BERITA PANAS DARI KEDAH WITH LOVE - SAKAU MENYAKAU AKMAR HISHAM MOKHLES DENGAN BUDAK SURUHAN MYKMU!





Lama sungguh tak update blog aku yang tak seberapa ini, aku bukan apa, aku rasa dah tiba masanya aku nak bercerita tentang masalah dalaman tentang bloggers dan facebookers Pro Kerajaan. Ada yang tertindas dan tak terbela, selama ini aku perhatikan dah banyak cerita panas dalam FB dimainkan. Sekarang aku nak share sebuah coretan dari FB Salim Iskandar untuk tatapan bersama.

Pertama sekali maafkan saya sebab mengambil gambar ini untuk tatapan umum. Sebab saya fikir FB anda open maka saya pun mahu beritahu pada semua sahabat FB saya yang setelah saya bertanya soalan pada AKmar Hisham Mokhles tentang banyak isu negatif berkenaan MyKMU tapi akhirnya budak suruhan Akmar yang perasan intelektual tapi bebal nak mampos tu selalu diserapi semangat sami keling,

Beraninya Akmar Hisham Mokhles kerana dia sedang ditanya berbagai-bagai soalan dari pelbagai pihak termasuk Zaharin Mohd Yasin Zul Azhar Cha Suara Dari Bumi Razman Hakimi Abdullah Hawarie Md Khalid dan ramai lagi la, tetapi dia dengan bangga sekali membawa penyangak Mykemut berjumpa dengan MB Kedah yang baru.

Saya faham MB Kedah ni dia suka baca paper sahaja dan dia nak balas jasa pada Mykmut ni yang telah bertungkus lumus mempromosikan Bashah menjadi MB. So sudah terhutang budi dan tak reti baca FB maka mudahlah nak kenam tipu dengan MyKmut dan AKmar Hisham Mokhles. Kesian MB Kedah diharap dia tidak terlena dengan kisah merapu RANKING BELI si kote mati.

Cuma sekadar bertanya, apakah Kedah ni dah lekeh sangat sampai terpaksa guna perkhidmatan MyKMUt dan beberapa individu ada msalah moral sebagai pengamal media maya untuk pertahan pejabat MB Kedah? Dan pada MyKmut pun hangpa tu level persekutuan, biar la level negeri Kedah ni yang cari makan kat sana. Korang ni tak habis2 nak sakau dan tapau semua tempat. Kira hangpa je nak hidup orang lain tak boleh hidup. Kesian kat kawan2 yang berjuang daripada sebelum UMNO kalah sampai lepas UMNO menang dan ambil balik Kedah dari PAS. Last2 MyKMUt mai dan tapau pulak dok atas.

Tak baik macam ni dan Akmar Hisham Mokhles, anda adalah SUA PM, anda nampaknya menyalahgunakan kedudukan anda sebagai pegawai PM dan melanggar masuk ikut suka anda seolah-olah anda ni macam Ketua Bahagian, off course bila anda nak jumpa maka sesiapa saja kena mengadap sebab anda adalah SUA PM, jangan la buat perangai beruk macam ni Akmar. Tak baik salah guna kedudukan anda. FIkir la sikit para pejuang Kedah yang sudah lama berjuang tapi korang dari KL datang dan nak conquer semua. Di Kedah telah ada bebrapa portal negeri yang dibuat oleh kawan2 seblum PRU13, sudah tentu kedatangan kalian kali ini merampas semua dan mencadangkan pada MB untuk buat portal baru. Aku kenal korang dah cukup lama dan aku tau modus operandi korang.

Cantas dan pancung itulah kerja korang. Divide and rule. Disebabkan perangai korang la orang marah kata Najib Razak kerana korang selalu jual nama PM kononnya dia bagi arahan. Kesian PM dia selalu kena tipu dengan gang beli Ranking ALEXA ni. Pada pengamal media Kedah yang bersekongkol dengan MyKMU aku doakan supaya korang nanti dibukakan hati dan kenal siapa MyKMU ni, ramai sudah tertipu dan sudah sedar siapa MyKMU ni termasuk la aku. So kepada rakan media Kedah yang kena aniaya, inbox FB aku sentiasa dibuka untuk korang luah perasaan. No FEAR!

Hafiz Azmi Akong Hero Labu Aril Farhan Apj Mann Mamu Rosli Mohd. Sah Zai Daigo Imran Bahir Ishak Yusoff Zaidi Zakaria Kojed Fansuri Amiro Seeman Jr. Kita Gempur Wandi Nuruz Wan Motor Hassan Siakap Saiful Rizal Shaari Abu Zhar Al Qhifarry Eyty Helmina Farisna Mubin Salleh Azli Rosley Khairul Anuar Suliman Sitimariam Abdullah Putra Kola Norjihan Bt Abdul Rahman

p/s: Tunggu lagi dua bulan Khir Toyo keluar depa swing dan ada yang dah berbai'ah nak taat setia pada keling naik sami dan kote mati. Risau la mereka akan kenakan PM dari dalam. Marilah kita doakan agar PM kita terselamat dari musibah dalaman ini.
PK:  Ini Jebon lahanat dan Jalil anak keling ni dari MyKMU memang tak akan stop selagi mereka tak puas apa yang mereka mahukan. Kita mintak pegawai-pegawai PM yang lain agar menghantar kisah ini kepada PM supaya Akmar Hisham Mokhles tidak melakukan lagi kerosakan didalam PMO. Hingga kini Akmar dan MyKMU masih membisu tentang blog GELAGAT ANWAR.

6 Responses to "BERITA PANAS DARI KEDAH WITH LOVE - SAKAU MENYAKAU AKMAR HISHAM MOKHLES DENGAN BUDAK SURUHAN MYKMU!"

  1. cerita Akmar dan MyKMU ni dah muak aku dengar, perangai memang lahanat syaitan , tapi kenapa AKmar tu masih bermaharajalela tak berhujung ? Akmar ni manusia ke apa ?

    ReplyDelete
  2. Eh Parpu...

    Tak payah la gadoh gadoh..and you still want to defend Najib?

    Kalau dia berani jawap semua penipuan awal pasal wang dalam akaun persendirian, baru boleh terima..

    Buang mat jilat macam Keruak tu..Kronik sangat jilatannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akmar Hisham Mokhles lagi bahaya bro, merosakkan PM dari dalam tu

      Delete
    2. PM dah memang rosak la bro..hahahhaha

      Delete
  3. Keruak jilat makin dalam...

    Salleh: 'Four Corners' is Dr M’s attempt to use western media

    He points out how Mahathir had lost his attempt to topple Najib and no option left but to exploit other channels.

    ReplyDelete
  4. Korang ni taw gak erti share2 ye... Yg korang makan duit rakyat malaysia dengan jd tentera upahan najib x pikir? Pg mati la ko parpu sama dengan geng2 bloggers ni... Dpt rezeki dgn cre menegakkan kebatilan pon haram bro... So si penipu dah kene dengan si penyamun... Kah kah kah...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!