GELINYA AKU! ROZITA CHE WAN TAK NAK BERANAK LAGI! Ini pun boleh jadi tajuk berita kan?

Pelakon cun dan bergetah (dan perasan nak mampos), Rozita Che Wan tidak mahu hamil lagi biarpun sebelum ini suaminya pernah memberitahu mahu menambah bilangan anak.

Che Ta mengakui beza usia 10 tahun antara dia dan Zain bukan alasan dia enggan hamil lagi sebaliknya pelakon jelita itu memikirkan faktor ekonomi keluarganya.

Katanya, tiga cahayamata Ammar, Aniq dan Aaisyah Dhia Rana disifatkan sebagai anugerah terindah untuknya.
Biarpun kini berusia 43 tahun, Che Ta masih menjadi minat ramai lelaki terutama lelaki yang jauh lebih muda darinya.

Sementara itu, anak comel Che Ta dan Zain, Aaisyah yang kini berusia dua tahun bakal muncul dalam program realitinya sendiri.

Little Princess Aaisyah bakal bersiaran di Saluran Astro RIa dan Ria GD 12 April ini.

PK: Masa nak siar berita ni aku muntah keluar losyen. Gelinya aku tengok perempuan tua tak sedar diri ni. Ok la nak samak tangan aku sebab masukkan berita ni kat sini. 

6 Responses to "GELINYA AKU! ROZITA CHE WAN TAK NAK BERANAK LAGI! Ini pun boleh jadi tajuk berita kan?"

  1. Hahaha orang mamakdet tu bro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
      dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
      beri 4 angka [6686] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
      dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
      ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
      allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
      kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
      sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
      insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 370 JUTA , wassalam.


      Delete
  2. admin..geli ke sakit hati @ memang kau dengki..haha

    ReplyDelete
  3. geli la konon... tapi amik gak dia buat bahan artikel kat blog ni utk tarik trafik... maklum la blog dah nyawa2 ikan... dah tak gah mcm dulu lagi... dunia ni bulat la bro... kejap ko kat atas, tak lama pastu ko kat bawah plak... lu pkir la sendiri!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tengok kejap je aku boleh gahkan, tak perlu che ta pun jilake....kau mesti mikam anjing belaan kote mati kan sial?

      Delete
  4. Ramai org pompuan lain taknak beranak dah, takde sapa pun kisah. Orang cari makan bai,takkan nak halang.Wartawan mmg selalunya bodoh, maklumlah degree masscom ni bersepah sepah. Yg IPTA takde kualiti, yg IPTS boleh beli je sekrg ni, master lagi tu. Org bijak tak pilih masscom, baik amik engineering/medicine. Rejects je amik masscom sebab takat tu je akal. Lagi shatu, wartawan sekarang dah takde harga diri, mudah kena beli dengan bonus. Asal cerita boleh menguntungkan bos, palsu pun publish, omission dan tokok tambah apa ada hal. Bukan tak biasa bagi anak bini makan duit haram.
    Pelik seh, ada bunyi aniing busuk hati menyalak la bai, anjing jiran lu ke bai? Repot majlis je, kasi inject.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!