PANAS BERAPI! SATU PESANAN UNTUK UMAT MELAYU YANG MESTI DIBACA SEMUA! SEBARKAN

Mari kita renungi sejarah politik Malaysia. 

PAS lahir drp UMNO
Bila Tn Hj Fuad kalah lawan Tunku Abd Rahman
Jawatan Presiden parti

GHB lahir drp PAS
Bila Mat Sabu dan G18
Kalah dlm muktamar pemilihan PAS!

PKR lahir juga drp UMNO, BN, PAS
Bila Anwar Ibrahim dipecat drp Timb. Presiden 

Ada yg kecewa tak dpt jawatan
Ada yg kecewa tak dpt projek
Padahal Anwar hanya mahu jaga keluarga sendiri

Drp bini hingga ke anak semua berjawatan tinggi

Kini semua pengasas PKR
Sudah lari kembali kpd BN
Apabila tersedar mereka dikencing
Apabila tersedar PKR hanya alat peribadi Anwar

Medium Yahudi utk merasuk agama
Yg tinggal hanya budak2 hingusan mencari jawatan

Konon bila PR menang mereka blh jd menteri!

Tapi DAP lagi bahaya dan merbahaya
DAP lahir selepas Singapura keluar dr Malaysia

DAP lahir drp PAP 

Lim Kit Siang bekas Setiausaha Politik Lee Kuan Yew

PAP dan DAP drp acuan yg sama
Lahir drp MPAJA dan Komunis Bintang 3
Wujud di Tanah Melayu oleh Chin Peng

Bila Jepun serang negara Komunis China
Tujuannya utk jadikan negara sbg negara Komunis

Ramai Melayu dipancung disembelih
Ramai juga yg dirogol dan disula
Apabila kehendak Komunis gagal dipenuhi

Atau DISYAKI bekerjasama dgn Jepun
Itulah asal DAP amat licik dan berwawasan utk Cina kafir

Dulu di hutan kini mereka di bandar
Agenda perjuangan komunis masih tak berubah

Yg bodoh hanya anak muda Melayu
Akibat senang dipengaruhi pangkat dan wang

Mereka lupa sejarah lampau
Mereka alpa dgn keindahan seketika
Sampai masa kalian akan diperkuda
Diperkuda sampai mampus

Apabila DAP sudah berkuasa
Kalian akan dibabikan mereka
Tak guna menangis lagi
Kerana nasi sudah menjadi bubur...
DAP tetap anti Melayu
Sampai bila2 pun
Kerana azam DAP hancur UMNO dan Melayu

Nota ; 
Cuba kaji latarbelakang dan salasilah pemimpin utama DAP. Mereka ini semua ada kaitan kekeluargaan dan beragama Kristian Evangelist iaitu agama pecahan Kristian yg dibuat oleh Yahudi Nasrani.
Chin Peng adlh pengasas Parti Komunis Malaya merupakan sepupu kpd Lim Kit Siang dan Lee Kuan Yew. Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham dan Ngeh Kor Ming adlh anak saudara kpd Chin Peng. Anthony Loke, DAP N9 adlh anak dua sepupu kpd Chin Peng. Teresa Kok adlh sepupu kpd isteri Lim Kit Siang. Tony Phua adlh anak sepupu kpd Lee Kuan Yew. Nizar (bekas MB Perak) juga sepupu Ngeh dan Ngor.

Sila share pd anak muda Melayu supaya mereka kaji sejarah dan jgn pakai ikut dan hentam kromo saja. Jadikan sejarah sbg tauladan supaya bangsa ini takkan lenyap di arus zaman. Jgn jd Melayu Champa drp Kerajaan yg hebat suatu masa dulu kini merempat di bumi sendiri, Kemboja!

16 Responses to "PANAS BERAPI! SATU PESANAN UNTUK UMAT MELAYU YANG MESTI DIBACA SEMUA! SEBARKAN"

  1. Sabenarnya aku bila baca apa saja artikal yang ada sangkut paut dengan Bangsa Melayu entah kenapa Bulu Ruma jadi meremang, kerana pada masa kejadian 13 Mei 1969 aku telah berkecimpong dalam Politik dan aku memilih UMNO sebagai pegangan Politik, kebetulan aku berbangsa Melayu jadi tak heran lah kalau aku mempunyai semangat KEMELAYUAN kukuh didalam Darah Daging serta Jiwa aku hingga kehari ini
    Bagi aku ...sepanjang hidup aku, belum pernah aku melihat sebuah pun Parti yang betul2 ikhlas memperjuangkan Bangsa Melayu selain Parti UMNO!
    UMNO adalah kelangsungan Bangsa Melayu DULU..KINI..dan SELAMANYA..Justeru jagalah UMNO sebaik mungkin!
    HIDUP MELAYU!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO bukan Najib, dan Najib bukan UMNO. UMNO dulu tak sama dengan UMNO bawaan Najib. UMNO dulu bergadai harta nak tolong rakyat. UMNO sekarang menggadai rakyat nak cipta harta peribadi. Hari ni cikgu sekolah, esok masuk UMNO, lusa pakai Pajero. Benda ni dah terjadi sekian lama.

