PANAS BERAPI! AKHIRNYA WARAN TANGKAP SARAWAK REPORT SUDAH KELUAR!

Amekaw! Padan muka Sarawak Report, kan dah keluar waran tangkap. Itu la buat fitnah lagi. Tak habis-habis portal bodoh ni buat fitnah dari zaman Pehin Seri Taib Mahmud lagi. So sekarang kau jawab la Claire kanjeri.

May you rot in hell Claire! Sundalan ni memang kuat fitnah dari dulu lagi dan aku suka sangat kalau dia ditangkap dan dibawa kemuka pengadilan. Yesss!

1 Response to "PANAS BERAPI! AKHIRNYA WARAN TANGKAP SARAWAK REPORT SUDAH KELUAR!"

  1. Kah...kah...kah...

    IGP punya statement lawak giler..Jangan malukan Malaysia la weh...

    Cthnya: Sehari sebelum hilanhg Pulau Batu Putih, si skandal Amah Indon Rais Yatim cakap Malaysia yakin dapat Pulau batu Putih...tup..tup..hilang jugak keesokan harinya...

    Sekali lagi..jgn malukan Malaysi la weh..

    parpu..actually you got brain..but u choose to put your brain in your knee

    (ko tak paham BI kan..mai aku translate..sebenarnya ko ada otak, tapi ko memilih untuk letak otak ko kat lutut..ad paha ka?)




    Nota kecik:
    Bila nak saman WSJ? muahhahahahhaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!