CILI KASI TARUK! DAP HINA PAS SERUPA ANJING KURAP!


Guan Eng hina dan maki PAS ikut suka dia je, siap kata muka tak malu kenapa masih nak pegang jawatan kat Penang.

Aku tak sangka PAS bila dihina DAP semua pimpinan dan ahlul mereka diam menikus. Ya la mereka kan takut ngan DAP dan sekarang depa tak risau apa jadi pun sebab isu PM dan Tun M yang dapat perhatian isu lain kurang kan?

Jangan silap pas, bani melayu perhati apa yang terjadi kat korang sebab mereka tengah tengok parti bani melayu sedang berkocakan sekarang ini. At least UMNO sedang bercakaran sesama sendiri dan bukan dibuli oleh parti lain.

Manakala PAS pulak dibuli dan dikeji seolah olah takde maruah. Aku tak sangka sial PAS akan jadi macam ni. Dah dekat nak Ramadhan dah ni PAS, sampai bila mau jadi anjing ni? Takde maruah ke parti korang ni?

94 Responses to "CILI KASI TARUK! DAP HINA PAS SERUPA ANJING KURAP!"

  1. Bodoh. Bukan Pas yang lantik; jadi kenapa Pas pula yang suruh letak jawatan??? Guan Eng. Kamu yang melantik, kamulah arah mereka letak jawatan. Pas bukan kerajaan P Pinang nak arah suka2 hati, macam perangai buruk awak dulu cuba suruh ahli2 Pas bencikan Hj Hadi. Guan Eng, you are nothing but a coward.

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM42bilion tu mana?

      Delete
    2. 42 billion tu ada kat aku la .

      Delete
    3. Hahaha ishhh mana lak..separuh ada pd,den . Nak buat shopping untok hariraya. Hahaha

      Delete
    4. Bodoh, tajuk lain boloh ounya olang baca tapi tak ngerti

      Delete

    5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Woit parpu..

    Kau jangan nak tukar tajuk atau lari dari isu hot semasa ok..

    Jawap Tun M puna soalan dulu..TUn M kata 1MDB bodoh sangat..

    Aku kata bodoh nak mampus! Sebab penyokong mat bugis mentokong buta tuli..

    Jangan sibuk urusan PAS DAP..

    memang dasar putar alam benggali parpukari soootha viri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. parpu masuk kari dlm lubang hidung.

      http://bankami.blogspot.com

      Delete
  3. Tengok tajuk apa parpu tulis bodoh kalau tak suka jgn buka. 4:13 awak yg lari tajuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM42bilion tu mana?

      Delete
    2. Bw shopping d jln tar d jakel hahaha..ker kau dah ambil separuh haha...bw makbapak anak bini adikberadik shopping d singapork haha

      Delete
  4. Pukimak parpukari! Sapa sebenarnya anjing kurap? Bila kdn nk ambil tindakan keatas teresa cock? Apakah pahlawan bugis masih bertelo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahlawan bugis hanya berteloo bila bapak kau disula dan dibakar hidup-hidup! Cibai!

      Delete
  5. parpu serupa mat monggol juga, tindakan keatas teresa cock tidak diambil atas sebab2 keselamatan! Cock got no Ball, camna nak ambil TINDAKAN! Nak jawab pun xgheti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau nie mesti keturunan bugis tepi longkang! Mulut pun macam longkang! Mak bapak kamu tak ajar langsung kesopanan ke? Mulut macam burit Rosmah je!

      Delete
  6. Pas? PR kata pergi, amenu kata mari......selamat pengantin baru.......ameno memang suka janda! kah kh kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chua soi lek dah lama dok mengidam kat Pas, alamat berentap dgn ameno la pulak.....Kah Kah Kah!

      Delete
    2. Nape kaitkn dgn janda? Islam x pernh mbeza2kn umatnya. Yg mbezakn manusia ialh taqwanya. X sangka dh akhir zaman pubn masih ada pnyokong PR yg x btamadun.
      Muga dlm kluarga anda akan ada yg bgelar janda nt...mgkin adik @ anak pompuan anda...atau adik @ anak lelaki anda mjandakn bekas isteri msg? Who knows....

