PANAS BERAPI! KENAPA SALAHKAN AZEEZ DIATAS KEPUTUSAN TERDAHULU TABUNG HAJI?

Hanya kerana TH membeli tanah TRX tu maka puak pakatan mengambil kesempatan dan menuduh bukan-bukan pada Azeez Rahim. Ya aku tak kata Azeez ni pemimpin yang maksum. Sebagai manusia dia pun ada kelemahannya tapi adalah tidak adil untuk salahkan Azeez atas semua keputusan TH yang terdahulu.

Azeez baru saja berapa tahun aje jadi Chairman Tabung Haji, so kenapa nak salahkan dia atas segala keputusan investment Tabung Haji? Zaman TH invest kat Silverbird tu Azeez belum ada apa-apa jawatan pun lagi.

Tanah TRX yang korang tuduh Azeez beli tu pun takde la merugikan. Mana pernah beli tanah rugi beb? So disebabkan dia Pengerusi masa keputusan dibuat untuk beli tanah TRX maka Rafizi yang sangat kita ragui jantinanya menuduh bukan-bukan pun kita nak percaya ke?

Come on la wei, aku bukan nak jilat Azeez dan nak angkat dia tak pasal-pasal tapi kalau kebanyakan keputusan sudah dibuat zaman sebelum beliau kenapa beliau pulak yang disalahkan? Kegilaan apakah ini?

Rafizi laknatullah mintak Azeez meletakkan jawatan. Atas alasan apa? Sebab TH invest dalam Silverbird? Kau ni letak otak kat mana Rafizi? Kat bebird kau ke? Zaman bila tu?

Apa pun alasan korang bagibnak menjatuhkan Azeez bagi aku tak masuk akal. Sejak dia duduk sana jadi Chairman TH bagi dividen yang tinggi dan belanja haji masih kekal walau duit kita jatuh teruk tau. 

Sepatutnya kita bersyukur dan bukannya memuja si pondan yang tidak tahu jantina diri. Grow up la rakyat Malaysia. Jangan jadi penyokong yang hanya ikut orang je tanpa menggunakan akal sendiri.

Lagi sekali aku tegaskan, semua keputusan pelaburan di TH dilakukan zaman sebelum Azeez menjadi Pengerusi Tabung Haji kecuali TRX dan terbukti tanah TRX itu tidak merugikan. 

Wahai Rafizi, bertaubatlah kamu dan jadilah lelaki normal semula. Jauhi perbuatan luar tabi'ie. 

4 Responses to "PANAS BERAPI! KENAPA SALAHKAN AZEEZ DIATAS KEPUTUSAN TERDAHULU TABUNG HAJI?"

  1. Kak Mah berpendapat Azeez kena kurangkan main sabun serta losyen. TH kena hentam teruk. Dia tak cuba naikkan TH tapi naikkan nama dia. Dah tu kaki kaki yg cuba ambil kesempatan terhadap TH pun ramai dalam tu. Utk pulihkan nama TH itu satu tugas berat. Azeez kena pandai bab tu. Si rafizi sotong boleh cakap apa lancau dia nak pasal TH. But in the end dia tahu. TH is still the best. Kalau tak tak kan dia nak simpan duit di TH dan enjoy dapat dividend....kan?

    ReplyDelete

  2. Rakyat malaysia ni kalau bab nak menjatuhkan memang no 1. Aku memang tak heran kalau azeez dikritik seolah2 apa yg dia buat untuk TH semata2 demi kepentingan peribadi. Apa yg diorang tak nampak adalah bagaimana TH berjasa di dalam menolong umat Islam yg majoritinya penduduk malaysia menunaikan Haji setiap tahun

    ReplyDelete
  3. Pakatan sial tak hbs2 nak kenakan azeez sampai buat fitnah mcm2 kot tapi ada bukti ke, sekadar sembang kosong baik tak payahlah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko terlebih mkn taik azeez.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!