PANAS BERAPI! AKHIRNYA TAUKE ELRAH EXCLUSIVE MENJAWAB PERSOALAN PARPUKARI!




Laaa ini tauke dia ke? Semalam aku ambik gambar mamat tak pakai selipar, rupanya tauke dia. El Azman nama dia ya? Ok ada yang kata aku buat wayang la, aku buat drama la dengan tauke ni, Hello gang aku Parpukari la, aku tak perlu publisiti murahan ok. Orang dah cukup kenal aku ok. Lagipun aku bukan nak jadi politician pun, aku cuma sampaikan apa yang aku tak puashati.

Aku tak sangka artikel aku pasal Elrah Exclusive semalam boleh dibaca lebih dari seratus ribu semalam. Wow, lagi panas cerita pasal orang berniaga ni dari cerita politik ek? Tak sangka betul aku wei. Anyway, korang tak payah la nak buat assumption bagai ok. Apa yang berlaku adalah aku tak puashati apa yang aku nak tak dapat semalam.

Disebabkan bos dia sendiri dah panggil aku untuk ke kedai dia dan dapatkan jubah, maka aku akan melawat kedai dia dala masa terdekat dan EL Azman, aku tak mahu bayar mahal lagi, aku nakkan diskaun ok! No more up the price! He he he

Tak kusangka ini tauke Elrah rupanya...he he he
Terima kasih tauke Elrah kerana sudi reply dengan aku punya luahan hati dan ketidakpuasan hati, aku tidak berniat nak rosakkan perniagaan kau tapi aku cuma mahu kau berniaga dengan betul dan deliver apa yang kau dah janjikan dan aku nak tau sangat apa yang istimewa jubah kau ni, since kau dah jawab dengan begitu baik sekali, maka aku mohon maaf pada kau kerana jadi kecoh macam ni.

Aku dah biasa kena saman dan bagai, tapi aku tak sampai hati nak kenakan peniaga Melayu Islam. Aku harap sudah settle kes ini dan tolong jangan panaskan lagi keadaan. Kalau boleh kasi promo la kedai brader kita ni. Dan aku akan check dari masa ke semasa servis mereka ni.

Sekarang aku akan tunggu masa sesuai untuk pergi ke Butik Elrah Exclsive. Semoga maju jaya bro El Azman dan maafkan aku sekali lagi diatas kekhilafan aku, nniat dihati bukan mahu mencari ublisiti murahan macam Azwan Auuwww tu, euuw geli mak. Cuma mahu perbetulkan keadaan.

Peace!

10 Responses to "PANAS BERAPI! AKHIRNYA TAUKE ELRAH EXCLUSIVE MENJAWAB PERSOALAN PARPUKARI! "

  1. BLOGGER NAJIB SUMA DAH TADA IDEA,
    NAK BUAT MARKETING STRATEGI PON BIAR LAH JUJUR, JGN NAMPAK SGT BERSANDIWARA,
    BAIK KORANG SOKONG MUHYIDDIN LAH, NAJIB DAH KANTOI

    ReplyDelete
  2. Orang yang macam ko ni la yang pergi sebar berita tanpa nak verified dulu.. ko ni la contoh nabi kata akhir zaman bila fitnah berluas luasa..

    ReplyDelete
  3. PK yang rasa diri hebat sangat.. org berniaga cari rezeki halal, ko nak kutuk bagai... macam best sangat ko tu

    ReplyDelete
  4. Woi Parpuuuui..

    Taktik murahan untuk mendapaptkan jubah percuma dari Elrah..pandai ko kan...dah benggali namanya...

    Kalau kau rajin nak check customer service, call semua jabatan kerajaan, tengok respons telefonis yg jawap panggilan yg mcm siput baby atau bila dah transfer line, pegawai-pegawai berkenaan yang selalunya takde kat tempat mereka...

    Kalau line ringging kat telefon pegawai A, pegawai B atau yang dok bersebelahan buat dek je...

    ReplyDelete
  5. tahniah admin dan tokey jubah.. wah tak sangka ada tsunami jubah slim fit nih.. TAHNIAH.. sebab dapat sambutan hebat dari Thai, Brunei, S'pura dll.. hebat hebat..

    ReplyDelete
  6. servis die slowlah. sejak jun dah byar online. sampai skrg x dpt baju. dissapointing betul. ejen die main lepas tangan. suruh contact direct hq utk tracking no. poor betul servis. sedih betul.

    ReplyDelete
  7. Kerajaan sebelum ini cuba untuk mengubah mentaliti dan mendidik rakyat Malaysia dari mengharapkan ihsan subsidi yang diberikan oleh kerajaan kepada penghapusan subsidi bahan api yang amat diperlukan rakyat. Namun, rakyat akhirnya mampu untuk menerima situasi tersebut dan rutin harian berjalan seperti biasa. Rakyat tidak lagi bercerita tentang subsidi bahan api. Rakyat prihatin kepada kesusahan kerajaan.

