TERKINI DARI AIRPORT! KESIAN TPM DIFITNAH PUAK PELAMPAU BANGKAI!

RAMAI wartawan dan jurugambar berada di KLIA tunggu TPM pulang dari luar negara.Ini gara2 tersebar di media sosial ada himpunan sambut beliau-Agendanews

PK: Ini berita aku ambik dari Agenda Daily beb. Apa benda depa dok sebar berita kata TPM balik je akan buat announcement untuk letak jawatan sebab tak setuju ngan PM tentang isu 1MDB?

Jemuan bangkai mana yang buat fitnah murahan ni? Last2 jemuan yang cuba nak porak perandakan ini dimalukan lagi dengan berita ini.

TPM keluar menerusi bilik VIP 9.30 malam tak bercakap dengan wartawan.Beliau tersenyum lambai tangan pada sekitar 100 orang situ,terus pulang.

Sudah sudahbla jadi batu api wei. Pi buat kerja lain la. Toksah jadi batu ronson. Bila kita check ngan pejabat TPM ini jawapan mereka:

SEORANG pegawai TPM yang ditemui situ kata apa yang didakwa himpunan seperti tersebar di media sosial bukanlah anjuran pejabat TPM.

Malu betui sapa yang buat finah murahan ni. Caiittt

13 Responses to "TERKINI DARI AIRPORT! KESIAN TPM DIFITNAH PUAK PELAMPAU BANGKAI!"

  1. Parpu..elok hang isi borang kem KJ sebelum terlambat...

    Menyambut Muhyiddin taktik basi yang tidak akan digunakan sebaliknya Najib digesa berundur secara terhormat dan selamat sebelum terlambat.

    UMNO tidak akan berjaya dihancurkan oleh mereka yang berputih mata

    ReplyDelete
  2. Salah sorang batu api ialah bloger Outsyed of the box...mcm haram perangai anti Islam dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala hotak kau dia tu anti islam..dia tu geng anti hadis

      Delete
    2. Alooo ..kawan...kalau tn syed anti hadis .mcmana dia boleh sembahyang.. sedangkan pergerakkan dan perbuatan sembahyang terdapat hadis... dia hanya menentang hadis yang dipesongkan oleh Ularmak2.. tq

      Delete
    3. power mamat ni. Kafirkan orang. Aku pun tak faham kenapa orang boleh percaya hadis hadis yang tak masuk akal.

      Delete

    4. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  3. Outsyed of the box ni dah ak masuk kelab penyebar fitnah totok ke? pentaksub tak pe tapi nak jadi pentaksub membabi buta bangang pun agak-agak ar

    ReplyDelete
  4. goooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll...sau jaringan lipatan dari parpukari disokong oleh penyokong sendiri dihalaman sendiri....masalahnya permainan bola ini tiada pihak lawan so seorang2 sahaja main, sendiri golkan, sendiri sorak....berapa undi dapat PRU 14???????????? 00000000000000....

    ReplyDelete
  5. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    ReplyDelete
  6. salam, saya percaya Allah akan pelihara negara kita , Allah akan tunjuk jalan kepada najib supaya berundur ,ini semua kerja tuhan apa yang kita nak risaukan , banyakkan berdoa ,buat yang tuhan suruh tinggalkan yang dilarang dan sama2 kita munajat kepada rabulalamin supaya negara kita diberkati.

    ReplyDelete
  7. Siapa lagi kalau bukan macai kangkung dan hippo. Dah tahu pendirian TPM, maka macai2 ni semua nak malukan TPM.

    Kalau dah macam cacing kepanasan, beginilah perangai longkang. Kesian.

    ReplyDelete
  8. apa yg kecoh!!sokongan pada PM kuat!!skang ni tgh buat jelajah..berpuluh2 ribu org dtg!!yg bodoh sgt nak kecoh sambutan semalam di KLIA kenapa??biarkan la yang PASTI SOKONGAN PADA PM KUAT SGT2..semua bahagian UMNO sokong penuh..so biarkan la mereka..jgn jadi binggung mcm parpukari kawan baik KJ....

    I LOVE PM

    ReplyDelete
  9. apa yg kecoh!!sokongan pada PM kuat!!skang ni tgh buat jelajah..berpuluh2 ribu org dtg!!yg bodoh sgt nak kecoh sambutan semalam di KLIA kenapa??biarkan la yang PASTI SOKONGAN PADA PM KUAT SGT2..semua bahagian UMNO sokong penuh..so biarkan la mereka..jgn jadi binggung mcm parpukari kawan baik KJ....

    I LOVE PM

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!