PANAS BERAPI! JANGAN ASYIK MENGHINA, MARI LIHAT SUDUT KEBAIKAN YANG DILAKUKAN OLEH ROSMAH!






Walau beliau dihina siang malam, walau apa saja orang kata tentang dia tetapi kalau bab nak tolong anak-anak kecil, samada yang sihat atau pun yang kurang bernasib baik, maka Datin Seri Rosmah Mansor memang tidak akan teragak-agak untuk membantu. Ini sifat baik beliau yang ramai tidak tahu.

Aku bukan nak menjilat, benda baik aku cakap baik la kan? Semoga Datin Seri Rosmah terus kuatkan semaangat dalam menempuhi dugaan yang sedang dihadpi sekarang bersama-sama Perdana Menteri kita. Semoga semuanya dipermudahkan hendaknya.

12 Responses to "PANAS BERAPI! JANGAN ASYIK MENGHINA, MARI LIHAT SUDUT KEBAIKAN YANG DILAKUKAN OLEH ROSMAH!"

  1. alo bro..

    Apa-apa kebaikan yang kita buat, tak payah ada advertisement la bro...
    nak buat baik..kena buat senyap-senyap..., guna duit sendiri la..

    tak kan hang paki pun tak tahu..

    ReplyDelete
  2. Semakin banyak dia kena hina makin kuat pula dia berlumba lumba cari kebaikan. Ko orang HADE???

    ReplyDelete
  3. Sebarang kebaikan yang dibuat rosmah selalunya org tak akan ambik peduli sebab diorang tau dalam banyak2 bini PM, dialah yg paling banyak memberi sumbangan di dalam kebajikan masyarakat cuma kita rakyat malaysia ni terlebih dahulu sudah dipengaruhi oleh fitnah2 media sosial yang memberi imej yang buruk kepada beliau.. Buat baik nampak salah buat salah lagilah ...

    ReplyDelete
  4. Betul setiap manusia ada baik buruknya. Jangan tengok kesalahan sahaja. Terima kasilah atas bantuan beliau, tapi tolong samalah cari jawapan yang betul untuk 2.6 billion, wang bunga dari bank kerana masuk akaun peribadi.

    ReplyDelete
  5. Setiap manusia ada baik buruknya, jangan selalu tengok yang negatif sahaja. Terima kasih kerana membantu, tapi tolong bantu cari jawapan yang betul untuk 2.6 billion, wang bunga dari bank kerana masuk akaun individu.

    ReplyDelete
  6. Ish ish ish ish...baik nya rosmahhhh..bergenang air mata aku menengok gambar kebaikan rosmahhh..mau malam ni aku tido mengigau ngigau..

    ReplyDelete
  7. Sial lah pembangkang ni bila rosmah bt baik xde sapa pun yg nampak drg nampak pun saja je bt2 buta tp klu dia bt salah ckit je drg akan creat isu besar besaran...sampai kan 7 hari 7 malam pun tak abis drg bt isu tu....

    ReplyDelete
  8. Rosmah kuat kencing! Kah! Kah! kah! Kuyup UMNO! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  9. Manusia2 yang suka menghina orang itulah sebenar2nya MANUSIA HINA!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Rm2.6 billion macam mana? Si parpu kari penjilat jibby nombor satu!

    ReplyDelete
  11. Klu buat baik.buat banyak2 dgn ikhlas.allah jua akan membalasnya.klu buat jahat dan memfitnah,buat betul2,allah jua akan membalasnya.yg tolong menyampai klu salah
    dapat share kt akhirat nnti.aaminn.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!