WAHAI BANI MELAYU! PRESIDEN MANAKAH PILIHAN ANDA UNTUK MENERAJUI PAS!??

Ini aku post kat FB aku, aku pun ada FB la Jilake, apa ingat aku tak glamer ke? Foolowers pun dah lebih 20 k tau, so aku nak gunakan kesempatan ini dan nak tanya kat korang bani Melayu dan Bani PAS, siapa yang layak jadi Presiden PAS?

Seorang ulamak? Atau seorang proksi DAP? Mana satu pilihan korang?

78 Responses to "WAHAI BANI MELAYU! PRESIDEN MANAKAH PILIHAN ANDA UNTUK MENERAJUI PAS!??"

  1. saya sokong Tuan Mulia Lim Kit Siang atau Lim Guan Eng untuk menerajui PAS. Kedua-dua mereka lebih Islam daripada mana-mana org Islam dlm UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun sama jugak . Semoga Lim Guan Eng jadi PM Malaysia yang baru . Hidup Anwar . Hidup Lim Guan Eng .

      Delete
    2. Aik. Masuk Islam pun belum dah lebih Islam dari orang Islam? Biasala, orang PAS....

      Delete
    3. Macamana tak lebih islam dari ameno, kan madey dah "terap nilai Islam pak dia dulu". Btw, mengikut ceramah hj. Hadi, semua org umno kapir kata nya, termasuk samy valoo abg parpu! Parpu pula duduk atas urat.....tak dak ugama!!! Hidup LGE!

      Delete
    4. Haha hidup Lge. Kau la mampus,nanti kena,halau mcm org rohingya..

      Delete
    5. UMNO dan Jibby memang tak bertelur! Kah! Kah! Kah! Sampaikan Mahathir si tua kerepot tu pun takut! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    6. Macam mana Najib tak kecut...dengar sink baik2.

      Kekuatan Hang Tuah terletak pada huruf 'T'. Begitu juga kekuatan Tun Mahathir terletak pada huruf 'M'. Selain itu, fadhilat huruf 'M' menonjolkan istilah berikut :-
      M - Muhammad
      M - Muslim
      M - Melayu
      M - Malaysia

      Semua ciri-ciri ini cukup sinonim dgn keperibadian Mahathir Mohamad, seorang Muslim, perdana menteri Malaysia selama 22 tahun, pemimpin Melayu bertaraf dunia (world class leader).

      Sementara UMNO......
      United Malay National Organisation
      Under Mahathir No Oppostion

      Delete

    7. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Dua dua aku x sokong sbb kurang cerdik(bodo) dlm pentadbiran buat malu org islam yg lain...contohnya tngk kelantan negeri miskin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teman baru lepas balik dari kelantan..... tetapi teman pelik sikit.. rumah2 kedai.. pasar-pasar raya sekitar kelantan majoriti dikuasai orang melayu... susah nak cari orang cina kuasai kedai di kelate macam negeri2 di utara, pantai barat & selatan...

      Delete
    2. Mmg la d terajui org melayu kel. Tapi bila,melayu dari negeri lain dtg menyombong mcm ..... Dtg kat negeri org besar kepala tak reti nak bercampur mcm bagus sgt.
      Rasakan kena tsunami hujan..semoga ada rasa rendah diri kpd sesama islam bkn dgn limkomunis sj.

      Delete
    3. Limkomunis tu lim kok weng teman sejati mat bugis ke? Patut pun komunis lebih baik dari mat monggol

      Delete
    4. Diterajui org melayu 1 mesia miskin, bukan kelantan saja.......apa punya tur hamno ni,

      Delete
    5. Jibby memang tak ada telur! Mahathir pun dia takut! Koh! Koh! Koh! Koh!

      Delete
    6. RBA 954 mmg ketara RBA nya

      Delete
  3. Aku tak sokong mana pon sbb d kel sendiri air berkeladak sebok ada hati nak terajui negeri lain

    ReplyDelete
  4. Saya dgn penuh keinsafan serta kesedaran selagi hayat dikandung badan mengharamkan diri saya serta keluarga menyokong maupun mengundi parti Persetubuhan Haram PAKATAN antara PAS, PKR & DAP yang jelas tidak berdaftar dgn sah di sisi undang2. Mereka berjimak bagai pasangan 3 lelaki berkongsi 1 isteri. Bagaimana mungkin kapal akan selamat berlayar dgn 3 nakhoda yg tak sehaluan.

    UMNO telah terbukti jasanya sejak sebelum merdeka hingga me saat ini dalam membangun negara. UMNO adalah peneraju/kapten dalam pemerintahan negara. Kerencatan terjadi apabila kepimpinan diambil oleh pemimpin kuat tidur dan diganti oleh si dayus takut bini/yahudi/amerika/British/spork. Situasi akan tenang & pulih kembali selepas pemimpin UMNO dayus ini disingkirkan. Hidup UMNO...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO telah terbukti jasanya dalam membangun kan sodomi dan gay-gay melayu. Tak caya pergi ke Bandar Sri Permaisuri..lepak kat kedai mamak...

