CILI KASI TARUK! ELIZABETH WONG MENGHINA RAKYAT SELANGOR TENTANG ISU AIR?

Kah kah kah! Muahahahahaha! Padan muka rakyat Selangor, pilih la lagi sang Pakatan Bangsat ni, eh pakatan dah takde, kerajaan selangor yang bakal tumbang anytime saja yang ada sekarang ni. Sekarang depa cuba using sana pusing sini.


Aduh! Negeri paling maju dalam Malaya ni beb, bila kita bangkitkan isu ini, ada anjing upahan pembangkang yang menjadi kerajaan di selangor ni masuk dan maki hamun kita dan kata kerajaan Malaysia yang korup!

Ini terang-terang rakyat yang sokong korang takde air nak pakai wei, manusia jenis apa korang ni? Elizabeth Wong, you always fight for the human rights rite? Dont you think these people dont have rights to get a decebt clean water? Come on la munafikun punya PKR, makin lama makin jijik aku tengok korang ni

3 Responses to "CILI KASI TARUK! ELIZABETH WONG MENGHINA RAKYAT SELANGOR TENTANG ISU AIR?"

  1. Rakyat Selangor dah boleh mula gali perigi untuk dapatkan bekalan air mereka .

    ReplyDelete
  2. kalau tak ada masalah EXCO tersebut sepatutnya di MASALAHKAN biar dia hidup susah..buatla apa yg patut..

    ReplyDelete
  3. hutan simpan elizabeth wong cuma bolih keluar air kencing jer......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!