CILI KASI TARUK! TAKKAN LA SEMUA KEPUTUSAN PM, ROSMAH YANG TENTUKAN?

PETALING JAYA: Pegawai Khas kepada isteri Perdana Menteri, Datuk Rizal Mansor menyangkal keras tuduhan, Datin Seri Rosmah Mansor hadir sama dalam mesyuarat yang diadakan untuk menukar Timbalan Pengarah Cawangan Khas, Polis Diraja Malaysia, Datuk Abdul Hamid Bador.

Katanya, apa yang didakwa itu adalah pembohongan.

“Bohong, semuanya bohong,” tegasnya ketika dihubungi FMT.

Dalam kenyataannya sebelum ini, Abdul Hamid mendakwa Rosmah antara salah seorang yang hadir dalam “mesyuarat tergempar” yang dipengerusikan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Abdul Hamid mendakwa ia berlangsung untuk membincangkan pemecatan beberapa pegawai kerajaan termasuk bekas Peguam Negara, Tan Sri Gani Patail.

Pendedahan berkenaan dibuat beliau dalam menuntut penjelasan daripada Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahidi berhubung alasan pertukarannya daripada PDRM ke Jabatan Perdana Menteri (JPM).

PK: Ini aku ambil dari FMT. Gang, aku rasa bila orang tengah marah mereka akan kata apa sahaja. Takkan la perkara-perkara enting macam ni pun Rosmah nak campur tangan kan? Tapi inilah persepsi yang paling popular. Ramai yang dok kata apa saja keputusan PM pasti ada campur tangan Rosmah.

Benda ni kita dah dengar dari dulu lagi, tapi hingga hari ini ianya sekadar cerita dan tiada bukti dan aku yakin Rosmah bukan macam tu. Semenjak dua menjak ni fitnah terhadap Pm dan isteri makin menjadi-jadi, aku pun dah naik risau dah ni. Semoga semuanya selamat hendaknya.

10 Responses to "CILI KASI TARUK! TAKKAN LA SEMUA KEPUTUSAN PM, ROSMAH YANG TENTUKAN?"

  1. Takkan xde satu pun Rosmah yang ade tentukan....abang sayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Dalam dunia maya sekarang, sukar untuk kita mementukan yang mana satu betul dan yang mana satu salah....lebih lebih lagi hampir kesemuanya sudah hilang integriti dan dikesan berbohong berkali-kali.

    Minta Rosmah saman pegawai polis tersebut sebagai jalan rengkas peneyelesaian yang lebih berintegriti.

    ReplyDelete
  3. nak bukti kau minta la kak mah kau saman!!

    #pecatJibby

    ReplyDelete
  4. Pelik btl lah setiap kali ade je belaku ape2 yg x puas hati kat najib mesti rosmah jadi mangsa rosmah dikait kn dlm semua isu utk apa. Knp semua sedaya upaya nk buruk kn rosmah nk tuduh rosmah masuk campur dlm segala urusan. Ape motif diaorg? Nk jatuh kn najib dgn burukakan isteri die bkn ke bodoh namanye semua nie

    ReplyDelete
  5. senang cite abdul hamid oi kalau you rasa apa yg you katakan tu btl kemukan bukti yg kukuh, sekadar nak menuduh dan memfitnah rosmah tak tentu pasal tak payahlah...sekadar cabar kosong aku pun blh ....

    ReplyDelete
  6. haram jadah btllah mesti nak kaitkan rosmah dlm semua hal, apa yg rosmah nak buat dlm mesyuarat tergempar tu, gunalah akai tu sikit kalau nak menuduh rosmah sekali pun, tak hbs2 krg ni nak kaitkan rosmah dlm semua hal.

    ReplyDelete
  7. cibai btllah drg ni tak hbs2 cari pasal nak salahkan rosmah...xkan lah pembantu dia xtau apa yg bos dia buat wei...dia malas nk layan cibai2 anjing kurap yg suka melalak ni semua je....ada akai pakailah takkan najib asyik dgr ckp bini aje...

    ReplyDelete
  8. Lepas FITNAH...FITNAH...lepas tu FITNAH...kemudian FITNAH pendek kata tak jemu2 dengan FITNAH...!!!
    Tukang2 Fitnah ni sudah timbul ketagih dengan FITNAH agaknya..?
    Mereka langsong tidak takut dengan amaran dari Allah..seolah2 mereka mencabar Hukum Allah!
    Kembalilah ....Bertaubatlah....

    ReplyDelete
  9. Podah lah sb. Mengarut. Macam lah depa tau lebih lebih pasal Rosmah. Heran betul. Kalau nak naik nama apa2 kena tibai rosmah. Kalau nl popular kena kacau rosmah. Kalau x tibai rosmah kira tak boleh hidup. Cam sial.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!