      Delete
    3. Hoi ostat.......baru dua tiga hari jadi ostat nak sembang kuat! Hoi aku cakap janda sebab hamno dah gila talak dgn Pas dah......dulu jatuh talak 3, tak pikir pasal hukum, harini dok jack pas! Amek nko......DAP dah cina bute kan janda nko! Amek lah....PKR ketawa guling2

      Delete
  7. Pas dgn Soilek? Kuah taruk atas satu!

    ReplyDelete
  8. Pukimak kau la ParpuPundek.Cerita 1MDB arul kanda pundek kesayangan Jibby bibir pink mana?.Ringgit jatuh merundum,peluang kerja makin kurang,warga asing low class berduyun landing dalam negara kau sibuk cerita TAIK PALAT DAP PAS ni.

    Ah Jib PUKIMAK ni memang betul-betul PUKIMAK.Negara dah nak hancur dia masih rilek macam takder apa-apa yang berlaku.

    SIAL BETUL PEMIMPIN PEMIMPIN BN/UMNO sekarang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruk betul bahasa ko kat atas ni?

      Delete
    2. Ah Jib PUKIMAK ni memang betul-betul PUKIMAK.

      Ralat: PUKIMAH bukan pukimak

      Delete
    3. Pahlawan bugis yang paling tersohor di alam ini sedang bersembunyi di celah kangkang bini dia bila nampak orang tua tu! Koh! Koh! Koh! Anak tun razak tuuu! Koh! Koh! Koh! Rupanya dayus! Koh! Koh! Koh!

      Delete
    4. Beginikah rakyat malaysia berhujah mcm cina baru datang malaysia tak tahu bahasa dan mcm kakaktua berkata kata tak ada makna

      Delete
    5. Mat monggol lagi tak tau bahasa......tarowaunun.....TURUN dah! Dan bayar hutang nko joli dgn pukimah itu hari......apasal nak GSTLak?

      Delete
  9. kalo tak rba mesti pkr kan? hmm, bahasa mencerminkan parti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jantan bugis yang tak bertelur serta dayus! Buat malu je! Ptuih! Anak razak yang terencat akal!

      Delete
    2. Awak tu apa kurang dalam alam maya takut guna nama betul. Telor mana bagi kat lim guan egg ke kat lim kek siang atau simpan untuk aljuburi

      Delete
    3. Ooit! Telur mau naik harga ka! Boleh lah mat bugis beli dua tiga juta butir kasi bik mah makan! Ok la! gwa punya nama hj mad najib......tapi telur punya pasal gwa malu lah mau pakai itu nama, satu dunia cakap gwa kaki kencing! Sorry la! Lain taun gwa pakai baru punya nama......mat telurX

      Delete
    4. Anjing dapig syok lebih tngk pas kena bantai dgn lim and pig famili,anjing2 peliwat dulu kanmain lagy snjong pas,kecian anjing2 peliwat durjana yg bodohnya adalah cai pas
      RALAT:MACAI PAS

      Delete
  10. Rm42 billion berapa tan parpu agak2. Habisla parpu makan kunyit hangit la! Bahasa ikut kasta beb! Kalau BN, babi nasional, bahasa tu memang tepat sekali, kulit tebal beb! Dongoi pun panjang!

    ReplyDelete
  11. UMNO memang tak bertelur! Koh! Koh! Koh! Sampai Mahathir pun takut! Koh! Koh! Koh! Anak bugis ape nie?

    ReplyDelete
  12. RM42bilion tu parpu ada share tak? Koh! Koh! Koh! Berapa percent? Koh! Koh! Koh! Anak haram bugis tu dah bagi ke belum? Atau bini dia masih kemut dalam puki dia lagi? Koh! Koh! Koh!

    ReplyDelete
  13. Tun Matdey lebih elok lagi kalau tadbir klinik sebagai doktor
    Sebab anon2 dekat atas itu hasil kempen itu bekas diktator
    Liihat lah bahasa yang digunakan sungguh kesat dan kotor
    Rentry Capsule lah kepala yang jadi mereka punya mentor

    ReplyDelete
  14. Cuba perhatikan penyokong D.Seri Najib lebih bersopan santun
    Lontar komen pun cantik tersusun menggunakan madah pantun
    Barulah terasa sejuk dan sedap bila ditatap baca oleh penonton
    Bukan nya mengarut kesat dan kotor semacam penyokong Tun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan penyokong tun,bnyk nye pecacai peliwat ambl kesempatan guna name tun,semua ank2 haram jenis gila kak jijah hot,last2 pasang lilin mcm barua anjing dpn penjara

      Delete
  15. Cara pendekatan angkatan Kejora siih gue rasa amat senang
    Mereka ngak ribut repot tapi bikin komentar secara bertenang
    Bukan mahu dipersoal pihak mana tewas atau siiapa menang
    Persis nya kata biidalan bagei dalam tepung menarik benang

    ReplyDelete
  16. najib dihina tiada telur,
    semua akibat rosmah Mansur,
    pru14 jadi pengukur,
    umno pasti hancur.