      UMNO adalah peneraju/kapten dalam peliwatan saifool KY.

      Situasi tak akan pulih sebab kiblat UMNO adalah bontot Saifool KY sapu sendiri..terima kasiiiihhhhh...

      Delete
    2. Eh eh nuar yg berperangan nak tegakkan lgbt kau pulak nak salahkan umno. ..
      Skrg najis pak nuar pon dah berdarah kena balon dgn gay di sg buloh.
      kesian..bila hati sudah hitam..
      Tk.

      Delete
    3. Mat Pungok KY tadah jubor... sapu diri layan diri terasa... jubor hangit kot ditala saifool..

      Terer hang kat sg buloh ada gay.....mesti ko selalu kena balon kan kan....saifool leh supply dan sapu KY kat jubor kau...muahhahahahhah

      Delete
    4. 1MDB terbukti ameno kencing org melayu dulu kini dan selamanya!

      Delete
    5. Wak Seman Kadok tak usah cakap banyak ler...baru baik dari sakit setahun lebih...tak serik-serik lagi ker...? Nak kener lagi ker...?
      Heh he...Wak Seman ingat lagi tak..Mat Liberal, geng mat Indon...?
      Kitorang guna santau santet, Wak...

      Delete
    6. UMNO dulu kini dan selamanya tak bertelur! Jibby pun tak ada telur! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  5. Secara tradisi majoriti pemimpin PAS memang akan menolak sebarang muhasabah sesama ugama dan bangsa hanya kerana mereka berlainan bendera politik. Tetapi yg kita pelik dan hairan mereka boleh pulak 'bersaudara" dgn parti kapir harbi walaupun sudah kena kencing mereka bukan sekali. Kalau nak tips jugak kalau ternyata mereka tak mampu nak ikot saranan ISLAM bahawa memutuskan silahturrahim itu haram baik tak payah undi mana-mana pemimpin mereka. Elok tinggalkan shj parti yg kononnya memperjuangkan Islam itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas tolak ameno kerana ameno ni kapir harbi.......pemimpinya lanun bugis!

      Delete
    2. ��Fitnah lebih buruk dr membunuh...

      Delete
    3. Pemimpin UMNO semuanya tak bertelur! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  6. Pukimak parpukari!! Sapa2 mng pn tk penting!! Bkn harga brg turun pn!! Diorang nk pilih sapa pn dia pnya pasal, yg sibuk2 sgt ni kenapa parpukari??

    ReplyDelete
  7. wooi parpu...ko nk divert citer 1MDB ker....hampeh lah ...Ko sokong Bani Bugis yg nak jahanamkan Malaysia tu ko buat senyap jer..Haram jadah punya Parpu..........

    ReplyDelete
  8. 10.19 dan 10.52
    Ini blog Parpukari. Lantak dia la nak tulis apa pun. Yang korang berdua muka tak malu menyibuk melalak kat kat sini apa hal? Buat la blog sendiri, kemudian korang tulis apa yang korang nak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang parpu sebok sangat pasal pas buat apa......lantak diorang la, bukan mat monggol boleh bayr balek hutang 1 mdb pun!

      Delete
    2. ni org kata taktik blogger...sendiri entry...sendiri komen pakai ano...betul kaaa....?????

      Delete
  9. Ha...ah ikut suka dia,lahhh
    Kau nak lgbt lantak kau la...ingat bw ky jelly haha
    Kang berdarah mcm anuu pak nuar haha..
    Jawab sendiri kpdNya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam sepool je anon 2:39 ni......bawa ky untuk pertahankan diri........."".....kah kah kah....parpu dah try blom?

      Delete
    2. sepul bawak ky untuk idsapu dijubur dan dibalun oleh majikan..dan setelah dibalun majikan layak berjumpa Ketua Lanun Bugis untuk mendapatkan biasiswa repair bontot..

      siapa majikannya kalau bukan UMNO...muahhahahahha

      Delete
  10. Adakah bani Melayu akan mewarisi nasib etnik rohingya dlm tempoh 20 thn akan dtg...?
    Tuhan mmerintahkn org Islam menyayangi sesama Islam. Klu Pas x mampu laksana hudud krn takutkn dap, knapa Pas masih x mampu nk buat sistem syura yg lbh Islamik bbanding undian yg dbuat skrg?
    Bukankn sistem undi ni sistem kapir? Sdgkn isu mcm ni yg sering Pas guna utk pengaruh rakyat mnolak umno yg dtuduh mwarisi ptadbiran kapir ? Pas kena jujur dlm pjuangan jika takutkn kmurkaanNya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas tolak amno kerana ameno parti haram......jaddah! Bukan kerana syorga dah! Semua ahli amenu anak luar nikah! Lahir ameno dlm sarkas dah! Cif sarkas hasan malek pupu rosemak topooi!

