KECEWA

.............................KECEWA...........SANGAT KECEWA....................

20 Responses to "KECEWA"

  1. Kecewa??? lu punya pasal la. Nobody gives a shit!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Kecewa sebab 90% Bersih adalah terdiri cina. Kecewa sebab Bersih tajaan Yahudi tiada sambutan dari umat Islam. Kecewa sebab Bersih masih gagal nak jatuhkan pemimpin Melayu walaupun berjaya pecah belahkan PAS

    ReplyDelete
  3. kau mmg kaki jilat jibby!!xpayah nak kecewa!!Tun tahu apa yg dia buat!!

    ReplyDelete
  4. samalah kite.....marahpun ada, tapi kecewa dan hampa yang paling dalam terasa.....bertahun mempertahankan dia...begini pula yang jadi akhirnya.

    ReplyDelete
  5. kah kah kah kah cili kasi taruk sendiri punya buntut lagi mau keciwa ka? najib tarak kasi ka?

    ReplyDelete
  6. Sori bro

    Tun takde prinsip. Munafiq, sekejap ckp lain sekejap lagi cakap lain.

    Kata org lain pembohing tapi dia lagi pembohing besar. Samalah keling yg bersamanya mcm zam maidin, firdaus abdullah, syed akbar ajaran sesat ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun seorang sahaja di dunia ini yang kena konsisten,.....yang lain tak perlu konsisten.Al-Juburit,Mat Saburit, dan pemimpin pakatan yang lain boleh berdolak dalik,pagi cakap lain,petang cakap lain,boleh dikira halal.Pemimpin sesat dan menyesatkan kamu itu lagi merapu,lagi dianggap jagoan.Mengata orang munafiq,diri sendiri kafir tak sedar.PAS dan PKR adalah kafir sejak azali lagi.

      Delete
  7. Xsuka bersih puak anwar brahim. Tp skrng lg benci najib razak. Jadi GO3!! Bersih!!

    ReplyDelete
  8. Lu kecewa sebab lu tak join BERSIH 4.0 dengan lu punya idol Tun Mahathir? or Lu kecewa sebab Najib belum bayar retaining fees untuk bulan 8?

    ReplyDelete
  9. Apa mesej gelap x faham?

    ReplyDelete
  10. kenapa gelap? itu lubang jubor lu ka puki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah,.....bila lu sebut itu lobang,gua teringat sama Brother Anwar Bin Ibrahim a.k.a. B.A.B.I.

      Delete
  11. Lu kecewa sebab Najib tak bayar lagi retaining fees bulan Ogos? Ptuii.....

    ReplyDelete
  12. Strategi ayahnda je tu...diversion & misdirection

    ReplyDelete
  13. Ramai yang kecewa bila Tun Mahathir membuat lawatan di tempat perhimpunan Bersih.Tun Mahathir tidak memerlukan Bersih dalam perjuangannya.Bersih berjuang untuk hapuskan Islam,bangsa Melayu dan tanahair.Bersih menyokong Melayu murtad,makan babi,liwat,LGBT dan sebagainya,pendek kata orang Melayu perlu dipunahkan sekali dengan Raja-Raja Melayu.Adalah lebih baik Tun menubuhkan parti baru daripada menyertai Bersih.Melayu tidak akan bersatu dalam situasi aman.Politik memecahkan Melayu.UMNO kini sudah di'hijack' dan menjadikannya lebih teruk dari semua parti Melayu yang ada.Siapa yang untung???Sudah tentu cina.Perang saraf mereka lebih berkesan bila berjuang dalam parlimen,daripada berjuang dalam hutan.PAS dan PKR sangat berjaya dengan hasrat mereka untuk merosakkan Melayu dengan membantu DAP.Musuh sudah pun menguasai Putrajaya dengan keizinan PM yang bangang.Masa depan Melayu gelap.Demokrasi dan politik ini sangat merugikan Islam,bangsa Melayu dan tanahair.Apa Raja-Raja Melayu boleh lakukan bila ada parti seperti DAP yang dasarnya terang-terang hendak buang sistem raja berpelembagaan ini???Bukankah ini jelas bukan lagi politik yang ikut perlembagaan,tetapi agenda jahat musuh Bintang 3 yang tidak pernah lupa akan niat jahat mereka hendak memerintah Tanah Melayu ini???Di mana pakar-pakar keselamatan negara???Apakah pandangan ATM???Keadaan sangat tidak selamat untuk bangsa Melayu, dan lebih sukar daripada zaman kita melawan Malayan Union dulu.Lebih mudah memerangi komunis di dalam hutan dengan senjata,daripada melawan gerakan saraf yang merosakkan minda Melayu.Gerakan agama dan agamawan turut merosakkan Islam di Tanah Melayu ini.Ramai yang tidak tinggal solat turut serta dalam agenda jahat meruntuhkan negara.Ternyata solat sahaja tidak akan menjadikan seseorang itu bijaksana.

    ReplyDelete
  14. Lu kecewa sebab tak dapat join Tun M semalam? Don't worry, malam ini lepas isyak Tun M akan "singgah" di BERSIH 4.0 lagi.

    ReplyDelete
  15. Awat Parpu - hang tercekik dedak ka ?

    ReplyDelete
  16. parpu, mahathir pergi Bersih 4.0 2 kali. lu tak payah kecewa lagi ler. lu pergi naik tabung haji tingkat 38, terjun kepala dulu.

    ReplyDelete
  17. Apa nk kecewa sngt ni...x susah pun cuma tukar PM dan umno terus teraju kerajaan skrg...jngn bagi pada dapigs....najib bawa beban yg besar pd parti,bnyk isu x bleh settle...

    ReplyDelete
  18. Mana lebih mengecewakan, pemimpin yang menyokong perjuangan rakyat atau pemimpin yang memperbodohkan rakyat?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!