CILI KASI TARUK! INI BUKTINYA, GAMBAR INI BUKAN MILIK ZAIRIL DAP DAN DYANA SOFEA!




Orang kata ini gambar Zairil Khir Johari dan Dyana Sofea, aku tak percaya, aku zoom dan zoom dan zoom lagi, sampai sekarang aku masih belum kenal siapa dia dua individu dalam gambar-gambar diatas ni. Korang kenal tak siapa ni?

Takkan la Zairil yang boleh cerita bab agama mengalahkan ostad serban celup dari parti kurap PAS ni sanggup melakukan sesuatu yang begini? Zairil sudah berumah tangga dna takkan la dia nak berfoyafoya dengan perempuan yang mukanya sama macam Dyana Sofea, bekas calon yang tewas di Teluk Intan? Aku yakin ini bukan, sama jugak macam video mamat yang muka macam Zairil dok gesek-gesek ngan awek yang mukanya sama Dyana tu.

Ini semua fitnah cytro UMNO ni, aku rasa barangkali orang UMNO upah pelakon mirip Zairil dan Dyana untuk berfoya-foya dan buat foreplay yang hampir-hampir nak terpancut ni supaya Zairil dikecam kan? Kan ke Zairil mulia macam Nabi dipandangan ularmak PAS? Takkan la dia kot. No way.

Aku sanggup ludah muka Haji Hadi la kalau gambar ni tak betul! Opsssss...Hadi kan kata video tu besi, kamera pun besi campur plastik? Mana laku, mana boleh pakai kan? Anwar toron china doll pun pengikut gila dia kata bukan Anwar...ini penyakit biasa dalam pembangkang, dah kantoi kering pun tetap tak mengaku punya dan tetap disambut dengan TADBIR dulu dari parti MENJUAL AGAMA PAS!

So depa boleh buat apa saja dan mereka boleh terlepas begitu sahaja, ini gambar sudah viral sejak dari tadi dan sudahnya UMNO akan dieprsalahkan. Yalah Anwar main bontot salah UMNO, semua pakatan punya pemimpin rosak akhlak salah UMNO gak kan? Malah anjing kurap belaan Zuraidah kena tagkap ngan SPRM tu pun salah UMNO gak kan?

Dia ada rumah Disneyland, kereta mewah tahap babi punya pun salah UMNO, so ini gambar yang individu yang muka sama Zairil dan Dyana ni pun salah UMNO, yalah UMNO dah tak laku so depa upah orang muka sama macam Zairil dan Dyana kan? MUAHAHAHAHAHAHA. PERCAYA TAK, kisah sebegini ada jugak segelointir penyokong bebal pembangkang boleh percaya.

Kesian mak Dyana yang juga wanita Perkasa dulu, sekarang tak tau la dia masih aktif atau tidak, tak sangka anak dia begitu cheap skate sekali kan? Kusangka budak melayu yang baik rupanya tergila kat konek DAP yang tak seberapa, bodohnya betina sundal ni. Memalukan kaum melayu je, kalau ya oun tergila sangat kat koenk kecik tu, kahwin je la wei.

Minum apa tu Dyana? Air mineral dalam GELAS BRANDY ke tewww? Wow, inikah ikon anak muda melayu dalam DAP? Hebat sungguh kan? Mesti anak-anak muda melayu teruja tengok si Dyana ni kan? So bebas dan boleh buat apa saja bila-bila masa je kan? Korang nak lifestykle macam ni ke? Nak anak-anak korang jadi macam ni ke?

FUCK DAP! PARTI PALING HIPOKRIT DALAM DUNIA!








4 Responses to "CILI KASI TARUK! INI BUKTINYA, GAMBAR INI BUKAN MILIK ZAIRIL DAP DAN DYANA SOFEA! "

  1. Hello bro, cerita sosial perhubungan lelaki perempuan ketika kuasa dan wang dalam tangan, cinta material kalau mahu disingkap ujud di mana mana hatta pada orang yg nampak "warrak".. Kita pun kalau ada di tengah kuasa dan wang belym tentu selamat..

    Cerita mereka agak kategori peribadi dan sedikit sangat berkepentingan negara, tetapi tetap wajar ditolak kepimpinan tersebut, lagipun pun mereka bukan berpotensi untuk menjadi pemimpin negara.

    Reputasi bro dan blogg ini tidak layak menceritakan hal kecil kucing kurap, ayuh angkat samsung percuma (jika dapat laa..) ke arah perjuangan yang lebih besar..

    ReplyDelete
  2. Klu bini depa mengandung pun depa cakap itu umno punya kirja. ......

    ReplyDelete
  3. lancau tak bersunat tu jugak pilihan hatinya.. dah sodok lum tu.. sok bila dah puas kena tinggal cari btg melayu bahalol jugak..

    ReplyDelete
  4. Kenapa U gelarkan nama2 Ulama n nama parti PAS dgn pelbagai gelaran yang buruk, sekarang PAS pn dh jauhkan diri dari Dap yang malang ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!