    1mdb bawa rebah,
    GST dilupakan,
    pengundi abai isu lepas yg tidak boleh diubah,
    BN harus focus masa depan.

    Masa depan BN 3 tahun lagi,
    Menang PRU 13 tapi kalah undi,
    Apa jasa kalian bagi,
    Berapa voter akan undi.

    Najib yakin kekal kuasa,
    gst bukan rakyat raja protes,
    apa ukuran BN kata kekal kuasa,
    rakyat geram undi protes.

    sedihnya UMNO kalah,
    kalah itu pasti,
    pelik UMNO hitung salah,
    salah itu mati.

    pnyokong najib kata menang,
    pijak realiti pegang hakikat
    tiada usaha umno terancang
    PR bijak menyukat.

    Tanya abu Tanya atan
    dulu bn kini undi pembangkang
    bukan sebab sokong Pakatan
    tapi bn tunggang langgang

    janji pru13 banyak dimungkiri
    gerak kerjat amat lambat
    kos hidup kanan gst kiri
    tolong UMNO ubah cepat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak yang kita sangka atau andai tak berlaku...yg tak dijangka pula berlaku.

      Delete
  17. Bingai punya kejora...........aku bkn nak baca madah sundal ko tu....Apa jawapan pada 42billion tu la bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bw shopping d bangkok ler...ish, ish tak faham2..

      Delete
  18. Ni "Pundek kasi taruk" pun try divert isu.....Wooii pundek...minum todi lah lu....

    ReplyDelete
  19. Yahoo !!!!!!!!!!! Bapok bugis nak naik kan tol 30%.........Ale utoh..........

    ReplyDelete
  20. Apa yang lanun bugis tu buat yang boleh dibanggakan selama 6 tahun ni? Semuanya isu negara tergantung tanpa ada penyelesaian.
    MH17 - Kena tembak tapi tak ada langsung tindakan yang diambil.
    MH370 - Terus hilang tanpa dikesan
    Lahad Datu - Ancaman lanun masih terjadi.
    BR1M - Tabur duit negara secara rawak, tak semua orang dapat
    GST - Kos sara hidup makin tinggi
    1MDB - Sampai sekarang tak boleh bgtau macamana 42B tak hilang semuanya.
    Kejatuhan Matawang - Paling teruk dalam sejarah
    Hutang negara - Paling tinggi dalam sejarah
    Bil elektrik - Makin hari makin tinggi walaup[un minyak dah jatuh
    Subsidi - Habis ditarik

    Inilah PM yang paling bodoh dalam sejarah Malaysia tapi ada hati nak membawa Malaysia menjadi negara maju.



    ReplyDelete
  21. Kenapa orang UMNO selalu cerita pasal politik tapi buta pasal ekonomi? Buta pasal ekonomi tapi suka sangat belanja wang macam ekonomi mereka sangat bagus. PM yang songlap duit pun mereka tak kisah, yang bersalah adalah whistleblower yang memberitahu rakyat tentang apa yang sedang berlaku. Mereka sanggup mengalih ke isu lain dari memberi jawapan terus terang. Mereka rasa it is okay membuat salah kalau kita boleh justify with our own justification bahawa orang sebelumnya pun membuat kesalahan juga. What a stupid mentality of UMNO supporters.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan aku dah cakap diorang semua ni PUKIMAK!

      ChaiiiiTTTT....!!!!

      Terima KaseeeeYYYY...!!!!

      Delete
    2. Najib bagi BR1M sebagai rasuah untuk rakyat pejam mata kes songlap duit negara. Tapi, dia terlupa GST pula sebagai denda kepada penyokong BN. Ramai kena GST tak dapat BR1M dan yang dapat BR1M pun kena GST. Net effect, kot mana pun rakyat dah kena tanggung ketidakcekapan kerajaan dalam mentadbir ekonomi. Inikah pemimpin yang nak UMNO banggakan. Memang terbukti najib ni memang berdarah lanun bugis.

