PANAS BERAPI! SAYA TAK JAWAB SOALAN DARI KUCING KURAP KATA TUN M

“Itu kucing kurap daripada PKR…bagi tahu kepada dia, saya tak jawab soalan kucing kurap,”jawabnya dengan sinis.

Itulah kata-kata Tun Mahathr apabila wartawan ajukan soalan kepada beliau tentang cabaran yang dilontarkan oleh anak angkat HR, chegubutt. Simple je jawapan dia dan terus buatkan TV3 nampak hina kerana membela kucing kurap ni. Artikel penuh baca sini.

Sempena bulan Ramadhan ni, korang pun, tak kira la NGO ke atau bunch of loser yang nak cari nyawa ni jangan la jadi batu apai lagi, kita cari jalan satukan Tun M dan Najib ni. come on bulan Ramadhan n Parpukari pun tak mau maki hamun, TV3 elok ditukar pengurusannya.

Kepada management TV3 bagitau HR, formula dia tak membantu PM malah membuatkan orang lagi marah ada. Dulu ghost atau hantu, la ni orang dah nampak muka dah. So modus operandi sudah kantoi. 

 Kepada TUN M dan NAJIB, sudah la tak payah la nak berdebat-debat ni. Bersatulah anda berdua lagi baik dari berterusan begini. Wawasan 2020 dah semakin hampir, kalau berbalah macam ni, tak kemana kita. Pakatan Rakyat pun sudah terkubur, kita masih dok bercakaran kerana apa?

68 Responses to "PANAS BERAPI! SAYA TAK JAWAB SOALAN DARI KUCING KURAP KATA TUN M"

  1. Tun m mmg terbaik jwpn dia simple je tp tepat dan padat.!jwpn yg mcm ni lah yg kita nak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Muhahaha aq suka lah cop yg tun m bg kat dia...kucing kurap,klu aq jumpa kucing kurap tu aq jentik telur dia je...

    ReplyDelete
  3. Tun Dr Mahathir sudah lama mengajak penyatuan dalam parti dengan membuang segala kudis dan kurap - jika digaulkan parti akan hancur.

    Tidak ada kompromi kepada mereka yang bersalah, tidak mengaku silap malah mempertahankannya dengan cara yang derhaka.

    ReplyDelete
  4. Cara bahasa, perangai dan serangan Tun M kali ini sungguh menyedihkan. Dah macam pendemonstran jalanan. Tak langsung menunjukkan class sebagai negarawan.

    Sedih di akhir hayatnya begini jadinya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih.. ikut rasa binasa ikut hati mati.. inilah nasib negarawan

      Delete
    2. Kesian kucing kurap obese chebutt.. buat komen reverse saikoloji la plak.. hakkptuihhh!!

      Delete
    3. Simpan sajalah sedih ko tu kat Najib. Kucing kurap tu memang bahasa DBP kiasan tu memang tepat sekali untuk Chegubard.

      Delete
    4. Pendemonstrasi jalanan Kepala Hatok Ko!!!!

      Delete
  5. KUCING KURAP PKR!!!!

    Kahkahkahkahkahkahkah......

    ReplyDelete
  6. Kucing Kurap PKR.. Kurap pat dubur dia sebab selalu kena bontot dengan Ketua Pendubur Tegar dari Sugei Buloh!!!

    Wahkahkahkahkahkah.....

    ReplyDelete
  7. Sama-sama kena fahamlah. Bila Tun sanggup menjawab dan berdebat segala persoalan di hadapan Najib, apa gunanya lagi untuk menjawab soalan kepada segala kucing-kucing kurap. Harap ayat Tun itu senang difahami oleh Chikgu Bad, Tunku dan setengah NGO yang tak ada kerja. Semua orang tahu tujuan mereka ini hanya untuk melengahkan daripada Tun dan rakyat semua untuk mencari kebenaran. Sekarang semua rakyat ingin tahu samada Najib dah buat 'tahi' atau sebaliknya. Kenapa Chikgu Bad, Tunku dan setengah NGO yang tak ada kerja ni tak cari 'tahi' Tun pula? Kerja mereka ni mencari tahi orang ke?

