TERBAIK! INI MESEJ PM YANG PALING AKU SUKA - UTAMAKAN KELUARGA! #RespectMyPM

Datuk Seri Najib Tun Razak mengajak seluruh rakyat Malaysia supaya meluangkan masa bersama keluarga sebanyak yang mungkin sementara mereka masih ada.

Perdana menteri berkata meskipun tidak boleh bersemuka namun kecanggihan teknologi seperti telefon, WhatsApp dan Skype mungkin boleh digunakan untuk berhubung.

"Hakikatnya, di penghujung kehidupan kita, tidak ada seorang pun yang ingin meluangkan sedikit lagi masa di pejabat. Sebaliknya, kita semua ingin meluangkan setiap saat bersama keluarga kita," katanya menerusi catatan terbaharu mengenai hubungan kekeluargaan dalam blog beliau, www.najibrazak.com, hari ini.

Dalam catatan itu, Najib mengakui beliau jarang bertemu keluarga berikutan jadual tugasannya yang padat akhir-akhir ini dengan pelbagai lawatan, pertemuan bersama rakyat, mesyuarat, pelancaran projek dan yang terbaharu Pilihan Raya Negeri Sarawak.

"Kalau boleh saya sangat ingin meluangkan lebih masa bersama-sama dengan anak-anak, isteri dan keluarga saya. Namun, sebagai seorang perdana menteri, rakyat juga merupakan keluarga besar yang perlu saya berikan sepenuh perhatian," kata beliau.

Najib berkata kebajikan ibu bapa yang sudah menjangkau usia juga perlu dijaga walaupun anak-anak sibuk dengan pelbagai urusan.

"Saya sangat bertuah kerana ibu saya masih dikurniakan umur yang panjang dan sihat. Alhamdulillah. Anak-anak saya juga sudah dewasa dan ceria. Keluarga saya kekal bahagia," katanya.

- Bernama

PK: Sesibuk mana sekalipun kita, INGAT! Jangan abaikan keluarga dan luangkan masa bersama keluarga. Ini nasihat yang sangat baik. Life is too short, so start appreciating the loved one. 

12 Responses to "TERBAIK! INI MESEJ PM YANG PALING AKU SUKA - UTAMAKAN KELUARGA! #RespectMyPM"

  1. Najib memang mementingkan keluarga, rakyat tolak tepi.
    Apa kehendak bini, semua dia penuhi walaupun terpaksa
    songlap duit rakyat. Tengok majlis kawen anak dia,
    bukan main gah majlisnya - siap sediakn jet pribadi
    untuk tetamunya pergi meraikan majlis besannya di
    Khazakstan. Bunga je sudah 2-3 juta!
    Bakan anak tirinya juga dilayan sama rata macam
    anak sendiri. Diberinya duit USD52 billion
    untuk beli hartanah mewah dan modal buat filem
    di Hollywood - dengar cerita bernilai USD200 Juta!!!
    Najbilah suami dan bapa mithali.

    ReplyDelete
  2. Utamakan keluarga. Akibatnya, termakan hasutan kawan anak tiri, Jho Low untuk merompak negara sendiri dengan kuasa yang ada.

    ReplyDelete
  3. Utamakan keluarga Dan jgn lupa kayakan isteri,anak anak Dan tembolok sendiri hasil duit rakyat...terbaekkk

    ReplyDelete
  4. Betul bro..

    Dan tak semestinya sayang anak bini bawak kena bawak makan jer...riadah lain banyak lagi..

    Aku tengok ko pun suka bawak family pegi makan. No komen pasai saiz!
    Kalau kau nak kurus, kau mintak maaf dengan DSAI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh aku mintak maaf ngan Juburi dengan syarat suruh dia isap batang aku dulu sampai aku inzal, then aku mintak maaf kat dia boleh? Anwar adalah manusia paling bangsta, aku geli tengok peliwat macam dia, kaki sapu stor kunyit...

      Delete
    2. bai parpu,tlg isap btg aku smpi pancut leh X,then aku mntk maaf kt najib boleh..najib adalah manusia paling bangsat,mkn dt rakyat,moga dilaknati Allah.,

      Delete
  5. Biar la pm..dia mmg sayang isteri dan anak2. Beruntung la depa...

    ReplyDelete
  6. Yang saya heran sikit apasal tak pernah ada gambar DSN dgn keluarga dia lagi satu? By now mesti dia dah ada cucu, apasal tak pernah ada gambar beramai2? Anak dia bukan dua orang tu je...

    ReplyDelete
  7. Parpu keling boyot ni dah kenyang makan dedak...

    ReplyDelete
  8. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete
  9. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!