TAHNIAH DATUK HAJI IBRAHIM SAAD DIATAS PERLANTIKAN SEBAGAI KETUA PENGARAH BTN!

Assalamualaikum....
Warah Matullahi Wabarakatuh

Dengan penuh rasa syukur ke hadrat Allah, hari ini Tuhan yang menentukan segala urusannya telah mentakdirkan kepada saya untuk menerima amanah dan ujian untuk mengetuai BTN.

Amanah dan tugas ini amat berat untuk saya pikul bersendirian. Namun saya yakin bahawa saya mempunyai sahabat, kawan2 dan pasukan warga BTN yang mantap yang pasti akan membantu saya. 

Oleh itu mari lah kita berusaha untuk menunaikan amanah dan tugas kita ini sebaik mungkin dan sama2 kita jadikan ianya sebagai satu ibadah yg mempunyai nilai pahala apabila dihitung dihadapan Allah nanti,Tuhan yang telah memilih kita menerima amanah dan tugas sebagai warga BTN.

Sama sama lah kita gembelingkan seluruh tenaga, pemikiran dan usaha secara bersama dengan penuh hikmah untuk menyemai apa yang akan kita tuai bersama di masa akan datang. 

Pangkat, kedudukan dan kuasa yang dipinjamkan sekejap kpd saya ini hanyalah alat dan pemangkin  perjuangan kita menjaga agama, bangsa dan negara untuk kita wariskan kepada anak cucu kita selepas ini. 

Marilah bersama kita jayakan segala gagasan dengan penuh kegemilangan berasaskan kebijaksanaan merancang, matang dalam tindakan dan faham  erti dan nilai budaya kebersamaan. 

Salam

Datuk Hj Ibrahim Saad
Ketua Pengarah Biro Tatanegara

5 Responses to "TAHNIAH DATUK HAJI IBRAHIM SAAD DIATAS PERLANTIKAN SEBAGAI KETUA PENGARAH BTN!"

  1. Pukimak parpukari! Kenapa kau bebal macam mat maselan lahant? Bila nkbuat entri baru blog maya khairi tu cibai, oppss terlupa aku yg kau dh jadi anjing suruhan kj sekarang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing RBA menyalak lagi...adui...ingat dah kojol!

      Delete
  2. Anak Bukit JelutungJanuary 5, 2016 at 9:25 AM

    Tahniah Dato.

    Semoga menfaatnya melebar luas.

    Selamat Menabur Jasa Demi Agama, Bangsa dan Watan tercinta.


    HIDUP MELAYU

    ReplyDelete
  3. Selamat memasuki gerbang BTN Datuk Ibrahim Saad< muga2 BTN akan lebeh berjaya dan memberi makna sesuai dengan Penubuhannya dahulu, lakukan sebaik mungkin Datuk dan jangan terpengaruh dan dipengaruhi.

    .....Muga2 BTN kembali Gemilang.....

    ReplyDelete
  4. tahniah dato'... setelah lama melobi habis habisan termasuk create wave propaganda di media maya akhirnya dapat juga jadi ketua pengarah BEETeeENd... terima kasih juga kepada AJALina kerana sua surat macam-macam sampai PeeEMM tersain rekemendation kepada Dato' untuk jadi pengarah BeeTeeEND... tahniah juga Dato' dapat naik dari gred 52 lompat jusa C lepas lepas jd KeyPie tapi dengarnya kesian Dato' JPA lenguh gegendang telinga asik ari-ari dapat call dari lesbiKID... betul juga tuhan tak akan beri kalau manusia tak berusaha... tapi cara usaha yg memporak peranda dan tikam menikam belakang pasti tidak diberkati ALLAH SWT... beruk sudah dapat gendang... kita tengok nanti irama yang dipalu... makin sumbang kah atau makin enak membuai rasa... tepuk dada tanya iman Dato'... goodlucky

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!