    ReplyDelete
  8. Sama-sama kena fahamlah. Bila Tun sanggup menjawab dan berdebat segala persoalan di hadapan Najib, apa gunanya lagi untuk menjawab soalan kepada segala kucing-kucing kurap. Harap ayat Tun itu senang difahami oleh Chikgu Bad, Tunku dan setengah NGO yang tak ada kerja. Semua orang tahu tujuan mereka ini hanya untuk melengahkan daripada Tun dan rakyat semua untuk mencari kebenaran. Sekarang semua rakyat ingin tahu samada Najib dah buat 'tahi' atau sebaliknya. Kenapa Chikgu Bad, Tunku dan setengah NGO yang tak ada kerja ni nak cari 'tahi' Tun pula? Kerja mereka ni mencari tahi orang ke?

    ReplyDelete
  9. Buat ummah muslim semua gue kepingin ucapin selamet berbuka
    Sedih juga sih bila lihatin Pak Madey bahasa kesat macam puaka
    Persis nya dia mahu ajarin pengikut macai jadi kureng ajer belaka
    Ini lah padah nya bila udah nggak lagii mikirin soal syurga neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun dah fedup bangkai2 dari pembangkang dan bn.
      Apa ya tun dan kami rakyat biasa mahu ialah JAWAPAN.
      ADA FAHAM.
      Klau kucing kurap yg betul kucing boleh sapu dgn minyak gamat innsyaAllah baik.
      Tapi jika kuching kurap manusia elok telan air gamat innsyaAllah hati hitam tu hilang.

      Delete
    2. Tun Madey bermain sandiwara kononnya jawapan dicari
      Biila diminta jawapan dari dia maka dibuat helah nak lari
      Dengan sebab itu Cgu Bard gelaran kucing kurap diberii
      Tak tau ke itu strategi orang tua tu mahu selamatkan diri

      Delete
  10. Begini kah perilaku nya seorang yang dianggap tokoh negarawan
    Langsung nggak menunjukkan gaya bahasa seorang bangsawan
    Lagaknya pak Madey persis orang yang udah capei sasau sawan
    Usah nanti sampei ke tahap nggak pecaya lagi kebesaran Tuhan

    ReplyDelete
  11. Apa Pak Madey ini sekader populariti murahan sih yang mahu digarap
    Sesenang hatii dia aaja orang tua inii digelarin orang lain kucing kurap
    Sebagei tokoh dia ngak biisa berikan kita contoh teladan yang diharap
    Seperti dikata bidalan guru kencing belari muridnya kencing meniarap

    ReplyDelete
  12. Cara bahasa pendekatan Pak Madey emang gue nggak berkenan
    Hanya kumpulan macaii penentang Pak Najib aaja yang perkenan
    Persis nya ngak pernah sekolah kayaknya kaum asli dayak penan
    Emang cocok banget disamain sih anon3.33pm pendemo jalanan

    ReplyDelete
  13. Kucing kurap pkr? Sedap nama tu..

    ReplyDelete
  14. Emang nya cara Pak Madey bertindak bikin kita merasa sedih duka
    Ngak wajar sekali seorang tokoh gunain bahasa kesat sesuka-suka
    Mana mungkin dia menggelarin orang kucing kurap secara terbuka
    Kenapa sih dia ngak sadar diri tuk berubah meski udah tua bangka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indon celop ni .... orang Indon ga begini bahasanya.