    Kelantangan rakyat mengkritik polisi kerajaan hangat selepas kerajaan melaksanakan sistem percukaian GST yang dicanangkan diiklan bak pata Pak Abu yang GST menguntungkan rakyat. Harap Pak Abu bertabahlah. Bermula 1 April 2015 GST menggantikan sistem cukai lama dan bermula dari itulah topik perbualan rata-rata kini mengenai isu kepada peningkatan kos sara hidup, GST harga bahan api meningkat dikala kejatuhan harga minyak mentah dunia, kata kad pra bayar tak naik tapi naik, 1MDB dan MLM.


    Di kala dihimpit peningkatan kos sara hidup, kadangkala terpampang di dada akhbar dengan gah menyatakan tentang keuntungan tidak kira syarikat-syarikat GLC kerajaan atau syarikat swasta yang pada awalnya merungut tentang berlakunya peningkatan kos dan kerugian dan meminta kerajaan melakukan semakan penyelarasan bagi sesuatu kos perkhidmatan. Kerajaan tidak boleh buat apa. Termaktub dalam perjanjian. Sembang untung billion-billion, rakyat dapat apa?

    Rungutan pelanggan tetap kedengaran walaupun syarikat untung meningkat. Bil utiliti semakin naik tapi servis tetap sama, talian internet sekejap laju sekejap perlahan, kabel talian kena curi, harga serupa kapitalis dan bermacam hal yang diluahkan.

    Rakyat semakin hilang pertimbangan kerana tertekan untuk keberlangsungan hidup. Berbagai hal yang remeh berjaya menjadi isu nasional dan menjadi viral di internet. Dari kes bergaduh berebut tapak bazar ramadhan, boss tertinggal pistol dalam kereta, berebut parking kereta, beli karipap inti oksigen, ragut, hias nasi goreng dalam kuali dan berbagai ragam viral. Keberlangsungan untuk hidup, rakyat sanggup melakukan apa saja yang ada kalanya ia berlaku diluar dari batas pemikiran. Ini belum ditambah lagi oleh murid sekolah rendah yang bersahaja membuat komentar, mempunaikan ahli politik di media sosial.

    Kerajaan yang prihtin, kerajaan yang bertanggungjawab adalah kerajaan yang mampu mendengar dan memahami keluh kesah yang diluahkan oleh rakyat. Mampu hidup susah bersama rakyat yang semakin dihimpit oleh peningkatan kos sara hidup.

    Kami tahu dan memahami yang kerajaan turut menanggung hutang. Namun janganlah rakyat terbeban. Kami juga punya hutang Apa yang kami harapkan, kepada pengurusan sumber dan dana yang cekap dan jauhi korupsi.

    Jika tidak mampu, UNDURLAH. Rakyat sambut dengan hati terbuka...


    Atas pagar luar pagar.

    ReplyDelete
  8. Tahniah la parpukarii tak guna betul engkau nama naik he he he

    kau turun taukeh dia kelam kabut sampai tak pakai selepar...nothing to hide..

    ReplyDelete
  9. Ass Wr Wb, Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini RISWANTO AKIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU YOSHI yg dari singapur tentan Pesugihan Kyai. Dimas Kanjeng yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk menarik dana Hibah Melalui ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti dan mendapat hasil tarikan RM.347.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan mobil walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada Kyai. Dimas Kanjeng dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon di 082312910909 Untuk yg di luar indon telefon di +62823-1291-0909,Atau Kunjugi Website/Situs Padepokan Dimas Kanjeng KLIK DISINI
    saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Kyai. Dimas Kanjeng saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI,
    KEAMPUHAN ZIKIR Kyai. Dimas Kanjeng
    1.Penarikan Dana Hibah Melalui Bank Ghaib
    2.Penarikan Uang Melalui Mustika
    3.Ritual Angka Tembus Togel/Lotrey
    4.Jimat Pelaris
    5.Perintah Tuyul
    Dan Masih Banyak Lagi, Kyai. Dimas Kanjeng Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia.
    SYARAT SEBAGAI BERIKUT:
    BERJANJI AKAN MEMBANTU SESAMA YANG MEMBUTUHKAN
    BERJANJI TIDAK AKAN SOMBONG DAN SELALU RENDAH HATI
    BERJANJI AKAN MEMULAI HIDUP YANG BARU BERJALAN KE JALAN YANG BENAR,
    BERLUTUT DAN MEYEMBAH KEPADA ALLAH SWT.
    "Allahumma inni a'udzubika minal hammi wal hazani wa a'udzubika minal 'ajzi wal kasali wa a'udzubika minal jubni wal bukhli wa a'udzubika min ghalabatiddaini wa qahrirrijali"

    "Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada Engkau dari bingung dan sedih. Aku berlindung kepada Engkau dari lemah dan malas. Aku berlindung kepada Engkau dari pengecut dan kikir. Dan aku berlindung kepada Engkau dari lilitan hutang dan kesewenang-wenangan." Kata Abu Umamah radhiyallahu 'anhu: "Setelah membaca do'a tersebut, Allah berkenan menghilangkan kebingunganku dan membari Petunjuk." (HR Abu Dawud 4/353)

    PESUGIHAN TANMPA TUMBAL

    PENARIKAN DANA HIBAH

    PENARIKAN UANG MENGUNAKAN MUSTIKA

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!