TERBAIK! SENTIASA #RespectMyPM

Aku senang je, apa saja orang nak tuduh aku ke, kata aku apa pun. Selagi Najib Razak masih Perdana Menteri maka selagi itu aku tetap #RespectMyPM

7 Responses to "TERBAIK! SENTIASA #RespectMyPM"

  1. betul dan bagus tu bro !!

    Tapi dia respek kamu ke tidak? respek suara hati rakyat?

    ReplyDelete
  2. Bro...taiko taiko belaan PM kat KMU dah belasah teruk masih nak respect ke kat PM. Sampai jebon membabi kan tun M tanpa rasa malu..amat berselera dengan babi si Jebon tu akhir-akhir ni..lu masih ingat orang kat Putrajaya tu masih pandang kat lu ke..

    ReplyDelete
  3. Takda siapa nak respect YOURPM.
    Sila baca apa pandangan orang muda terhadap YOURPM.
    HAHAHA.....LAWAKNYA.

    http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=965882&extra=page%3D1&page=6

    ReplyDelete
  4. YES respectMYPM

    ReplyDelete
  5. hahahah..parpu tertipu lagi....

    Respectlah penipu ya..

    Masihkah kita ingat apa antara kata-kata Najib Razak apabila mula didedahkan wang sejumlah RM2,600 juta mengalir masuk ke dalam akaun peribadinya dan kemudian Pas melalui Mursyidul Amnya, Dr Haron Din turut tidak mempercayai dakwaan tersebut?

    Berikut petikan berita Malaysiakini bertarikh 5 Julai 2015:-

    Perdana Menteri Najib Razak melahirkan rasa penghargaannya kepada Mursyidul Am Pas, Dr Haron Din yang meragui kesahihan laporan Wall Street Journal (WSJ).

    Bercakap kepada media di Semenyih hari ini, Najib berkata, ramai yang tidak mempercayai laporan mengenai wang yang dipercayai daripada dana 1MDB yang didakwa dimasukkan ke akaun persendirian beliau di Malaysia.

    "Saya berterima kasih ramai yang kata tak percaya berita tersebut, termasuk Dr Haron Din. Dia kata tak masuk akal nak saya lakukan perkara sebegitu," kata Najib.

    Kata Perdana Menteri, beliau menjadi mangsa serangan media sosial secara bertubi-tubi kebelakangan ini yang mengaitkannya dengan menyalahgunakan wang negara.

    "Kalau saya nak menyamun pun, takkan saya bawa duit itu masuk akaun dalam Malaysia. Itu pun kalau saya nak jadi seorang penyamun," katanya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!