      Delete
  15. Mahu dinaikkan anak tuk jadi PM Pak Madey emang bener kemaruk
    Persis nya pendemo jalanan dia inii mencari pengaruh merata ceruk
    Nggak disangka sampei ke tahap si tua ini berkelakuan begitu teruk
    Perlakuan ini pasti bisa mendorong macai2 nanti berperangai beruk

    ReplyDelete
  16. Udah nggak punya jawatan namun Pak Madey masih ala Hitler German
    Kalo begini perilaku tokoh negarawan bagei mana negara ini bisa aman
    Cara bertindak beginii di luar Parlimen emang bisa gugat ketenteraman
    Pokok nya apaan yang dia terdesak sampei kelihatan udah gak siuman

    ReplyDelete
  17. Kelihatannya Pak Madey udah sampei tahap giila kuasa nggak terperi
    Emang dia risau bener jika anaknya ngak biisa jawat Perdana Menteri
    Kenapa siih mantan PM terlalu terdesak hingga udah nggak sadar diri
    Kayaknya orang tua ni dibilang rumah kata pergi kubur pula kata mari

    ReplyDelete
  18. Nampaknya serangan dari kumpulan geng mat Indon mula meledak
    Kalau tidak baca pun mestii orang tua tu kini mula terbatuk tersedak
    Mereka nii memang tidak berkenan betul cara Tun Madey bertindak
    Nama saja tokoh negarawan tapii berperangai seperti budak-budak

    ReplyDelete
  19. Gaya Tun Matdey menyerang PM secara terbuka ini tahap pedukang
    Seumpama musuh yang disangkakan kawan menikam dari belakang
    Memang ini lah yang udah lama ditunggu-tunggu oleh pembangkang
    Mereka kini bertepuk tangan le melihatkan UMNOBN lintang pukang

    ReplyDelete
  20. Nggak disangka begitu rameii tampil nyerangin Pak Madey berapi-api
    Barengkali ada yang masih terkejut persisnya baru terjaga dari mimpi
    Makanya udah nggak mampu lagii menjawab macai-macai sunyi sepi
    Kalau dengan cara bahasa Kedah Pak Madey dikatakan ‘tak boleh pi’

    ReplyDelete
  21. Cara Tun Madey menyerang tak henti itu seperti dia sudah begitu terdesak
    Namun begitu demii ketenteraman negara perlulah fikir dulu masak-masak
    Geng mat Indon yang tidak puas hati dengan Tun Madey mula menggasak
    Nampaknya DSNajib masih ramai penyokong yang kental dan tahan lasak

    ReplyDelete
  22. Banyaknya panglima Bugis disini. Terawih tadi 8 ke 20? Maaf saja tanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ustad 10.45pm karna sudi tampil beri ceramah
      Cara soalan persisnya lo ini dari Tun Madey punya khemah
      Gak elok dipandang rendah sih kita semua sesama ummah
      Kita ini ada bikin solat di masjid ada juga sih solat di rumah

      Delete
  23. Kebenaran di pihak DSNajib udah semakin nampak terserlah
    Dalam kemelut inii nampak seperti Tun Madey yang bersalah
    Macai-macai pengikut Tun pun udah habis pakat cabut belah
    Dengan bedilan mat Indon dan Kejora mereka kini mengalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indon celop bro ... ga mungkin orang Indon punya gaya bahasa begitu .. ngawur ah...

      Delete
  24. Gaya perlakuan Pak Madey gue lihat makin hari semakin berat
    Kepada kesejahteraan kerajaan cara ini bisa datangin mudarat
    Dia seperti mahu campur aduk hal politik samanya hal koporat
    Cara beginii emang nya bukan tokoh sebalik nya mirip keparat

    ReplyDelete
  25. Bukan kah negara ini punyai sistem parlimen serta juga perundangan
    Lantaran itu Pak Najib enggan mau layan PakMadey punya serangan
    Dia lebiih suka berunding secara damei dan membutuh perbincangan
    Sebaiknya yang berkenaan dan berjawatan aaja yang campur tangan

    ReplyDelete
  26. Langsung udah senyap sunyi sepi semua DS Najib punya penentang
    Dah tak muncul lagii geng macai2 yang sebelum ini bersuara lantang
    Mungkin mentekedarah banyak buka puasa sampai buncit terlentang
    Atau mungkin sudah gerun dengan komen mat-mat Indon pendatang

