CILI KASI TARUK! DAP DIMALUKAN MACAM BABI DI PRN SARAWAK! #RespectMyPM


Ok ini adalah keputusan tidak rasmi dari Malaysiakini, sebelum aku nak bebel panjang, aku nak tunjuk keputusan PRN sebelum ini kat bawah ni:

Masa 2011 DAPig menang sebanyak 12 kerusi dan PKR menang 3 kerusi, kali ini nampaknya kebencian orang Sarawak kepada DAp sudah memang tak boleh dibendung lagi bilamana DAP babi hanya dapat pertahankan 7 kerusi sahaja manakala PKR tetap sama iaitu 3 kerusi. Ini bermakna dibawah pemerintahan CM Adenan BN berjaya mendapatkan 72 kerusi beb.

Ini satu kejayaan yang sangat besar buat BN Sarawak. Tahniah diucapkan kepada CM and the team. Sesungguhnya beliau memang tahu apa yang rakyat Sarawak mahukan dan beliau juga mendapat banyak bantuan dari PM Najib Razak membuatkan gandingan mereka diterima oleh majoriti rakyat Sarawak. Tahniah juga kepada PM yang telah berkampung disana dari awal lagi.

Kepada DAP pulak, fuck you and all your members, I would love to see you go into the drain in Peninsula oen day. Lu orang sudah habis la, dan benda ni kena terima kasih kat Tun M yang telah merosakkan DAP tanpa melayu sedar. Sebab itu aku hormat yang ada sekarang dan tetap respek yang sudah menjadi mantan. Halus game ni. Seronok aku tengok DAP makin hanyut.

Kehilangan hampir separuh dari kerusi yang disandang adalah merupajan satu penderitaan batin buat parti chauvinist ini. Nampaknya Penang pun sudah tidak selamat lagi bagi DAP. Walau banyak tohamahan dilemparkan pada PM kita tetapi kebencian ornag terhadap DAP melebihi segalanya. DAP memang parti bangkai yang patut kita nesankan tanpa batu.

Apa pun, tahniah BN Sarawak! Keep it up.

4 Responses to "CILI KASI TARUK! DAP DIMALUKAN MACAM BABI DI PRN SARAWAK! #RespectMyPM"

  1. Apa lah lu Parpu..tak perlu maki hamun. .anjing2 tu semua dah cirit birit hilang 5 kerusi..

    ReplyDelete
  2. Najib x turun PRN sarawak pun BN boleh menang....Adnan ketua menteri yg bagus dan x sapu duit rakyat rekod bersih mesti boleh menang....bkn mcm najib imej pd rakyat dah buruk dan 100% negatif.

    ReplyDelete
  3. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete
  4. Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk AKI.NAWE kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual KI NAWE meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya KI NAWE lah yang bisa merubah nasib kami..KI NAWE orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 085=218=379=259=AKI NAWE,dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!