THE NEW LOOK OF PARPUKARI!

Ok sebab aku nak aktif balik untuk menulis dengan lebih kerap dan kali ini aku nak jadi kritikal sikit maka aku tukar layout blog aku yang tak seberapa ini. Aku harap korang suka dan kepada sahabat blogger yang masih mahu aku linkkan blog anda semua dalam blog ini, sila tinggalkan link anda semua dalam ruangan komen. Kalau nak la.

Anyway kalau korang tak berapa suka dengan layout ini, korang boleh komen. Aku tak kisah dan aku boleh terima kritikan.

5 Responses to "THE NEW LOOK OF PARPUKARI!"

  1. lay out design siap dengan gambar penumbuk memang dah okay...nampak brutal...menggambar kan tuan admin nak bersikap kritikal dlm sebarang isu yg di tulis.......tapi yg agak kureeeennnggg umphhh ialah nama parpukari....nampak mcm tuan admin blog ni gemar sgt makan kuah parpu dan kari...tukar la nama yg brutal sikit...(sekadar cadangan bernilai 2 sen jer,,,)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.
    Tahniah kerana mempunyai layout baru. Saya suka membaca nukilan2 tuan, walaupun dalam beberapa hal, tidak bersetuju dengan pandangan dan arah alir pemikiran tuan.

    Kipidap dan teruskan menulis dengan berani dan yakin.

    ReplyDelete
  3. bn tetap parti pukimak yang tak sekolah! menteri pun semuanya tak pass sekolah! kah! kah! kah! kepalanya ialah kaki memburit dan penipu! ptuih! semuanya haram jadah serta bangsat! ptuih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kurangnya pakataun haprak...rasis , corrupt, kuat memburit...aiskrim jamban, menjubur jantan jambu...memantat china prostitute , main bini orang, kaunseling bini org pukul 3 pagi..you name it..semua nya kategori spesis pemakan bangkai babi dan peminum air kencing setan.....kategori ni yg korang sokong...???

      Delete
  4. komen open please

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!