PANAS TAHAP HARAMI! TAHNIAH ORANG SHAH ALAM ANDA PILIH AHLUL PARLIMEN PALING LUARBIASA DALAM DUNIA!

Siapa tak kenal Khalid Gereja, gelaran yang sangat popular dikalangan penduduk Shah Alam dan kalau google nama dia pun keluar nama Khalid Gereja ni, jangan saman aku tau Khalid, sebab kau memang jenis spesis babi laknatullah yang sudha tak tau apa agam yang kau anuti gamaknya.

Aku paling tak tahan bilamana minggu lepas dia naik hangin satu badan sebab RUU 355, sekali tengok di apunya naik angin tu mengalahkan MP yang bukan Islam. Suara dia paling lantang dok maki hamun Tan Sri Speaker. Memang sial la dia ni, siapa yang tengok live mesti hati panas tengok perangai si Khalid babi ni.

Melihat perangai si Khalid ni, memang kita tak hairan la sebab kita tau dari dulu lagi dia ni memang tak menampakkan dia seorang muslim yang baik, cuma aku tak faham sampai sekarang, macamana orang Shah Alam yang terdiri dari majoritinya bangsa Melayu elit boleh pilih manusia low class dan bangkai serupa Khalid Samad ni jadi MP mereka.

Wow orang Shah Alam! Peace y'all! Muahahahahaha

Just nak share sikit info yang aku dapat dari orang dalaman PAS, memang dari dulu lagi Nizar Gila dan khalid Gereja memang takde semangat melayu dan Islam. Sebab itu Nizar boleh sanggup jadi anjing Ngeh dan Nga manakala si Khalid sampai sanggup sembah ayam demi nak bodek DAP! Inikah orang yang korang nak jadikan sebagai Ahli Parlimen lagi? Bila korang nak sedar ni wahai orang Shah Alam?


1 Response to "PANAS TAHAP HARAMI! TAHNIAH ORANG SHAH ALAM ANDA PILIH AHLUL PARLIMEN PALING LUARBIASA DALAM DUNIA!"

  1. Ooooo....bermakna dia tu kristian lah ya.....Haram aku tak tau dia ni dah bertukar agama! Tapi biarlah dia jadi orang kristian, itu hak dia walaupun dia melayu. Hanya Khalid ni malu nak berterus terang ataupun mungkin kalau nak menganut agama kristian, eerrrr tak boleh nak berterus terang barangkali! Bab ni biar Khalid sendiri yang jawab. Aku dengan agama aku, kau dengan agama kau!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!