    ReplyDelete
  27. Selagii anak ngak bisa jadi PM Pak Madey sih bikin repot sampei bila-bila
    Dia sanggup gunain apa aaja kaedah walo sampei mengorban tata susila
    Perilaku begini bukan aaja melanggar peradaban bahkan udah tahap gila
    Sebaiknya Pak Madey lo banyakkan ibadah elakkan diri dari perkara cela

    ReplyDelete
  28. Dah tak ada sekor pun lagi macai2 Tun Madey tampil untuk berkata-kata
    Mari masuk buat komen pun hanya tahu makin hamun tak ada apa fakta
    Semua dah kehabisan modal tak ada apa lagi nak dibuat kelentong aota
    Konon sembang lebat tapii asyiik kerja mentekedarah dengan membuta

    ReplyDelete
  29. Mana sudah pergii habis macai-macai itu taik kucing punya negarawan
    Awalnya nampak semacam ramai muncul tumbuh bagaikan cendawan
    Namun semua dah senyap sepii berundur terus tak daya lagi melawan
    Blog Parpu udah jadi macam geng Kejora dan mat Indon sudah tawan

    ReplyDelete
  30. Bapak Madey udah berpeluang 22 tahun tuk mengembung temolok
    Tiba-tiba aaja muncul bikin repot dengan peri laku yang nggak elok
    Perlakuan kecoh ini persisnya sarang tabuan sengaja mahu dijolok
    Situasi kian jadi ribut lagi pabila diapi-apiin pengikut macai2 goblok

    ReplyDelete
  31. Meski pun hanya sekader pendateng namun gue sayangin ini negara
    Nggak pantas langsung peri laku Pak Madey beraksi bikin sandiwara
    Ditambahin pula repot nya bila para macai numpangin cetus angkara
    Emang sewajarlah pihak berwajib bertindak tanganin dengan segera

    ReplyDelete
  32. Tun Madey bertindak sampai ke tahap celupar kerana dia takut malu
    Pasti soalan tentang zaman dia jadi PM dulu akan keluar bertalu-talu
    Dia takut ler nantii banyak hal yang tak boleh jawab bila ditanya kalu
    Awal2 labelkan Chegu Bard kucing kurap boleh selamatkan diri dulu

    ReplyDelete
  33. Nampaknya geng macai pengikut Tun Madey sudah kehilangan arah
    Awal nya kemain lagii berlagak hero asyik maki hamun marah-marah
    Mungkin habis terlentang tumbang dek terlalu banyak mentekedarah
    Agak nya tak terbangun jaga masa sahur membuta sampai ke cerah

    ReplyDelete
  34. Ini lah satu contoh yang disebutin dalam bidalan karena mulut badan binasa
    Barengkali sekarang Bapak Madey dan juga geng macai2 udah mula terasa
    Usah mikirin kita bisa bikin seenak hatii meski pun kita udah pernah berjasa
    Ramadan inii elok sih PakMadey dan macai jauhin diri dari perkara berdosa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak kau nak mengomel pak indon. Kat negara,kau sendiri kau tggl bawah jambatan. Kau dtg ke msia sudah cukup baik kerajaan beri kau masok kerja d cni.
      Kau ingat kami d cni suka korang dtg cni. Tak sedar diri. Kerajaan kau sendiri ludah muka korang..blaaaa dari msia...menyemak jer bw segala penyakit d cni.

      Delete
    2. Anon7.06pm barengkali pernah sekolah tapi otak ngak cerdas
      Tembakan rambang dari gue punya geng kena jugak satu das
      Kalo gue menahan jerat pakei tali umpama jerat tu udah bidas
      Ini lah yang disebutin bidalan siapa makan cilii dia rasa pedas

      Delete
  35. Pak Madey bersama macai2 hanya umpama Pak Kaduk menang sorak
    Karena seronok kejarin kemenangan habiis kampong laman berselerak
    Usah pulak nanti Pak Madey hasilin pepatah baru ‘nasi udah jadi kerak’
    Otak yang ada ngak usah letak di kepala lutut tapii di kepala tengkorak

