CILI KASI TARUK! RAFIZI DAH GILA KE?

Apa punya gila la si Raspussy Rafizi ni? Dia ni gila ke atau dah tak sabar nak join Anwar kat Sg Buloh? Mungkin akibat dari tekanan banyak kes mahkamah dia hadapi maka di lembut ni mintak PM kita memandu Uber untuk sara keluarga.

Samada nak join Anwar atau dia ni memang dibesarkan tanpa adab. Bukankah PM sudah diberi gaji untuk taggung keluarga beliau? Apa perlu dia bawak Uber untuk tanggung keluarga beliau? Lawak sotong apa yang dia cuba buat ni?

Cukup la sudah dengan perangai biadab korang. Sampai bila nak tunjuk perangai beruk korang ni? Dalam dewan hari tu pun korang dah macam beruk kena belacan. Sudahnya keluar dewan dan tidak bersama apabila PM bentangkan bajet 2017. Kata negara dah bangkrap, kerajaan takde duit habis tu belanjawan yang bernilai 260 beliyun tu mai dari mana? 

Nak berpolitik boleh tapi biarlah secara sihat dan bukan keanak-anakan. Kesian la kat pengundi yang undi korang tu. Sia-sia je mereka pilih ahlul Parlimen yang bertaraf beruk dalam sarkis. Grow up please and commenting like stupid fools.

PARPUKARI


Sent from my BlackBerry — the most secure mobile device

2 Responses to "CILI KASI TARUK! RAFIZI DAH GILA KE?"

  1. Hahahaha... bkn cdgan ke?? Hahahah aq bca blog kau mcm ayam hutan... ap org bgi itu la dia mkan.. smpai tahi sdiri pn ayam tu mkn.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!