PANAS BERAPI! PENJELASAN TENTANG ISU PM TIDAK DIBENAR MENDARAT DI JOHOR!

PM telah berlepas ke singapura pd hari sabtu sebelah malam selepas merasmikan pertandingan pidata antarabangsa bahasa melayu piala perdana  menteri di picc, putrajaya. Pd malam tersebut pm mempunyai aturcara sendiri di singapura sempena sambutan hari kebangsaan singapura atas jemputan negara republik tersebut

PM telah pergi ke perasmian mesyuarat umno bahagian pasir gudang pada pagi ahad dengan menaiki kereta dari singapura dan selepas majlis telah kembali ke singapura utk program rasmi di sana yg turut dihadiri pemimpin negara2 asean dan sultan serta tengku mahkota johor.

 Difahamkan hari ini PM berlepas dari singapura ke kuching untuk program rasmi di kuching pada malam ni sempena sambutan bulan kemerdekaan

Jadi dengan aturcara sedemikian yg terdapat di negara republik tersebut sepatutnya tidak timbul fitnah bahawa sultan johor menghalang perdana menteri mendarat di lapangan terbang senai. Malah pm dan sultan johor turut bertemu dan berbual di singapura dalam keadaan mesra dan hormat.

PK: Aku dapat ini dari sumber whatsapp. 

9 Responses to "PANAS BERAPI! PENJELASAN TENTANG ISU PM TIDAK DIBENAR MENDARAT DI JOHOR!"

  1. itu gambar lama. mana ada bacul jumpa Sultan Johor masa pergi Johor harituh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aii mane ade gambar lame..... takkan tak nampak tuanku sultan johor dan datuk seri pakai ape mase sambut singapore punya merdeka....kan same dengan gambar tu.....ni dah denial syndrome yang kronik gila nih....biaselah ....budak hingusan lagi lah kan....

      Delete
  2. Sudah lah parpu dey! Satu mesia Tolak Najib bukan setakat Johor je! Time ni nko jilat pun ada taik je yg tinggal! Sultan Johor mana mau jumpa pundekou bugis dah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu dia suka napa dia dijemput ke johor??

      Delete
  3. Buat pe hang dok tolong susah2 berbohong nyer,kalau sultan dah tak suka tu insaf2 lah diri tu.!!!....

    ReplyDelete
  4. Wanita amno johor kata najib 'kencing' 3 juta ahli amno, nko la yg paling banyak kena kencing dgn dia!

    ReplyDelete
  5. Aku tgk rakyat malaysia ni dah mcm xde keja lain benda ni pun nk jdkan isu...org bkn bodoh lah nk layan isu2 bagang mcm ni...logiknye klu dia jemput napa plak dia nk halang kapal terbang najib mendarat kat sana kan...motif???hanya org bodoh je yg akan percaya kan benda ni...

    ReplyDelete
  6. 12, 2015 10:53:00 AM
    Sejarah telah dilakar ekonomi negara menjadi haru biru & jahanam bila spesi Anwar Gay & Najis Nazak menjadi Menteri Kewangan. Adik2 saya & ramai warga di Spura mentertawakan Najis Nazak bila dia baru2 ini di Spura (sempena hari kemerdekaan mereka) menghina diri sendiri dgn merayu kpd warga Spura agar jangan mudah percaya berita2 negatif di blog2 cyber. Bak kata orang Spura, "Apa barang...tak tanya pun..kenapa melatah?

    ReplyDelete
  7. 2.6b... bnyk tu, bak mai sikit jib..!!! hee..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!