PANAS BERAPI! GAMBAR ROSMAH KHATAM QURAN PASTI AKAN BUATKAN PARA HATERS KEPANASAN!


Walau beliau dihina dan dicerca dengan pelbagai tohmahan namun tanggungjawab beliau terhadap Allah tetap beliau laksanakan. Ini adalah gambar sekitar majlis khatam Quran Datin Seri Rosmah.

Kepada yang menuduh beliau macam-macam cuba anda cerminkan diri anda, apakah anda bersih dan maksum? Sudah berkali beliau jawab tohamahan yang dilempar terhadap beliau tetapi hingga kini kita masih belum mendengar apa-apa jawapan dari pihak sebelah sana.

So next time sebelum nak tuduh orang lain. Ambik cermin besar dan lihat diri sendiri. Bulan yang mulia ni semoga segala apa yang korang fitnah pada DS Rosmah ni agar korang dapat balasan yang setimpal.

Aku dari dulu sangat benci manusia-manusia yang menyerang isteri PM ini. Memang low class la.

11 Responses to "PANAS BERAPI! GAMBAR ROSMAH KHATAM QURAN PASTI AKAN BUATKAN PARA HATERS KEPANASAN!"

  1. Wah! Lupuslah semua dosa-dosa dia. Dapat terus berdesup,
    masuk sorga.........................KIHKIHKIHKIH.

    ReplyDelete
  2. Hek eleh. Ngko giler ke ape cik minah. Ohhh, patut ler. Set2 bengong pakatan haprak rupanya.

    ReplyDelete
  3. Adab dengan Al Quran
    Ada wudhuk dan tutup aurat.

    Khatam ke ketam

    ReplyDelete
  4. Nek Semah pun sama.. jambul palsu. langsung tak cover..
    Quran pun tak reti baca kot.. kurang2 Rosmah boleh baca Al-Quran dengan lancar..

    memalukan bini Kerala hanya gila kuasa dan tamak duit..

    ReplyDelete
  5. ParpuKimak Lahabau Kerbau Balau

    ..yg low class tu pendedak pendedak penjilat mcm ngko!!!..
    Kalo setakat cerite khatam quran nak tunjuk solehah..ngko sembang jer la dgn kucing sebelah umah ngko

    ps: parpukimak..ngko kalo puase setahun mcm tu jugak la perot ngko!!!

    ReplyDelete
  6. Lepas curi baca quran bahgian ujong belakon katam, org melayu wajib sanjung akan org itu.

    ABATA yg membodohkan org melayu

    ReplyDelete
  7. Orang membunuh, merogol dan mencuri pun ramai yg khatam kat dalam penjara.. Ianya tetap pernah melakukan kesalahan walaupun dia dah insaf..

    ReplyDelete
  8. TAKUT MENANG TAPI TIDAK DI BAYAR ???
    Mau menang banyak dan langsung cair dalam hitungan detik ?
    Hanya di Metroqq yang bisa memuaskan hati member" tanpa anda ragukan ^^

    100 % AKAN KAMI BAYAR ATAUPUN KEMBALIKAN DANA YANG ANDA MENANGKAN, BERAPAPUN NILAI NOMINAL TERSEBUT
    BAHKAN RATUSAN JUTA !!!

    Kalian masih tunggu ap lagi guys ??
    ayo daftarkan diri kalian di http://bit.ly/2ofc0ma , kalau bukan sekarang, kapan lagi ??

    METRO QQ Menyediakan BONUS-BONUS Untuk ANDA Diantaranya :
    -BONUS REFERRAL 20% (SEUMUR HIDUP/SETIAP SENIN )
    -BONUS TUROVER 0.3 - 0.5 % ( SETIAP HARI )
    -NO ROBOT,NO ADMIT
    -Mentransaksi Deposit dan Withdraw Dengan Cepat
    -Dilayani CS Yang Ramah Dan Profesional, Siap Melayani Para Member Setia Selama 24jam Full
    -DiLayanin Dengan 6 banks :BCA,BNI,BRI,DANAMON,MANDIRI dan CIMB NIAGA

    ReplyDelete
  9. Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK sisanya untuk buka usaha kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya coba minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya sudah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur yang bisa di percaya jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya terutama yang terlilit hutang lansung hubungi MBAH BUDI HARTONO di nomor hp 085-256-077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH klik disini -->> PESUGIHAN DANA GAIB

    ReplyDelete
  10. Khatam quran pun nak pi tunjuk depan kamera ka?

    ReplyDelete
  11. Dalam ibadah wanita DIWAJIBKAN MENUTUP AURAT.
    Rambut ialah aurat wanita.
    Ada sesiapa di sini yang berani menyanggah hukum Allah ini?

    Kalau solat dengan rambut terjulur, sah atau tidak?
    Kalau baca Quran dengan tidak menutup aurat diterima atau tidak, sedang membaca Al-Quran itu termasuk dalam kategori ibadah.

    Matlamat tidak sekali-kali menghalalkan cara.
    Allah swt tidak berkompromi dengan apa yang halal dan haram.

    Yang haram tetap haram hingga akhirat dan yang halal tetap halal sampai akhirat juga.

    Jangan pandai-pandai mengolah atau menukar-nukar hukum Allah swt untuk disesuaikan mengikut cara dan kehendak kita.

    Setiap perbuatan menukar hukum Allah untuk menghalalkan satu-satu perbuatan, akan DIPERTANGGUNGJAWABKAN oleh Allah Taala ke atas orang tersebut di akhirat nanti.
    Ada berani?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!