I AM BACK HARAMIOS! JOM SUPPORT KJ WEI - FAK ANWAR!

Dah lama aku tak tulis blog aku ni, maybe korang ingat aku dah mampos kot. Bukan apa aku macam hilang mood bila tengok keadaan politik sekarang ni. Yalah aku ni kan expert mneyerang pembangkang, tiba-tiba bila mula bercakaran sama sendiri aku hilang arah dan merasa sedih yang teramat sangat. Nak buat macamana kan, kita mampu mrancang tapi Allah jua yang menentukan. Yang kan terjadi tetap terjadi...

Takpa la. aku mlas nak ulas banyak sangat aku just nak cerita apa yang terbuku dalam ahti aku selama ini, mesti korang nak tau kan apa pendirian aku? Siapa aku sokong kan? Aku tetap sokong PM yang ada sekarang, selagi dia masih PM dan belum terbukti yang dia bersalah maka aku akan terus soking beliau. Tapi bukan bermaksud aku akan maki hamun orang yang aku pernah sanjung dulu.

Ingat ya, blog ini antara yang sangat anti sama Anwar Ibrahim dan aku masih menyampah dan benci tengok muka si peliwat tu, no sir, I am not interested dengan kaki LIWAT ni. AKu tetap dengan pendirian aku yang aku tak pernah suka Anwar ni. So sekarang ni Anwar dan KJ tengah fight dalam court, aku nak bagitau korang yang suka komplen siang malam dan burukkan kerajaan, kalau ada masa lapang jom la join aku support KJ kat mahkamah..ada berannn?

Cukuplah buat masa ni, nanti aku sambung lagi, walau ada Facebook, Instagram atau apa saja lahanat punya media sosial, aku tetap sayangkan BLOG, sebab aku adalah blogger wei....

8 Responses to "I AM BACK HARAMIOS! JOM SUPPORT KJ WEI - FAK ANWAR!"

  1. Syabas Bro.. musuh2 negara skrg sedang bersatu.. PAS makin lemah.. UMNO shj harapan untuk jd tonggak penyatuan. Golongan sesat dan melayu tak sedar diri rasa megah jd BARUA DAPig semakin banyak lahir.. mgkin akibat persetubuhan haram yg berlaku suatu masa dulu!

    Teruskan perjuangan!

    ReplyDelete
  2. KJ tauke baru ke parpu? Sorry la parpu..aku dah lama tinggalkan parti belacan keramat, penuh saka lagi berpuaka yg kau sanjung sgt tu. Dah makin teruk kerajaan sedut duit. Rakyat jadi mangsa. Kalau dibiarkan, malaysia boleh jadi zimbabwe atau burundi. Najib hanya sesuai tadbir negara afrika. Negara kita ni ramai yg terpelajar, boleh fikir jauh. Sebelum terlambat dokong dan sokong pemimpin yg membawa rebah, aku seru pembaca lain guna otak utk kebaikan generasi akan dtg. Jangan terikut2 sentimen kaum tak bertempat. Melayu, melayu jugak..kena beringat la..kalau dah berketuakan chief penyamun, tunggu masa je tuhan turun bala.

    ReplyDelete
  3. KJ kiranya ada telur jugak turun naik mahkamah. Najib je asyik mengelak. Mungkin dia punya tercicir.

    ReplyDelete
  4. Telor Najib dikepit siHippo sampai pecah!!

    Kahkahkah....

    ReplyDelete
  5. kutuk Najib Rosmah xkn menaikkan parti cap bunga cinta janda.. apatah lg ketua sondol betina mat sabun diangkat sama.. jijik akuvrasa gabungan sonsang mahazalim ini.
    teruskan perjuangan krn melayu dedak tua tkkn henti jd barua slg harta pusaka negara tk breada dlm kangkang mereka.

    ReplyDelete
  6. 2.17..cerita pasal bawah kangkang, bukan saja najib, negara kita skrg di bawah kangkang kak semah. Kak semah lagi tua dari najib, lagi byk mkn garam..bahkan boleh dipanggil sbg suami najib. Harta pusaka apa ada kat negara ni? Semua harta secara langsung/tak langsung di bwh kuasa kak semah. Habis dibolotnya..india (deepak jaikshan) yg rapat dgn dia dulu pun bongkar apa kak semah buat..kak semah guna pengaruh utk bolot projek kerajaan. Tapi kak semah ada pembantu yg sanggup jd barua menipu setiap kali org attack kak semah..tukang angkat beg & selipar..rizal mansor..hahaha

    ReplyDelete
  7. dulu mamak parpu gemuk ni kutuk kj mcm musuh, sekarang jilat batang kj smp sokong masuk jamban. payment masuk ontime tiap bulan. mamak parpu jadian masuk melayu betul.

    ReplyDelete
  8. Bodohkan Orang Kampung - Puteri UMNO Seperti Kera-Kera Yang Sangat Tolol!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<




    UMNO PARTI PENJARA - Anak Muda Tak KEBULUR Jawatan Dlm UMNO!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<






    Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tidak Mahu Menjadi Kuli Batak UMNO Lagi!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!