PANAS BERAPI! MELAYU PANTANG DICABAR DAN SABAR MELAYU ADA HADNYA!?

Salam Ukhwah , 

Sama ada kita sedar atau tidak, di sengaja atau kebetulan - media2 arus perdana seolah2 tidak mempromosikan program himpunan rakyat 16 September ini
Kebanyakan siaran media yg di keluarkan berbentuk agak negatif dan mengharapkan program itu d batalkan
Saya melihat beberapa akhbar utama semalam dan hari ini, berita utama berkaitan himpunan ini adalah larangan pihak polis dan juga bantahan dr parti Kompenen BN serta NGO agar himpunan ini d batalkan 

Pada pendapat saya, besar kemungkinan pihak2 tertentu di atas juga tidak menyetujui himpunan ini di adakan. 

Namun Keghairahan dan sokongan Ketua2 Umno Bhgn, Ahli Akar Umbi dari Umno, PAS dan NGO Islam sukar di bendung olh pihak atasan. 

Pihak yang tidak mahu himpunan ini di adakan perlu sedar bahawa kemarahan Orang2 Melayu begitu meruap sekali selepas melihat peserta Bersih 4 Memijak Gambar Dato Seri Mohd Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia serta Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang di pijak dan di malukan dengan begitu teruk sekali

Orang Melayu begitu rasa terhina dan amat tercabar dengan kebiadaban melampau peserta2 Bersih 4 seperti yg di paparkan oleh media massa . 

Keadaan ini di burukkan lagi dengan kegagalan pihak polis menangkap dan mendakwa mereka yang terlibat dalam tempoh waktu yg agak lama, sehingga terbunyi di hujung telinga - kalau kena ke melayu sekejap saja dah di gari !!!

Justeru itu orang Melayu merasakan bahawa Himpunan 16 September nanti adalah waktu terbaik meluahkan kemarahan dengan cara yg beradap iaitu berkumpul secara aman seramai mungkin agar isyarat yg jelas di terima oleh pihak2 yang memperlekeh bangsa Melayu selama ini.

Melayu pantang di cabar dan sabar Melayu ada batasnya. Cuma itu isyarat yang ingin di sampaikan dalam himpunan rakyat 916

Akhirnya saya berharap marilah semua pihak berganding mahu mempromosi himpunan ini agar lautan merah dapat menyampaikan mesej dengan jelas agar keamanan dan keharmonian rakyat Malaysia yang di pimpin Melayu selama ini terus  cemerlang dan di pertahankan. 

Mohd Zaidi Hj Mohd Said
Putrajaya 
8 September

PK: Apa pandangan korang beb? 

6 Responses to "PANAS BERAPI! MELAYU PANTANG DICABAR DAN SABAR MELAYU ADA HADNYA!?"

  1. Assalammualaikum wmt,
    Kotakanlah apa yg dikata.
    Jangan harapkan sokongan akhbar. Baju kuning buat tak harapkan sokongan akhbar pun. Media sosial dah cukup.

    Yg jadi persoalan ialah, apa yg kalian akan perjuangkan.
    Kalau sokong PM Najib, jawabnya ramai yg akan kata 'sorry'.
    Tapu kalau demi alif, ba, ta; mungkin ramai yg akan turut serta.
    Wallahhu'alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Bukan dengan pemimpin yang penuh dengan skandal. Kalau benar ingin berjuang, hapuskan pemimpin yang memakan rasuah dan menghalalkan yang haram..

    ReplyDelete
  3. Sokong! Ini soal perpaduan melayu dan islam bukan soal sokong najib masuk sikit dlm otak yg berkarat tu, jgn bangsa bangsat mata sepet tu nak tunjuk lagak dibumi ini, bagi bangsat2 dap n pkr diatas tak payaklah nak beri komen kamu memang tak ada telor.

    ReplyDelete
  4. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!