    ReplyDelete
  36. Sudah tidak ada lagii gangguan kecoh dari puak berhaluan kiri
    Macai2 juga udah sepi sebab mereka hanya ikut Tun Malabari
    Yang tinggal seekor dua pun sudah habis berselerak cabut lari
    Baru lah tenteram dan selesa sedikit D.S Najib dan YB Khairy

    ReplyDelete
  37. Tun Madey sepatutnya jaga darjat diri sebagai negarawan yang utuh
    Cara dia berkelakuan menjadikan ramai pihak terkejut dan tersentuh
    Dia terlalu mengiikutkan perasan hingga moral akhlak hampir runtuh
    Hari inii cakap kucing kurap tak mustahil esok lusa cakap pala butuh

    ReplyDelete
  38. Ini lah akibat bila tidak mampu kawal diri dari sifat dengki tamak
    Kita memang kesal dengan cara perlakuan Tun Matdey mamak
    Untuk capai cita dan impiian cakap bahasa kesat pun tergamak
    Hari ini kata budak kucing kurap ntah esok kata budak pukimak

    ReplyDelete
  39. Jgn sampai org bukak kebenaran kepincangan najib teranga2an. Menyesal kau indon bugis...tuiii

    ReplyDelete
  40. Geng macai Tun Madey sudah tidak keluar konon alasan puasa
    Tahu pulak takut nantii kurang pahala dan bertambah pula dosa
    Yang herannya macai2 nii tak fikir pula begini kalau bulan biasa
    Macai-macai ni jadi Islam setahun sekali jer bukan setiap masa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngkau pehal...!!!

      Astafirullahalazim.....

      Delete
    2. Ini udah keluar seekor Tun Madey punya tali barut
      Masuk mari bikin lawak siih bisa kasii pecah perut
      Belakon beristighfar konon tak mau lagi mengarut
      Pada hal dalam hati tu penuh kata-kata mencarut

      Delete
    3. Woii Reentry ngko tau ke tu makna apa yang ko ucap
      Aku tau ngko tu tengahari tadi tibai nasi dengan kicap
      Jumaat tak ke masjid tapi duduk kat rumah melancap
      Bukan ler aku baru kenal nko tu dah kenal lama acap

      Delete
    4. Insaflah wahai sahabat...

      Assalamualaikum.....

      Delete
  41. Mula-mula tu heran juga sebab apa macai2 Tun Madey habis lari
    Gua pun selongkar selidik ler blog lain jawapannya gua mau cari
    Dekat blog Perak Today terjumpa terpampang besar tajuk ini hari:
    “Anuar Musa berkata:Tun M sudah melanggar prinsip dia sendiri”

    ReplyDelete
  42. Apsal lanun Bugis perampas kapal Orkim Harmony ada kat sini?

    shuh...shuh...

    ReplyDelete
  43. Gue mikirin emang nya Pak Madey udah tergolong sebagei tua sudah
    Jika masih mahu ceburin politik nggak akan sukses sebaliknya padah
    Makanya lebih mulia sih PakMadey tumpuin kepada soal amal ibadah
    Ngak usah PakMadey dipengaruhin itu macai2 perangei haram jadah

    ReplyDelete
  44. Pak Madey sebaiknya jaga darjat imej sebagei PM punya mantan
    Ngak usah terikut-ikut dengan rentak dan pengaruh macai2 setan
    Mereka itu sebahagiannya dari UMNO tapi ada juga dari Pakatan
    Awas itu macai2 semua jenis makhluk perosak punya babi hutan

    ReplyDelete
  45. Geng macaii PakMadey nggak tahu berterima kasih seperti si Tanggang
    Namun mereka semua kinii dalam kepanasan semacam babi panggang
    Dah tak tinggal sekor pun lagi habis belah cabut lari tonggang langgang
    Sebaliknya Bapak Najib pula sentiiasa ada penyokong keliling pinggang