      Delete
    2. Bahasa Anon 11.22 tunggang langgang mcm org mabuk.....

      Delete
    3. ameno dah lama dah tak gheti bahasa.........xkan marah kot? cili kasi tarok, kunyit hangit kasi keluar................lu ingat parpu punya bahasa cantik? dey waneleke' nala dey!

      Delete
    4. Jgn nak kurang ajar ckp anak org umno anak luar nikah. Mak bapak bernikah mengikut islam ada kadhi ada saksi. Tah2 kau tu yg klr dari anuu haram jadah. Kuang hajar ..melayu harbi babeee.

      Delete
  11. Parpukari Bani Pundek Pukimak Haram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamba kini sedang ligat mencari
      Budak lahanat bernama Reentry
      Dulu dia nie ada blogspot sendiri
      Tapi kini dah tutup dia cabut larii

      Delete
    2. Di sini rupanya ini budak kepala bana
      Dekat blog parpu bawa diri berkelana
      Nko tiidak boleh lepas budak durjana
      Dunia ni sempit nko nak lari ke mana

      Delete
    3. Macam la nko hebat sangat.......ptui podah!

      Delete
    4. Reentry bahalol tak berani lagi bikin kerenah
      Blog diia kita serang sampai lingkup musnah
      Guna madah jer tak guna lembiing ke panah
      Itu pun budak lahanat ni lari tak cukup tanah

      Delete
    5. Aku nak activate balik blog aku.Confirm kali ni Ah Jib nangis baca wooooooo....woooooo....

      Aku tengah pilih tajuk gempak ni.

      Warghhhh....Kah....Kah...!!!


      Terima KaseeeeeYYYY....!!!

      Delete
    6. sama sama aaa reentry! cili kasi taruk, kunyit hangit kasi keluar sama James 'monggol' Bond 1MDB.

      Delete
  12. bravo reentry capsule........................Pundek Bani Parpu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko nak bravo buat apa itu Reentry memerang
      Dulu kemain budak dajal nii lantang dan garang
      Sekalii Geng Kejora masuk blog dia menyerang
      Cabut larii ler kat blog parpu pula dia bersarang

      Delete
    2. Ngkau apahal ngentot.Lantak la dia nak bravo ke haper ker.Ini kali kita balon Ah Jib ngan Rosmah ngan Arul Kanda Pundek ngan menteri jilat sampai terduduk tercirit.


      Warghhhh.....Kah....Kah...!!!


      PtuiiiiiHHHH....!!!!

      Delete
  13. kakakakakakkaka..

    kapal lanun bugis tukar arah dan lari dari PWTC...atas arahan ketua twitter negara....kikiki..

    mat bugis jumpa sepol bolehlah...pendekar konon...podah...cit

    ReplyDelete
  14. Semalam di Kuching , Mat Bugis beritahu penonton bahawa dia dan isterinya akan tidur nyenyak malam itu - di atas bantal yang sama dan bermimpi mimpi yang sama .

    Tetapi pagi hari ini apabila Mat Bugis bangun ada berita mengejutkan bahawa Tun Mahathir telah pun menunggu ketibaan Mat Bugis di forum PWTC, impiannya bertukar menjadi mimpi ngeri yang paling teruk dan pendekar (lanun)bugis mula menghadapi peluh sejuk…

    Menggunakan Ketua Tweet Negara, Mat Bugis mengarahkan untuk membatalkan forum di PWTC.
    KPN yang sangat taat perintah Mat Bugis menulis tweet dan mengarahkan para pegawainya untuk membatalkan forum itu atas alasan menjaga keselamatan awam dan keharmonian negara .

    Keselamatan awam dan keharmonian negara? Ternyata Mat Bugis hanya layak berjumpa dengan Mat Sepol KY sapu diri layan diri sahaja…

    Keselamatan Negara?????

    Apakah forum ini berjaya himpun satu juta orang bersenjata dan berarak ke Putrajaya untuk menggulingkan kerajaan?

    Badut Bugis buat lawak terbaik pagi jumaat ini...dan ternyata telor Mat Bugis telah dicawat dan kuncinya dipegang oleh isterinya malam jumaat tadi…hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de lah bro..

      Lepas balik dari Sarawak, Najib tidur lena malam tadi...tak bangun lagi kot...hehheheheh

      Delete
    2. Parpu...JOM MAKAN ROTI BUGIS>>>>roti tanpa telur!

