PANAS BERAPI! INILAH NASIB UMAT ISLAM DI MALAYSIA!

Kenapa polis tidak mau siasat ni manusia.


Kalau melayu islam hina cina laju saja kena tahan.


Laju saja Ghani Patail mau dakwa! Tapi ini syaitan sudah berkali-kali hina Islam apa pun tak jadi. Kesian dan sedih betul menjadi ISLAM di bumi Malaya ni.


Tapi ni saitan sudah berulang kali menghina Nabi Muhammad SAW dan Islam dibiarkan.

PK: Ini mesej saudara seislam aku dari Sabah. Malu aku wei. Kita umat ISLAM kat semenanjung dok bercakaran sama sendiri. Sampai terlepas pandang benda ni.

Seronok jadi kaum Cina atau India di Malaysia ni sebab mereka buat apa pun semuanya terlepas atas semangat 1 Malaysia tapi kalau orang melayu buat atau hina sikit terus kena tangkap atas semangat 1 Malaysia Jugak

Tahniah 


10 Responses to "PANAS BERAPI! INILAH NASIB UMAT ISLAM DI MALAYSIA!"

  1. NASIG KORANG LAH MELAYU ISLAM!!!SELAGI AHJIBNGOK PAHLAWAN BUGIS JADI PM KORANG AKAN TERUS BERGINILAH NASIB KORANG!!!

    APA KATA KORANG ANTAR PAHALAWAN BUGIS NI BALIK BUGIS JER DASAR BUGIS!!!

    ReplyDelete
  2. Kenape x buat je repot polis?

    ReplyDelete
  3. Org melayu kuat rasuah.......xpi bila bercakap islang sokmo

    ReplyDelete
  4. Bos besar mmg SAYANG KAPIR dr ISLAMkan?

    Sejarah punya banyak bukti. Cakap bykpun x guna

    ReplyDelete
  5. Aku benci betul lah kat cina2 lahanat ni semua mkn hari mkn jd perangai drg ni...aku harap benda ni jgn dibiarkan ambik tindakkan sewajarnye terhadap mereka..

    ReplyDelete
  6. KIPIDAP.. KIPIDAP... KIPIDAP... MANA AYAHANDA KECUT TELUR KEEER

    ReplyDelete
  7. Parpu..

    Maaf cakap la..kat Malaysia ni semua akan jalan kalau ada duit...paham tak.... DUIT!

    Pertahankan Islam pun kena la ada duit la brader. Cuba mana-mana Majlis Agama announce bayaran RM 100,000 utk tangkap malaun ni..mesti mencecet pejuang-pejuang melayu kejar mamat ni sampai lubag cacing....takde pulak tarian gelek pungok dan jubur dianjurkan oleh pejuang-pejuang melayu untuk selamatkan umat melayu kan???

    Kalau bab Anwar Ibrahim melayu-melayu nie sanggup kena toron utk mepertahankan akidah melayu konon...pirah...sepatah haram pun tak keluar dari mulut melayu-melayu ni..

    PAS lagi lah...sejak PR tak wujud, mereka lagilah diam.....semua senyap...

    semua kena gari ke?

    setahu aku syaitan dan iblis yang kena gari bula pose ni....hehehehehe

    ReplyDelete
  8. salah satu cara elakkan benda ni berlanjutan ....tapis saja internet...kawal internet...tangkap pengadu domba.....tapi mahukah kita?....mahukah pula mahathir sokong kerajaan dalam isu tapisan internet ni?????.

    ReplyDelete
  9. kapiaq Sabah ni teruk weii.. semua agama larang tonggang ayaq setan depan pi tonggang juga.. apa nak jadi derrr

    ReplyDelete
  10. Era najib mmg Islam n melayu dihina. Tp x blaku phinaan mcm ni era mahadhir. Lu pikir la sdr...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!