    ReplyDelete
  46. Serangan geng Indon masuk bertubi bagai tembakan berdentum-dentam
    Inii baru kita lihat macai-macai geng Pak Madey betul-betul kena hentam
    Sudah ramai yang belah lari cabut sebab jadi pening hampir mahu pitam
    Baru tau dekat blog Parpukari ini harii bagi mereka terpalit sejarah hitam

    ReplyDelete
  47. Pak Najib udah jalanin tugas dengan baik sebagei perdana menteri
    Nasibnya rakyat sentiasa terbela namun masih ada gak menyadari
    Pelbageii bentuk bantuan misalnya BR1M saban tahun udah diberi
    PM yang prihatiin akan nasiib rakyat sebegini mana lagi mau dicari

    Ketika jaman Pak Madey dulu apaan aajaa yang rakyat bisa dapat
    Kebanyakan dari projek-projek megaa semua kroni aaja yang lipat
    Itu pun nasib baik lagi projek jambatan bengkok dia nggak sempat
    Kalo tidak sih habis dong kronii anak beranak kikisin sampei rapat

    ReplyDelete
  48. Dlm tv3 ada geng teksi. Dlm blog pk ni plak ada gengster bugis. Org bsalah mmg sntiasa gelisah

    ReplyDelete
  49. Udah nggak ada lagi geng macai Pak Madey kaki kelentong aota
    Makanya nggak adalah lagi lontaran bahasa kesat dan kata nista
    Pak Madey sendirii juga entah mana hilang nggak ada lagi berita
    Kelihatannya kemenangan di pihak Bapak Najib makin jadi nyata

    ReplyDelete
  50. dengan pembalahan nie sapa yang unutng???cina taw sebab yang berlawan sakarang nie melayu sama melayu...cina dok tepuk tangan kat belakang atas kebodohan melayu...sepatutnya kita jangan jadi batu api antara dua pemimpin nie...biar dorang selesai cara mereka dan kita rakyat kena sokong bukan nya bergaduh antara kita...ada pernah nampak cina buat macam nie???antara pemimpin depa gaduh penyokong tambah minyak????takda pow...depa tak gaduh pow...lau tak puas hati depa bincang antara depa...tertutup bukan depan khalayak ramai...benda macam nie memang banyak negetif dari yang positif

    ReplyDelete
  51. Aslmkum, korang ingat tak Reentry kaki sembang lebat
    Dengar khabar dia sudah meninggal jantung tersumbat
    Alhamdulillaah sempat jugak dia nii insaf dan bertaubat
    Mari sedekah AlFatehah untuk dia wahai para sahabat

    ReplyDelete
  52. SAYA BAPAK JAMAL DARI KALIMANTAN INGIN BERKOMENTAR KEPADA KALIAN SEMUA PECINTA TOGEL YANG SERING KALAH DALAM PERMAINAN TOGE, SAYA SANGAT BERSYUKUR KEPADA ALLAH DAN SANGAT BERTERIMAKASIH BANYAK KEPADA AKI RANGGONG,ATAS BANTUANNYA YANG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA YAITU 4D DAN TUYUL, ALHAMDULILLAH BERHASIL..WAKTU SAYA DIBERI TAU SAMA TEMAN KALAU ANKA YANG SAYA PASAN NAIK,SAYA HAMPIR PINSAN DAN TIDAK PERCAYA TAPI INI JUGA BENER2 KENYATAAN,,BERKAT BANTUAN AKI RANGGONG KINI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUANYA DAN RUMAH JUGA YAGA DILUNYA SEMPAT KUGADAIKAN KINI SAYA SUDAH MENEBUSNYA KEMBALI..SYUKUR ALHAMDULLILAH KINI KEHIDUPAN KELUARGA SAYA SUDAH JAUH LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA,,DAN JIKA ANDA INGIN ANKA JITU DAN BUKAN OBRAL JANJI YG SERING ANDA DAPATKAN SILAHKAN HUBUNGI AKI RANGGONG DI 085-222-967-279 DIJAMIN INSYA ALLAH 100% PASTI TEMBUS TERIMA KASIH......











    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!