ULTRAS MALAYA KASI TARUK! BEBASKAN FAM DARI CENGKAMAN POLITIK DAN BANGSAWAN!

Lawa gambar Utusan ni, angle dia cantik dan macam dah berpakat dengan penonton yang akan tembak mercun tu kan? Bukan nak menuduh cuma timing amat luarbiasa. Well aku bukan nak cerita pasal tu.

Aku tertarik dengan komen blogger GAP, Klik Sini yang menceritkan tentang kemarahan para penonton terhadap FAM! Ya gang dah lama kita semua bengkak hati ngan FAM ni. Nak bukak mulut tak berani takut nanti masuk ke dalam pulak sebab yang ada dalam tu semuanya tahap DEWA! Mana boleh usik kan?

Aku nak mintak satu je, bebaskan FAM dari politik dan bangsawan la, sudah la tu. Kasi pada yang betul-betul boleh jaga bolasepak dan bukan semua bangsawan tak boleh buat ok, aku sangat suka dengan cara JDT. Maknanya ada jugak yang bagus. Please BEBASKAN FAM!

 PK SOKONG KHAIRY JAMALUDDIN dalam isu FAM ni! Tolong wahai Menteri Belia dan Sukan, selamatkan FAM!

2 Responses to "ULTRAS MALAYA KASI TARUK! BEBASKAN FAM DARI CENGKAMAN POLITIK DAN BANGSAWAN! "

  1. Assalammualaikum wmt,
    Otak rakyat Malaysia memang dah ramai jadi biul.
    Bengang tak tentu pasal dan mengamok tak kena tempat.
    Takkanlah kerana kalah 2-1. mengamuk sampai macam itu.
    Macam dah dirancang ajerrrrrr......
    Dulu tak pernah berlaku keadaan seperti ini.
    Mungkin kerana negara Malaysia kini dibawah tadbiran 'bapa transfomasi', maka jadilah apa yg terjadi.
    Wallahhu'alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!