CILI KASI TARUK! KENAPA TV3 SUKU GUNA CHEGUBARD SI KALDAI BODOH YANG SENGAJA NAK MEMECAHBELAHKAN UMNO!

Aku tak tau kenapa la ada segelintir manusia bodoh nak mampos dan boleh percaya cakap si mamat bebal bernama Chegubard ni, budak bodoh ni kini menjadi talian hayat ke gang? Please la are we that bad? TV3 suku mempergunakan mamat suara kena cekik ni untuk membelasah Mahathir. Selama ini aku tak tulis apa pun pasal isu Najib vs Mahatir, malah aku mintak kedua-dua penyokong supaya cool down.

Tapi bila tengok TV swasta belaan Hantu Raya ni semakin melampau, aku terpaksa bersuara walau aku tau ada yang akan marah, tetapi kebenaran mesti diceritakan walau ianya pahit. Untuk pengetahuan korang Tun Mahathir bukan baru bercerita sekarang ni pasal Tun Salleh Abas ni, malah dia dah tulis pada zaman Pak Lah menjadi PM.

Kalau korang dah lupa, aku bagi peringatan, SILA KLIK SINI.

Apa cerita ni beb? Ini bukan perkara baru, ini cerita lama yang kita semua dah tahu, kalau korang malas nak klik link aku tampal sikit kat blog aku ni:

27. Di dalam salah satu daripada mesyuarat mingguan saya
dengan YDP Agong, baginda telah menyatakan ketidak puasan hatinya
terhadap surat-surat tersebut dan telah meminta saya menyingkir Tun
Salleh Abas daripada jawtan Ketua Hakim Negara. Baginda telah menulis
sendiri permintaan baginda di ruangan tepi (margin) surat pertama Tun
Salleh berkenaan dengan bunyi bising daripada kerja-kerja yang sedang
dijalankan di kediaman YDP Agong.

28. Bagi YDP Agong ianya
adalah perkara mudah. Baginda yang melantik Ketua Hakim dan mempunyai
hak untuk menyingkirkan beliau. Saya fikir adalah lebih baik bagi saya
merujuk perkara ini ke Kabinet dan nasihat Peguam Negara didapati.

Ini sikit je petikannnya, cerita penuh boleh baca di blog Chedet.

Come on la TV3 dan Hantu Raya, perlu ke nak gunapakai bangkai yang PKR sendiri dah terajang keluar sebab takleh pakai? Atau TV3 suka ambik semua rejected item dan persembahkan di media itu supaya mereka boleh menghentam Tun Mahathir dan sekaligus akan menguatkan parti?

Apakah method HANTU RAYA ini bereksan? Berapa ramaikah yang sudha mula meninggalkan parti yang mereka anuti dan join UMNO dan BN? Berapa ramai rakyat yang dah mula yakin dengan kerajaan yang sedia ada setelah TV3 suku buat macam ni?

Tell me please, are you helping the Prime Minister or you are killing him?

Aku masih lagi yakin dan sokng PM dan aku mahu melihat Tun Mahathir serta PM berbaik kembali cuma jalannya agak susah sebab ada BATU API dari kedua belah pihak. So apa kita nak buat sekarang ni? 


13 Responses to "CILI KASI TARUK! KENAPA TV3 SUKU GUNA CHEGUBARD SI KALDAI BODOH YANG SENGAJA NAK MEMECAHBELAHKAN UMNO!"

  1. Kenapa ko bebal sgt parpukari!! Tv3 hanya mengikut arahan, farid redzuan ni antara malaon2 belaan pm, dah tau tapi buat tk tau, takyah ko nk cover pmlah parpukari pukimak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Anda butuh angka ghoib 2d 3d 4d singapura/hongkong yang di jamin tembus selama 5 kalli putaran silahkan hubungi eyang woro manggolo di 0823-9177-2208 atau anda bisa karna saya sudah menbuktikannya,terima kasih. الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Delete
  2. Melayu oh melayu . Kenapa kau suka sangat berpecah belah . Melayu tak banyak berubah semenjak Portugis serang Melaka lagi .

    ReplyDelete
  3. http://bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tv3 ni pun mcm saja je nk kenakan umno tu pasal lah dia pgl org2 bodoh ugk bercakap....

    ReplyDelete
  5. Finally orang sendiri hentam tv3 yang maksum tu..gelaran tv3/4 yang dicipta oleh PR telah disambut baik oleh cai-cai UMNO..hehehhehe

    ReplyDelete
  6. TV3 ialah saluran najis dan sampah yang merosakkan pemikiran rakyat terutamanya dari kampung.

    Malaulah wooi -

    ReplyDelete
  7. Aku rasa nak kentot jer dekat muka kau yang bodoh tu wahai parpugendhot pukimak!

    CingCongCingCongAhJibGorTiunMahaiPangsai1MDB losmahjibai

    ReplyDelete
  8. Selain daripada Menteri Biadap, Menteri Bodoh, tiada lagi sesiapa yang ingin membantu UMNO maka dikutipnya sampah PKR untuk dijadikan permata 24juta.

    ReplyDelete
  9. Tak lama lagi dia akan dapat jawatan dlm kerajaan najib ,,, sama si melayu yg drp DAP .... Nala kawan si nuar.... Zahrin drp Penang ...... dan ramai lagi yg keluar drp PKR ....... La ni mereka berlumba membela Najib untuk jawatan.

    ReplyDelete
  10. Mamak, nasi goreng tanpa gst satu!

    ReplyDelete
  11. Setakat Chegubard ni, dah tak laku dah. orang PKR sendiri dah layan dia bagai sampah. Mungkin dia selalu dengaq, Najib memang suka bela anjing kurap macam beberapa ekor bekas PKR yang dapat jawatan dlm BN. So, dia pun teringin jugak. Sapa chegubard ni, tak payah nak bertekak dengan Tun M la. Buang masa saja. Ko, nak buat Nothing2hide dgn Tun M, ko nak jadikan Tun M sebagai PM ke? Tun M dah bersara pun, kenapa dia nak layan orang macam ko ni? Ramai orang yang berfikiran sebagai keldai bodoh, tapi nak berpolitik.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!