TERKINI! LIVE DARI PWTC - SIAPA BAKAL DIPECAT HARI INI?


Aku rasa ada pihak dengan sengaja telah membuat cerita yang Tan Sri Muhyiddin, Shafi Apdal, Mukhriz dan lain-lain lagi akan dipecat. Aku tak percaya Dato Seri Najib akan buat macam tu.

Ini ada pihak yang sengaja mahu mengapi-apikan je ni. Mereka ni golongan kecewa yang dah takde apa-apa sekarang jadi mereka mencipta satu isu untuk merosakkan hubungan yang baik ini.

Aku yakin dan percaya takde apa yang pelik akan berlaku hari ini. Walau mereka tidak sependapat dalam isu 1MDB tapi dalam soal lain iaitu soal masa depan melayu mereka tetap sama pendirian.

Kepada golongan jilake yang suka jadi batu api aku mintak korang bertaubatlah ya. Sebab aku suka tengok mereka ni bersama dan bersatu untuk isu utama iaitu demi survival bangsa melayu.

Apa pun perbezaan pendapat diharap anda semua duduk dan bincang baik-baik dan buatlah yang terbaik untuk parti. Ikhlas dari aku ni. Cari jalan untuk selesaikan maslaah yang dihadapi.







7 Responses to "TERKINI! LIVE DARI PWTC - SIAPA BAKAL DIPECAT HARI INI?"

  1. Assalammualaikum wmt,
    Caya la Zahid!
    Lu memang pandai main politik.....
    Memang boleh hidup lama dlm UMNO....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. kenapa pro najib selalu cakap tak sependapat.. ni bukan masalah 1mdb. ni masalah salah laku guna kuasa..

    ReplyDelete
  3. Sebagai orang melayu aku suka yang dah nampak tak bersih dipecat.

    ReplyDelete
  4. Aku rasa pemecatan itu confirm tapi oleh kerana telah di"viral"kan oleh pihak-pihak tertentu perkara ini telah dibekukan atau ditarik balik...
    Ambil contoh pemecatan timbalan perdana menteri berlaku kerana tiada pihak dapat menghidu perkara tersebut, cuma sebelum itu di'viral'kan akan berlaku perubahan kabinet.... cuba perkara itu dapat dihidu terlebih dahulu , aku rasa pemecatan itu juga tidak berlaku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh citer tentang pemecatan Anwar, anony 8:10PM? Heboh tapi tetap kena pecat

      Delete
  5. Anwar kena pecat kerana rasuah dan tak layak pegang jawatan d mana2 melain sesiapa suka d sontotkan seperti munafiq mcm dia juga.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!