PANAS BERAPI! PLAT NO PATRIOT TELAH MEMBUATKAN KAWANAN DAP DALAM BN TAK SENANG DUDUK!?


AKu tak faham betul dengan orang politik kita ni, apa la korang nak kecoh sangat bila sebuah badan NGO yang bernama Patriot mendapat keizinan untuk menjual plat no yang bermula dari Patriot ni. Kenapa perlu nak dikecohkan? Biarlah NGO ini mengumpul dana after all nama pun dah Patriot dah tentu mereka akan gunakan untuk memupuk semangat Patriot dalam diri rakyat Malaysia.

Ini aku tengok ada adun dari Kempas Johor yang diberitakan sangat baik dengan DAP ni telah menghina Patriot dengan menggelarkan bidaan ini seperti nak jual pelacur. Gila ke apa adun ni? Ini bukan cerita kosong tau, memang macam tu la si adun DAP firendly walau dia orang UMNO ni berkata. 

APa nak kecoh sangat ni? Ada tauke cina marah ke sebab tak dapat bida plat no 'Patriot 1" bro YB? Rilek la, tak payah la nak panggil usaha orang lain macam nak bida pelacur. Tujuan mereka buat NGO tu sebab nak memantapkan lagi semangat Patriot kan? Ke YB tu pernah membuat bidaan seperti yang dia cakapkan tu?

AKu raa MB Johor dan Presiden Parti kena ambik perhatian mamat yang DAP Friendly ni. Bahaya beb orang macam n, apa yang dia marahkan sangat dengan usha mematriotkan orang Malaysia? Nak tanam semangat cintakan negara pun salah ke doh? 

Apa-apa pun aku sokong mis Patriot Negara. Kita kena tanamkan semangat cintakan negara, To hell with politics man, apa jadi pun ini tetap negara kita. Hidup dan mati kita di negara yang tercinta ini. 

HIDUP PATRIOT!

7 Responses to "PANAS BERAPI! PLAT NO PATRIOT TELAH MEMBUATKAN KAWANAN DAP DALAM BN TAK SENANG DUDUK!?"

  1. Huehuehue no plat semat nak gak tapi tarak kenderaan mau bli.... Duit tarak sudah kena buang kija... Apa pon bida pelacur ada ka? Cm experince aja mamat tu ce hang p tanya dia... Selalu pelacur bid nie mahai haram

    ReplyDelete
  2. Jeles lah tu sbb tu kata jual plat mcm jual pelacur...drg x dpt nak beli tu yg marah over2 tu....semangat patriotik dah jd lain pulak skrg...ngo trskan je usaha krg tu jgn layan dgn bab1 tu semua....

    ReplyDelete
  3. lancau la lu parpu, jawab WSJ dah! Satu lagi jenayah najibah ...............

    ReplyDelete
  4. Huhuhu.... Perkara ni nak dijadikan isu jugak ke? X nampak pun di mana salahnya.. Lagipun lantak la sape nak beli no plat tu. bukannya pakai duit rakyat pun

    ReplyDelete
  5. VIDEO: Duduk Malaysia Dah Berpuluh Tahun, Bahasa Melayu Pun Tak Fasih...

    Bangla Yang Duduk Malaysia 3 Bulan Pu…

    Bangla yang duduk 3 bulan kat sini pon lebih fasih berbahasa melayu dari pada puak-puak nie...

    Bayangkan la bagla, nepal dan lain-lain pendatang boleh fasih berbahasa melayu dalam tempoh 3 bulan atau paling cabuk pun setahun...

    Korang rasa la, adun-adun ini betul ke warganegara malaysia, pure malaysian atau mereka ini spisis yang hilang tahun 2005 dulu...

    Tolong jangan gelak lebih sangat, kang terbatal pulak puasa tu....darulehsantoday.blogspot

    ReplyDelete
  6. sudah tiba masanya bangsat cina perlu diajar dengan apa cara sekalipun

    ReplyDelete
  7. sudah tiba masanya bangsat cina perlu diajar dengan apa cara sekalipun

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!