CILI KASI TARUK! PM WAJIB PECAT TIMBALAN MENTERI YANG MENYOKONG AHLINYA SERTAI BERSIH!


Baiklah dari tadi aku tengok semua mintak timbalan menteri jilake ini yang mengalakkan ahli dia join BERSIH ni untuk letak jawatan.

Aku tak setuju dia letak jawatan, sebaliknya PM kena pecat dia sebab sudah terang lagi bersuluh yang dia ni tidak bersetuju dengan PM dan dia memang nak jatuhkan PM melalui gerakan demo jalanan.

Seperti kata PM sebelum ini sesiapa yang tidak bersama beliau maka mereka tidak patut berada di dalam kabinet beliau.

Sekarang PM kena kotakan kata beliau dengan memecat timbalan menteri bebal ni. Jangan kasi muka sama MCA. Sudah-sudah la tu menunduk dengan parti BANGSAT yang tidak mendapat lagi sokongan kaum cina ni.

Aku harap sangat PM pecat dia ni. Dia dah terang-terang nak jatuhkan PM melalui cara yang paling jijik! 

Lagi satu kalau dah nak pecat semua apa kata pecat sekali si Siafuddin Abdullah jilake tu sekali. Yalah dia duduk dalam UMNO dan bersuara sama macam pembangkang. Alang-alang nak pecat kasi pecat habis semua.

Setuju?

11 Responses to "CILI KASI TARUK! PM WAJIB PECAT TIMBALAN MENTERI YANG MENYOKONG AHLINYA SERTAI BERSIH!"

  1. Ah Jib Gor sentiasa melantik musang berbulu ayam.

    ReplyDelete
  2. Semua cina adalah dap sebenarnya...tengoklah pru13 lepas..aku tak pelik dia sokong bersih...yg bodoh najib maa...

    ReplyDelete
  3. Berani ke pm nk pecat jilake ni wahai parpukari pukimak!! Nama pm pn ahjib gor! Ko dh lupa ke parpukari jilake?

    ReplyDelete
  4. Lebih baik Umno melihat kedalam parti Umno sendiri.ada orang dalam Umno tu yg sekepal dgn dia ni,hanya tak bercakap je,tapi perangainya sama.Tolak orang ni dulu,keran dia lebih berbahaya kepada Umno.Satu hari nanti Umno akan tukar jadi PKR,kalau di memipin Umno.

    ReplyDelete
  5. si Bapok Boogeese Tadakteloq mana ade brani dgn cinacina semua... dia brani dgn Melayu yg dia bangsatkan je... tk cayer tengok la nnt... menyembah nyembahlah si BANGSAtWAN ni nnt... klu tk skrg pun bila PRU nnt... mmg betulbetul BANGSAT la Melayu sekoq ni...

    ReplyDelete
  6. hanya orang yang takut dgn rakyat saja yg nak halang Bersih.......woit, mana 42Billion 1MDB? siP Derma 2.6B kat najib? Siapa arah sirul bunah Altantuya? Kah kah kah cili sudah masuyuuk buntut najib and gang!

    ReplyDelete
  7. Bagi Ah Jib Gor, the Chinese kafir harbi babi can do no wrong wor.

    ReplyDelete
  8. Najib berani buat kat bangsa dia jer. Kalau kaum lain takder teloq. Timbalan dan Naib Presiden dipecat sebab dikatakan tidak sekadar, cina ni terang terang berani derhaka kepada najib. Kita lihat samada najib berani pecat dia atau simpan hanjing dap nih?

    ReplyDelete
  9. DSN ada berani ke sama Cina MCA......DSN kata media sudah spin statemen itu Cina.......

    ReplyDelete
  10. He where got balls to dismiss the Chinese. He only got balls against the Malays only.

    ReplyDelete
  11. UMNO sudah nak jadi HARU BIRU.....lantaran orang2 yang tak berkuasa kembali nak tunjukkan kuasa.......!
    Saperti kata Pepatah .......marahkan nyamuk kelambu di Bakar....
    ADOHAI PARTI KERAMAT ! Dahulu engkaulah satu2nya PENYELAMAT Bangsa Melayu tetapi kini Bangsa itulah yang akan memijak engkau...!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!