CILI KASI TARUK! TIADA SIAPA LEBIH BODOH DARI RAFIZI RASPUSSY DALAM MALAYA NI!


Bebal sial mamat pinky ni. Dah le gay mulut cam cabai dan dia ni kah menjadi pujaan hati para penyokong pakatan gila? Khaikkl ptuiihhh

Aku pelik macamana si Rafizi ni korang boleh percaya? Dia kutuk Tabung Haji pastu didapati dia ni menyimpannduit beratus ribu dalam Tabung Haji dna bila dapat dividen tinggi dengan bangga dia pi ambik.

Bebalan yang terpengaruh dengan dia terus pi kasi keluar semua simpanan. Elok-elok nama boleh naik nak pergi haji tapi sebab si SOTONG bodoh menipu ni habuk pun tak dapat.

Si Raspussy pulak gelak gembira kerana dia mendapat laba yang besar kerana menyimpan banyak dalam TH. Masih lagi korang nak percaya si sotong ni? 

Jon kita ramai-ramai ludah muka dia dengan kahak hijau sekali!


1 Response to "CILI KASI TARUK! TIADA SIAPA LEBIH BODOH DARI RAFIZI RASPUSSY DALAM MALAYA NI!"

  1. Kepada pencinta Raja Liwat Aljuburi, jual lubang taik dan kemut kaw2 dapat jawatan SUA pkr yang dilantik, bukan dipilih.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!