LAMA TAK UPDATE SEBAB RAYA KE PARPUKARI JILAKE?

Ini soalan pada diri aku sendiri sebab dah lama aku tak update dan aku rasa mals dan naikmenyampah dengan apa yang berlaku sekarang ni, takut kena LANGGAR wei, al maklum la singa malam ada puak jilake yang kata aku makan dua kolam, aku kecewa dan aku dah mula hati panas.

Aku dah naik menyampah dengan puak yang kuat main sabun ni. Depa ni berani dikalangan depa sendiri je. Man berani nak pergi ketempat orang lain, korang pernah baca tak FB PM yang selalu update macam-macam tu Kesian siot aku tengok PM kena maki haum dalam FB dia sendiri.

I wonder mana perginya orang-orang kuat yang dok defend dalam FB tu semua? Takkan berani kat tempat sendiri je kot? Tak sanggup aku nak baca dan tengok apa yang ditulis oleh masyarakat FB ni. Kenapa hero-hero kuat dan berani mati tak mau kesana?

Kenapa berani dalam gelanggang sendiri je? Why?

Aku pening la, apa nak buat ni?

6 Responses to "LAMA TAK UPDATE SEBAB RAYA KE PARPUKARI JILAKE?"

  1. parpu,..kalaulah saya cekap,pandai berhujah,ada sikit-sikit putar belit,ada sikit-sikit sifat malaun..dah lama saya bertempur dgn puak-puak depa tuh....berhujah perlu juga kepintaran , kejujuran dan kesetiakawanan....kalau tiada tu semua..baik dok diam...tak berdosa kat sapa-sapa.

    ReplyDelete
  2. Apa nak pening bro.....Kita berpegang yg mana benar yg mana salah......Tkkan terang2 salah pun nak menafikan...Itu yg buat pening!!!!!..........Yg pasti nya Rakyat mahukan kebenaran bukan penafian atau pembohongan dengan teori pelbagai.....

    ReplyDelete
  3. Makan Panadol la Parpu ooi. .serbuk chap kaki tiga buatan China jangan makan tak sumber halal ramuannya

    ReplyDelete
  4. Kesian awak parpu dihina kawan !!........tu la dulu awak penyokong setia Tun M tetapi kini awak dah menjadi pendurhaka,itulah balasannya.........kembalilah kepangkal jalan,sama2 lah kita kembali sokong Tun walau pun awak terasa hati kat DS Mukhriz sebab tak balas sms awak almaklumlah diakan sebok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa parpu tak sokong sapa2 dia cuma di pihak kebenaran je...mana betul dia sokong mana salah dia hentam...tu yg kita nak

      Delete
  5. Cuti raya ke???cuti panjang nampak...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!