PANAS BERAPI! JUSTO DEDAH NURUL IZZAH YANG NAK BELI DATA 1MDB UNTUK JATUHKAN KERAJAAN!?



Justo dah cakap Nurul Izzah yang nakkan dokumen ini semua. So SPRM apa lagi tunggu? Dah terang lagi bersuluh dah ni.

Siasat la wahai SPRM. Benda ni serius, takkan la Justo berani cakap kalau dia takde bukti kan?

RM8.62 Juta rasuah untuk Justo sebagai ganti kepada Data #1MDB. Siapa kata Nurul Izzah dan pembangkang bersih?


14 Responses to "PANAS BERAPI! JUSTO DEDAH NURUL IZZAH YANG NAK BELI DATA 1MDB UNTUK JATUHKAN KERAJAAN!?"

  1. Nurul bodoh. Kalau dia bagi pantat dia pada Justo mungkin dia akan dapat Data 1MDB tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Betul ke nak data 1MDB je. Ke nak skali burung yang tersembunyi dalam seluar Justo tu almaklumlah dah lama menjanda kan.. Lagipun bukan senang nak dapat barang mat saleh ni. Barang melayu dah selalu rasa kan...hihihi

    ReplyDelete
  3. Ini la dia betina sundal paling besar tanah air hasil kacukan RAJA LIWAT dan NENEK BODOH.

    Patutlah betina sundal ni senyap sunyi semenjak Justo ditahan. Rupa2nya betina sundal ni tengah menggelabah!

    Harap betina sundal ni merengkek dalam penjara macam bapak dia. Keluarga ni memang dari baka PUKIMAK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki mak hang..suka2..nak kata org. sundal sama macam hangpa...nak sembang biaq elok sikit...hangpa ni species landak ke apa.

      Delete
  4. Betol tu Kak Bedah!!

    Si Nurul ni adalah contoh Janda Iblis tersohor di Malaysia!!

    ReplyDelete
  5. Kah Kah Kah

    Kelakar lah you Salim

    Copy, Paste

    Pasal 1MDB, pasal RM2.6bn boleh cerita sikit tak

    Tak paya sebar Fitnah NST Group.

    Orang ada akal tak akan percaya.

    Dah lah ramai orang tak mahu beli suratkhabar BH dan NST, sekarang nak cerita macam ini pula

    Tak ada quote etc.

    Blogger UMNO yang pandai pun tak mahu sentuh cerita ni

    ReplyDelete
  6. Perjanjian Syaitan dengan Justo. Siapa sangka ya. Seorang yang melaung-laungkan anti-rasuah, dia sendiri mahu merasuah untuk menjatuhkan Kerajaan.Pengkhianat mesti dihukum penjara seumur hidup mengikut undang2 Malaysia. Hukum sekali semua pengkhianat yang disebut Justo termasuk Mahataik.

    ReplyDelete
  7. 2.6Bil Jibby yg dah sah2 masuk akaun peribadi tu xnk siasat.. Ini lah bangsat namenye.. Puii

    ReplyDelete
  8. Buang yg keroh ambik yg jernih...wahai bangsaku...kamu bebas berkata...sedarlah bangsa kita berada dipesada...untuk apa kamu mencerca...

    ReplyDelete
  9. SPRM ... NAMPAK SEOLAH-OLAH PRO PEMBANGKANG... DAH LAMA MACAM TU

    ReplyDelete
  10. Bila terkona ntg hidung sendiri puak pukiar kroanasan

    ReplyDelete
  11. 2.6 biliun tu banyak beb.masuk ac najib.terang kan sekali bila,masa,jumlah dan siapa yg msukkan.klu 1mdb jelas kn.
    nk kluar 2.6 biliun tu pun bukan senang nk bawak lalau cash.berapa guni.klu transfer,masuk ac sapa.terang kn dgn jelas.jngan main fitnah jrrr beb.aku pun nk tngok juga jibb maduk kedalam klu benar2 salah.berjiran dengan altutuh buntuti.klu betul larr.korang kn bnyak cable kt am bank.klu separuh jalan jew,itu fitnah namanya bebi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni mcm jenis prmalas dan serbA KEKURANGAN KE? JGN SIBOK DGN AKAUN ORG. JAGA AKAUN KO SNDIRI LAH

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!