PANAS! PUAK JILAKE SUDAH MULA VIRAL REPORT POLIS PALSU TERHADAP PM! SEBARKAN


INI ADALAH REPORT POLIS PALSU YANG TELAH DIVIRALKAN OLEH SI JILAKE BUGIMA yang mahu merosakkan nama baik PM setelah keluar berita seperti dibawah:

Kalau korang nak tahu dua repot polis kat atas tu adalah keratan dari repot polis yang lain, ianya telah diubahsuai dengan menggunakan photoshop sam macam portal Jilake Sarawak Report buat dokumen palsu tentang PM. Setakat ini aku tak nampak lagi laporan polis yang original terhadap PM. Yanga da hanyalah kepalsuan yang amat memualkan.

Report polis Seri Alam Rpt 7400/2015 adalah melibatkan kes saringan air kencing oleh Pegawai Polis ke atas suspek.

Repot Polis Seri Alam Rpt 8400/2015 adalah berkaitan pemeriksaan anggota MPV semasa menjalankan tugas rondaan.

Korang ada cable kan? Sendiri pergi check dan tengok ok. Yang pastinya ini bukan repot polis tentang PM. Tolong la wahai rakyat Malaysia, jangan percaya berita-berita palsu macam ni semua. Grow up please.


8 Responses to "PANAS! PUAK JILAKE SUDAH MULA VIRAL REPORT POLIS PALSU TERHADAP PM! SEBARKAN"

  1. Walau kita nak menafikan sekuat mana sekalipun, rasuah tetap sudah berlaku. Bukan sedikit, RM2.6B sememangnya adalah rasuah yang diambil oleh Najib. Duit tersebut bukan untuk parti atau negara, tapi atas kapasiti peribadi. Diburukkan lagi, apabila wang tersebut telah mengalir keluar pula ke akaun peribadinya di Singapura, Kalau masih ada yang secara jujurnya mengakui bahawa ianya bukan rasuah, terpulanglah kepada penilaian sendiri. Rasanya kita mempunyai IQ untuk menilai sendiri. Semua itu tidak penting. Apa yang lebih penting, kita mesti lebih bertanggungjawab kepada parti, tidak sepatutnya UMNO terpalit dengan rasuah yang mengakibatkan imej parti terjejas teruk. Kalau kita masih lagi di tahap penafian sedangkan satu dunia sudah membuat kesimpulan berdasarkan bukti-bukti sahih. Apakah kita rasa UMNO masih dapat bertahan dalam PRU akan datang. Kenapa UMNO perlu dikorbankan hanya kerana kepentingan seorang individu yang sepatutnya bertanggungjawab dengan apa yang sudah dilakukan. Individu yang sanggup memecat sesiapa saja walaupun tidak bersalah hanya untuk mempertahankan kelangsungan politiknya sendiri. Apakah sebegini rendah tahap perjuangan UMNO yang kita laung-laungkan selama ni. Kalau kita juga berjuang untuk individu tertentu, apa bezanya UMNO dgn PKR dgn Anwarnya, DAP dgn Kit Siangnya dan PAS dgn Nik Aziznya. Bila Anwar masuk penjara, PKR sudah lemah. Bila Nik Aziz meninggal, PAS juga sudah lemah. Fikir-fikirkanlah wahai ahli UMNO, siapa sebenarnya pengkhianat UMNO. Yang mempertahankan perasuah atau yang mempertahankan prinsip-prinsip UMNO yang tidak bersekongkol dengan pemimpin yang mengamalkan Rasuah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. JILAKE BUGISMA BETUL

    ReplyDelete
  3. Paduli sama itu Haprak.....!!!.....PM DS Najib teruskan kerja...Kasi itu pakar2 Ekonami Jalanan Salak puas2 biar sampai keluar dia punya tembolok...!!!!

    ReplyDelete
  4. Kalau bukan WSJ yang membongkar pasal RM2,6B masuk ke akaun peribadi Najib, mungkin sampai sekarang pun tak ada orang tahu pasal duit tersebut. Kalau orang no 2 pun tak tahu pasal duit tersebut dan apa lagi tidak direkod dalam penyata akaun parti. Agak-agak apa gelaran yang boleh dibagi kepada duit jenis tu? Pengubahan wang haram atau duit rasuah. Tak ada perkataan yang sesuai lagi. Bangunlah dari tidur wahai barua-barua yang nak memperlingkupkan UMNO.

    ReplyDelete
  5. Hohoho. Sikit2 keluarkan laporan polis. Laporan polis sebenar yang rani kulup viralkan pun aku x baca ini nak suruh aku baca laporan polis palsu yang tak berasas ni. Mana rani kulup? Kasi buat laporan polis sikit pasal laporan polis palsu ni

    ReplyDelete
  6. Sememangnya Komunis DAP sentiasa melalak memburukan Najib. Selama Kit Siang hidup apa kebaikan yang dia buat untuk orang melayu. Jika tidak ada jawapan bukan setakat nak jatuhkan Najib malah nak jentik dia pun jauh sekali. Kami tetap menyokong Najib sebagai Perdana Menteri yang sah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong jangan tak sokong...biaq lepas ni duit jadi 5 6 ringgit sedolar...masa tu kos makanan ternakan naik, harga beras naik, ikan naik..sebab apa..sebab kebanyakkan dari barang barang di atas adalah barang import. Memberi kesan pada penternak, pemborong dan yang berkenaan. La ni pon makan beras subsidi, kalau stok kurang sikit ramai yang bunyi..di tambah dengan harga meningkat, boleh hot ooo...Tapi tu la nanti ada gak yang kata kalau beras mahal kita kena ubah gaya hidup...nasi tak bagus untuk kesihatan. Ada kandungan gula yang membahayakan. Makanan terbaik adalah dari jenis gandum dan jagung...haaa memang terbaik laaa tu.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!