CILI KASI TARUK! DAP MEMANG SEMAKIN BERANI MENGHINA ISLAM!


KURANG AJAR! BIADAP! Memang jenis pemakan babi ni tak boleh nak ajar dah! Itulah ungkapan yang sesuai buat DAP laknatullah ni. Aku bukan peminat Hadi, aku memang tak suka dia, tetapi bila dia bentangkan benda baik maka aku suka dan sokong. Perlu ke pemakan babi nak buat bend amacam ni? Semakin melampau puak-puak ni.

Meletakkan sarban di atas kepala monyet adalah merupakan satu penghinaan yang melampau buat umat Islam dan senang je mereka nak lepas, mintak maaf dan tutup cerita, tetapi mereka terlupa kesannya keatas umat islam, Takkan senang-senang je macam tu buat hal dan hina Islam lepas tu mintak maaf. Sampai bila kita nak hadap penghinaan sebegini?

4 Responses to "CILI KASI TARUK! DAP MEMANG SEMAKIN BERANI MENGHINA ISLAM!"

  1. Apa bukti ini ada kena mengena dengan DAP? Akhlak Islam tak ajar tuduh tanpa bukti..

    ReplyDelete
  2. Akbar nan yang siang pau milik MCA la mapley..klu boleh UMNO tendang kluar je sama si babi MCA bangsat ni..sama perangai DAP

    ReplyDelete
  3. Buta dan pekak kamu nih. Kamu fikir si komunis d dunia suka pd islam. Manusia mcm kamu yg membuat komunis2 d msia naik tokcang sbb pekak lagi bukak....dan hati kamu lebih pekak dan buta...tak boleh percaya manusia (pakai topeng manusia) mcm kamu. Hipocrate...

    ReplyDelete
  4. Parpu Parpundek, hang dah lebih tongeng stout kah. Nan Yang itu MCA punya lah, parpu kunji elek!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!