      Delete
  2. Nko asyik nak marah cina ja kerja nko, bukan kah cina jho lo si cina penang dah derma 2.6billion kat pundekau 1melaya......sedekah lah pada org melayu wahai pundekau 1malaya.............cilli kasi taruk, panas tarak juga apahal........najib kasi turun lagi panas, kunyit hangit kasi parpu pundek!

    ReplyDelete
  3. Bro..sorry bro..selagi bangsa meLAYU ni tak ditukar nama, selagi tu tak akan berubah..

    Ciri-ciri orang meLAYU yang perlu dihakis jika kita nak maju:

    Suka jaga tepi kain orang
    Suka meniaga tepi longkang dan jalan (sebab ini negara aku, aku sampai Malaysia dulu beb)
    Suka merempit tgh malam buta
    Suka melepak kat dataran buang masa
    Suka rogol anak dara orang
    Suka filem blue
    Suka mencaci dan memfitnah
    Suka tadah jubor untuk selamatkan meLAYU dan Mesia..
    Suka makan diwaktu tak menentu
    Suka buang masa berbual berjam-jam
    Suka politik taik kucing
    Suka berlagak pompuan (mak ko ijau)
    Suka berlagak laki (Pengerang)
    Suka jilat pantat dan jubor walaupun kotor
    Suka kumlom batang
    Suka panggil cina tu babi
    Suka buat tak kisah (bukan aku punya pon)
    Suka cakap 'kubur masing-masing' (dah mati nanti tanam diri sendiri ya)
    Suka makan rasuah (sebab cina beri tempting beb)
    Suka main betina walaupun haram
    Suka berbangga dirinya meLAYU (bila la nak tukar nama bangsa ni yang LAYU)

    dan banyak lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka tengok dan buat cerita PORNO
      Suka ambil DERMA
      Suka bom orang
      Suka beg birkin
      Suka dgn BADAK

      Delete
    2. Tu la Melayu :
      Tak suka mencari benda2 positif pasal Melayu.
      Rela orang Kafir jadi boss, melayu biar jadi kuli.
      Tak suka orang melayu maju, biarlah melayu jatuh.

      dan banyak lagi.

      Delete
    3. Maju apa....kalau songlap kata Derma!

      Delete
  4. Macam pudekau bugis juga, sekejab kata xde, sekejab kata derma........lanciauwow! Pundekau parpu!

    ReplyDelete
  5. Tahun ni najib tak pergi main golf ke dgn bapak yahudi dunia? Tahun ni sapa pulak nak derma 2.6B? tak kan nak perah dari rakyat je.........kalau nak ampu, ampulah tapi jangan sampai org nampak takde maruah!
    kalau jenis makan suap ni, yg terang pun tak nampak! Pundekau 1mesia.

    ReplyDelete
  6. Memang lancau Cina DAP. Trend sekarang kalau nak kerja jawatan tinggi di syarikat2 kena tahu berbahasa Cina. Ini Malaysia ke Cina. Alasan mudah untuk ambil orang cina bekerja. Makin ramai lah melayu menggangur dan jadi kuli aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa , cina bernama jho lo derma 2.6 B ke akaun najib......apa najib kena cakap cina ke?

      Delete
  7. Cuba kaji latarbelakang dan salasilah pemimpin utama DAP. Mereka ini semua ada kaitan kekeluargaan dan beragama Kristian Evangelist iaitu agama pecahan Kristian yg dibuat oleh Yahudi Nasrani.
    "Chin Peng adlh pengasas Parti Komunis Malaya merupakan sepupu kpd Lim Kit Siang dan Lee Kuan Yew. Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham dan Ngeh Kor Ming adlh anak saudara kpd Chin Peng. Anthony Loke, DAP N9 adlh anak dua sepupu kpd Chin Peng. Teresa Kok adlh sepupu kpd isteri Lim Kit Siang. Tony Phua adlh anak sepupu kpd Lee Kuan Yew. Nizar (bekas MB Perak) juga sepupu Ngeh dan Ngor"

    Ka Ka Ka, tak malu ke? Tukang cerita karut macam ini.

    Cerita macam ni pun saya boleh reka.

    Tak ada modal lagi, nak reka cerita karut.

    Seperti Muhyddin dah kata, orang tak bodoh lagi

    ReplyDelete
  8. Parpu..Kau better support Najib..kalau tak kau akan jadi paki bangsat..kikiki

    ReplyDelete
  9. Pas jngn mimpi basah nk kalahkan GHB pd pru akan dtg sbb Ghb sngt kuat dr segi bantuan duit dr Dapigs...hati2 org melayu pd dapigs "Agenda Dapigs tawan putrajaya"
    Http://youtu.be/B2RwWKiJSVw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini saly lagi melayu PIGs..ntah dari mana datang idea DAP tawan putrajaya..

      Erm..bukan ke Israel dah tawan putrajaya dah sejak melayu terima derma 2.6b???

      Delete
    2. Apa hal lak dgn Pas? Mereka ni dah konpem masuk syurga oleh hadi awang, tak makan pun tak pa. Diorang tak kisah lah dgn GHB. Ni pasal mat monggol bangsat ni, Derma 2.6 B dah dapat bila nak up Brim jadi 1000 yinggit? Betul kata muhideen yassin........kaki bodek najib ni jual agama dan bangsa dgn harapan dapat fuluih!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!