CILI KASI TARUK! TUAN IBRAHIM DAJJAL YANG TIDAK MAHU PAS DAN UMNO BERKERJASAMA?


Nak tahu ini keputusan keseluruhan PAS ke atau ini suara dendam Tuan Ibrahim Tuan Man yang sangat membenci UMNO kerana personal agenda?

Aku tak percaya dengan mamat pendek ni. Mr Tuan Ibrahim semalam pakatan harapan dah kata mereka akan meterai perjanjian hanya dengan PKR DAP dan PAN sahaja. Takde pun mereka sebut PAS.

Beggar cannot be chooser hokeyy! Bersyukurlah dikala korang ditendang dari Pakatan tu UMNO sanggup hulur tangan. Jangan lupa diri pulak. Naik menyampah pun ada tengok Tuan Ibrahim yang ego besar ni.

Aku yakin bukan semua pimpinan PAS maca si pendek ni. Tak lama lagi si kemetot ni akan join PAN atau buat parti baru nama Tat la kot.

Tak perlu nak bersatu wahai UMNO PAS! Cukup sekadar berkerjasama demi survival agama Islam dan Bangsa Melayu. Susah ke?

9 Responses to "CILI KASI TARUK! TUAN IBRAHIM DAJJAL YANG TIDAK MAHU PAS DAN UMNO BERKERJASAMA?"

  1. Bro, drama belum tamat, sinetron, masih banyak siri...belum tahu siapa yang paling dajjal...biasanya watak pengkhianat ini muncul di akhir skrip. Sekarang nampak macam warak, bercakap sikit sikit dah selit hadith...dosa sikit sikit dah pergi umrah !

    Tak elok nak label sesiapapun dajjal, belum tahu siapa pengkhianat sebenar...
    Komunis sudah sukar dikesan sebab tak duduk dalam hutan lagi...dok pekan, dok bandar, metropolitan...
    Tak pikul senapang, pikul kayu golf...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Win komen kau ni kluangman

      Delete
    2. Hmm betul jgk. Contohnya mcm bekas pm mamak. Berpuluh billion dia jahanamkn duit negara, siap bail out company anak. Mcm duit bapak dia. Main judi Forex kunuun nk untung besar. Tp lingkup matawang negara habis kena pusing dgnn soros. Tiba2 skrg lagak mcm 'mr.clean'.? Dajjal tua.

      Delete
    3. Zaman Tun Det dah berlalu. Ko kutuk apa pun, macam jirus air di daun keladi. Macam anjing menyalak bukit - ada siapa kisah. Dia dah buktikan kemampuan dia. Yang dipertikaikan sekarang zaman NAJIB. Yang menghadapi PRU14 bukan Tun Det, tapi Najib. Ko kutuklah Tun Det, takda kesan pun. Dia bahagia je menghabiskan masa tuanya. Relaks je - tak perlu nak tunjuk syamul sedang terkepot berdoa depan Kabah.

      Delete
    4. Zaman Madet dh berlalu.. dia dh buktikan dia boleh menipu rakyat dengan liciknya.. dan merompak hasil mahsol negara dengan kemas dan teratur sehingga macai mcm kau terpesona malah menyembah 'kehebatan' tersebut yang dipamerkan melalui monumen2 seperti berhala yang dikagumi.

      Malangnya mengapa kita masih sentuh si tua kutuk ini sbb zaman dia berlalu dengan meninggalkan bala dan legasi maha jahat untuk mencengkap sesiapa sahaj yang mahu mengubah legasi tersebut..

      maka benarlah kata Allahyarham Dato Fadzil Noor madet ini selayaknya di gelar MAHAFIRAUN.

      Sekian.


      -Mat Jan Kg Pinang-

      Delete
  2. Geng geng PAS ni ego mmg besar kalau sesama Islam, sorry to say, mcm angkuh pun ada. Dgn yg bukan Islam boleh pulak tunduk. Tak reti aku, Islam ke apa pegangan diaorg ni.

    ReplyDelete
  3. PAS jg bongkak semula sbb rasa cerai talak 1 mreka dgn dapig mcm dirujuk semula. Ada aksi pujuk memujuk katanya. Pasngok klu ya pun mreka nk berkerjasama dgn umno bkn sbb Islam, tp sbb dh nazak, hilang power, Pas bohong shj pasal Islam. Dia guna nma Islam utk pancing ng undi melayu shj. Msa join dap sepatah haram xbunyi psl Islam. Dpn umno je menyalak ltk syarat Hudud. Dgn dap mkn babi semeja pn tkpa.

    ReplyDelete
  4. Biarkanlah mereka..sabenarnya mereka tak puas2 lagi menjilat DAP Kafirun, bagi mereka itulah saudara mereka....
    Sama2 Islam dimusuhi....dengan DAP Kafirun dikasihi.
    Islam apakah itu????

    ReplyDelete
  5. kerjasama syaitan! ifrid dan toghut! bersekongkol dengan perembat hasil anak yatim! neraka jahanamlah jawabnya! ptuih!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!