      Delete
    3. bro roti bugis tak syiok.......jom makan parpu monggolia cicah dgn tandori ros kazaksetan

      Panglima monggol......tak dan jumpa org tua xsedar diri.....dah cabut lari, Kah kah kak......tolong lah cai cai mat monggol......terguling2 aku!

      Delete
  15. Elok gempa bumi kt semenanjung plak biar rakyat bhenti bckp pasal politik blpecah belah mikir mcm mne nk cr nasi dan air bersih plak. Dap bleh tambah pikir cmne nk ganti blj kedai n mall yg dh tbenam dtelan bumi. Masa tu bru malaysia ni aman dr kdurjanaan ckp2 politik dlm klgn rakyat yg dungu. Kerja lbh tmbh rezeki malas takat sembang lbh alam maya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...setuju bro..pendekar pookies kena angkat kaki dulu,,,baru aman makmur malaysia

      Delete
    2. Bro kasi angkat sikit la 1mesia......James Monggol Bond Dah? Double OO 3/4 beb!

      Delete
    3. Bond 1mdb dah!

      Delete
  16. Apa dah jadi..sampai sekarang tak muncul lagi..??? Takkan sebab tidur lena sebantal dgn si Semah malam tadi sampai overslept. Handal kamu Semah, kemutan kamu masih berbisa sampai tak larat laki kamu masuk gelanggang pagi ini. Sayang sekali forum 'Nothing to hide' bertukar menjadi 'Chicken is hiding'. Cisss Najib.. tak ku sangka Bedak menjadi Powder. Ku kira kau anak raja bugis berdarah panglima rupa2nya Raja Kapur berdarah Pangkosong. Dasar pengecut dgn orang tua seusia 90 tahun pun kamu gentar kecut sembunyi di bawah ketiak bini.
    Kali ini Satu Malaysia benar menjadi realiti kerana Satu Malaysia menyaksi betapa Pembohong & Pengecutnya Pak Pandir Modern ini. Adios amigo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. You seem unable to control yourself Wak Seman
      It looks as if you took de wrong medicine old man
      This is what happened when people lack of iman
      Go to read the AlQuran then your ‘jiwa will aman’

      Delete
    2. Tak habis-habis lagi ke alam punya putar
      Insaf ler diri sikit sudah tua terketar-ketar
      Awas Wak santau santet kitorang hantar
      Tak serik lagi ke sudah setahun terlantar

      Delete
    3. Entah apaan siih Wak bikin repot gak ada kerja
      Ngak usah campurin hal negara dan bikin durja
      Gue mikirin kepimpinan bapak Najib biasa aaja
      Apaa Wak ini emang bapak Mahathir yang taja

      Delete
    4. melayu islang xhabis2 nak santau org.........lain xdak ke....ada! tutuh duit rakyat, songlap puki monggol...itu ja la ameno boleh buat!

      Delete
    5. Anu dia overslept....sebab topooi makan roti bugis!

      Delete
  17. Jibby tak ada telur sampaikan Mahathir pun dia takut! Koh! Koh! Koh!

    ReplyDelete
  18. Keturunan Tun Razak berdarah bugis serta pahlawan yang tak bertelur! Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  19. Oleh kerana marah dengan rakyat yang mempersoalkan kelakiannya, kerajaan UMNO akan mengharamkan telur! Semua jenis telur akan diharamkan! Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ameno......syukuuuuuuur, kurang lah BR1M nanti, xde telor kita nak makan apa? Oh parpu kan ada! ye ye ye terima kasih parpu!................

      Delete
    2. Telur parpu hitam legam! Telur hangus! Kah! Kah! Kah! Kah! Telur hangit! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  20. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nombor ekor bapok bugis! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  21. Ini apahal no ekor ko letak kat sini.....org citer pasal bapok bugis ko sibuk nk bg org malaysia no ekor...eloklah ko kwn dan kawin dgn parpugis.......

    Woiiii Parpugis....Tulis yg benar ,jangan membenarkan sesuatu yg tidka benar......Tu poyo kat atas tu nak santau orang....jgn salah orang nak gertak lah bro...nanti lu gak yg susah......Dada ko tu pun kosong melopong lagi mau gertak santau...puiiiihhhh

    ReplyDelete
  22. Geng kitorang nie tangkas serta rakus
    Wak Seman kaduk dah mula menikus
    Udah sentap kecut macam ikan kukus
    Dengan Reentry dua2 sekali bungkus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau apahal.Lagi beberapa jam aku nak upload artikel baru lat blog aku kasi hantam Ah Jib Pahlawan Lembam.

      Delete
  23. Blog ni jd sasaran utama RBA dapigs

    ReplyDelete
  24. Nyah kejora kat atas tu tak habih2 dgn madah sundal....
    Dia lah yg paling teror ,
    Dialah yg paling power...
    Ptuiihhhhhh..............masuk lif tekan butang lah woiiiiiiiiiii

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!