PANAS BERAPI! APA BENARKAH AZWANDIN 4 FLATTER AKAN DILANTIK SEBAGAI PEGAWAI KHAS PM?

Dari pagi tadi aku hati tengah panas bila dengar berita dimana PM akan melantik bebrapa pegawai khas yang baru, yang lain tu aku tak kisah la rezeki mereka dan aku harap akan bantu PM dalam menyelesaikan semu7a masalah yang dihadapi. Tepai ada satu nama bangkai yang selalu keluar TV3 dan dia ni ada NGO tapi takat 2-3 kerat je.

Azwandin Hamzah dikatakan bakal dilantik sebagai pegawai khas PM yang akan menjaga NGO satu Malaysia. Wow! Come on la PM, takkan nak ambik nagkai PKR lagi untuk masuk ke dalam PMO? Sampai bila nak dengar teori Hubby Bullshit ni?

Dia ni conman dan aku personally kenal dia lama dah, dia ni kerja dia menipu sahaja. Kalau dilantik juga, aku tak tau nak kata apa dah. Wahai gang PMO yang baca blog aku sampaikan pesanan ini pada PM. Ramai lagi orang UMNO yang setia dengan PM dan boleh buat kerja patut dilantik bukan bangkai PKR yang kuat kencing.

Kita nak tahu si 4 flatter ni berapa ramai ahli dia dalam JMM ni? Tolong la PM dengar cakap kami untuk bantu anda dari melakukan kesilapan yang besar ini. Please la Mr PM, you dont need this kind of bangkai and this Hubby Bullshit thing is getting ridiculuos sir.

Kepada PMO, jangan marah ya, aku takde saluran nak sampaikan info pada PM melainkan blog aku yang tak seberapa ini. Harap Maklum.

Kalau dia bagus takpe la juga, tapi bangkai ini akan masuk kedalam sana dan akan merosakkan lagi nama baik PM nanti. Kesian orang UMNO yang tak pernah khianat parti. Berilah mereka peluang untuk menabbur bakti. Sampai bila la nak bagi muka kat pembangkai PKR ni semua? 

PM boleh saja melantik dari kalangan EXCO PEMUDA UMNO yang kuat meyokong beliau. Ramai lagi ada la. Tolong sampaikan pada PM yang aku kasihi. 


13 Responses to "PANAS BERAPI! APA BENARKAH AZWANDIN 4 FLATTER AKAN DILANTIK SEBAGAI PEGAWAI KHAS PM?"

  1. Oklah tu, sama2 kaki kencing duduk dalam satu jabatan. Boss kaki kencing berdiri, anak buah kaki kencing berlari.

    ReplyDelete
  2. dah memang Ah Jib Gor ...

    ReplyDelete
  3. Bro....jenis bangkai2 ni memang dah jadi kegemaran PM sekarang. Aku rasa permintaan ko ni akan dibakulsampahkan sbb mmg PMO yg rekomen bangkai2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. At least bro parpu meluahkan apa yg dia rasa tak betul. Bukan macam sesetengah pihak tu yg 24 jam kerja dia menjilat puki je sampaikan air kat puki pun dah kering

      Delete
  4. Tu sbb PM skrg hancur.....Klu tgk semua bangkai PKR dulu yg hentam Tun....Dia org ni spesis Anwar Ibrahim.....So memng hancur....

    ReplyDelete
  5. pm kn bodo...xdenye die nk dgr kata2 picisan cam ko ni..x pyh susah2 nasihat la..

    ReplyDelete
  6. Bangkai akan cari bangkai juga, bangsat akan cari yang bangsat juga, apa salahnye, nak bagi kamu jadi pegawai khas PM lagi bertambah2 bangkai dan bangsat, kamu pun kaki fitnah, kaki kencing, cermin diri kamu dulu, lebih bangkai dari mereka,macai taraf paria

    ReplyDelete
  7. Tak payah nak kasih lg PM skrg ni bro.........betul apa yg seorang peserta tanya masa bicara Tun di Johor....Najib ni dah kena bomoh RM ker......? klu fikirkan balik ada benarnya sbb semua tindakan dia mcm ..ntah ler ...xda kebijaksanaan sbg pemimpin tertinggi Negara.......Tu sbb boleh masukkan duit dlm akaun peribadi....Tak ke bodoh yg teramat sgt tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa mesti nak tuduh rosmah sedangkan byk lagi yg bencikan najib blh bomohkan dia kan.. kau ni lain kali sebelum nak ckp guna akai dulu...

      Delete
  8. tempek lh, jenis org mcm tu nk lantik, tapi org yg lantik lagi tak boleh pakai

    ReplyDelete
  9. Senang sungguh nak menipu zaman sekarang ni. Buat report pilos palsu lepas tu viralkan dalam media sosial kononnya ianya benar dibuat oleh seseorang. Memang mudah tapi jangan ingat org yg mereka benda ni akan lepas macam tu je.

    ReplyDelete
  10. Bertuah jadi rakyat bangla. Senang sungguh dapat kerakyatan malaysia. Cuma duduk tak sampai setahun dan pandai cakap melayu sikit2 dah boleh jadi warganegara. Syabas zahid hamidi di atas sikap keprihatinan dan belas ihsan yg ditunjukkan..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!