CILI KASI TARUK! AKIBAT KETIDAKCERDIKAN ANUAR MUSA, PM PULAK YANG KENA TEMPIASNYA!

Tadi pagi aku dah pertikai keputusan bodoh yang dibuat oleh Anuar Musa, KLIK SINI

Nak dijadikan cerita, DAP dan PKR mintak PM direhatkan sehingga isu 1MDB selesai. Benda yang dimulakan oleh Anuar Musa yang begitu bersemangat sekali dia, sampai hantar sendiri fail pi SPRM dan menggantung orang tanpa ada bukti kukuh.

Benda dalam siasatan lagi dan bila buat benda tak berapa cerdik ni, ianya akan memakan diri. Sekarang ni PKR dan DAP mintak supaya PM direhatkan dan diganti dengan TPM. Mereka menggunakan formula Anuar Musa yang cerdik lagi pandai dan kegemaran seorang blogger dari Kelantan ni.

PMO, take note.

PKR dan DAP yang bodoh nak mampos ni dan ada jugak sesetengah orang UMNo yang masih boleh percaya dengan Sarawak Report lahanat ni sampaikan cerita duit 1MDB dimasuk dalam akaun sendiri PM pun mereka nak percaya? Come on la, siapa nak kebas duit berbillion pastu masuk dalam akaun sendiri?

AKu tak pernah berminat nak defend 1MDB, bagi aku orang yang suka keluarkan statement dalam Bahasa Inggeris dan terlampau sombong sampai tak nak jumpa orang ni, aku tak layan. Tapi bila PM kena serang dengan serangan tak masuk akal ni, aku terpaksa campur la.

Tolong la rakyat Malaysia jadi la cerdik sikit dan bezakan cerita yang mana benar dan palsu, kot ya pun korang marah kat PM pasal GST dan minyak naik tapi takyah la percay angan cerita karut marut dari Sarawak Report ni.

Berbalik pada apa yang dibuat Anuar Musa ni, kadang-kadang aku fikir baik dia rehat kat rumah dan jaga cucu dia la dari dia dok jaga MARA ni. Jangan marah ya, ini sekadar pendapat aku. Aku tak tau apa motif Anuar Musa, tapi aku tak rasa dia buat saja-saja ke ada plan benda lain ni? Erkkkk

Kepada Perdana Menteri Malaysia. sekiranya AWSJ ni membuat fitnah, kena ambil tindakan, janagn dengar cerita ATAU NASIHAT dari BABI BULL semua. Just take action dan buktikan akaun ini tidak wujud dan sekiranya wujud pun tidak ada transaksi seperti itu.

YANG PATUT DIREHATKAN ADALAH PENASIHAT MEDIA PM! Bukan semua tapi rasanya kebanyakannya la...

1 Response to "CILI KASI TARUK! AKIBAT KETIDAKCERDIKAN ANUAR MUSA, PM PULAK YANG KENA TEMPIASNYA!"

  1. Pm bt je apa yg terbaik itk negara tak yah nk layan org2 bodoh di sekeliling semua...drg tu saja je nk jatuhkan pm...saja je pandai2 nk bg arahan drg ingat drg besar sgt ke?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!