      Delete
  22. Lanun bugis tak ada telur! Itu yang pasti! Bagi balik pada British adalah jalan yang terbaik!

    ReplyDelete
  23. Parpu pun dah kena GST.........jilat beb jilat PUKIMAH!

    ReplyDelete
  24. Kita boleh lihat perangai penjilat pukimah ni,....."......42 Billion disonglap....cover dgn GST, sapu KWSP, KWAP PNB......amanah raya semua pengurusi badan ini diletak gulungan eeeeeeii, keturunan parpu.......nak berbahasa sopan lagi? Hoi wak semak lu balik indon lagi baik dah....brengset

    ReplyDelete
  25. Semua komen komen bangang..kalau hidup tak boleh hadapi cabaran naik pi mampus..suka menyalahkan orang. .diri sendiri bau tahi pun tak sedar

    ReplyDelete
  26. Emangnya kalian geng Bapak Madey ngak tahu sukurr dan sadar diri
    Negara ini aman damei pembangunan pesat rejeki juga mudah dicari
    Pelbagei bantuan rakyat dihulur serta saban tahun BR1M pula diberii
    Pantas banget kalo Bapak Najib terusin aja sebagei perdana menteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu tekong indon makan kang kong! Syuuuuukur !!!! Kapan pulang Wak! Nanti jangan lupa titipkan nasi goreng mat maslan ya........nasi goreng syukur GST buat tekong indon yg lain ya!

      Delete
  27. Walo pun gue ini sekader pendateng namun gue kepingin juga bersuara
    Gue nggak lihat apa-apa hal pincang atau gawat yang jadi pokok bicara
    Udah cocok banget jika Bapa Najib terusin kekal sebagei kepala negara
    Emang nya nggak pantas Bapak Madey turut campur cetusin huru-hara

    ReplyDelete
  28. Apa yang agama kita ajarkan marilah sama-sama kita turut
    Elakkan diri dari perkara yang tidak berguna dan mengarut
    Lebih-lebih le lagii perkataan kotor keji kesat dan mencarut
    Terutama sekali dari kumpulan TunMatdey punya tali barut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi ustat pergi join hadi TOLoL dah, tangkap jing Islang!

      Delete
  29. Musuh-musuh Bapak Najib kelihatan nya makin hampir pupus
    Seekor demi seekor geng kalian udah kami singkir dan hapus
    Reentry si bajingan goblok syeitan gombal pun udah mampus
    Utang dia sama gue nggak perlu bayar lagi gue kirakan lupus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapa najib dah meninggal lah mat indon! Lu balek indon lagi baik la, bawa mat maslan sekali. Lu ingat gue ngak tahu......lu la tekong yg bawa mat maslan masuk mesia pintu belakang tempuh hari!

      Delete
    2. Hoi wak goblok, lu punya hutang kartu belum bayar apa lu mau lupus! Gue tak kisah lah! Tapi mat monggol mesti bayar itu 42 Billion!

      Delete
  30. Musuh umno yg kuat mnyalak ialah rba, dapigs, pkr n pasma

    ReplyDelete
  31. Reentry bangsat jahanam dah tidak berani lagi sembang lebat
    Dia sudah mula tahu dan sedar betapa buruk dia punya akibat
    Macam Seman Kaduk tahun lepas kemain mahu tunjuk hebat
    Kena santet mat Indon setahun orang tua tu terlantar berubat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah......bingai punya kejora

      Delete
    2. Geng jing islang haru ding!

      Delete
  32. Entah mengapa blogspot tuan Parpu ni dah jadi sunyi sepi sekarang
    Mana udah pergi kunco macai Tun matdey yang sebelum ini garang
    Dah tak nampak kelibat lagii si pukiimak lahanat Reentry memerang
    Mungkin semua rindu menantii madah gurindam Kejora mau karang

    ReplyDelete
  33. Geng macai Tun MatDey nampak macam tidak ada jati diri
    Baru kena gertak sikit je dengan mat Indon udah cabut lari
    Tidak nampak keliibat sekor pun udah nak masuk dua hari
    Termasuk lerr juga budak barua bangsat jahanam Reentry

    ReplyDelete
  34. kih kih kih....

    Nyah nyah....
    tak habis-habis ko marah kat re-etnry....hari tu ko kata nak santet la pantet la.....ale uto lah nyah kejora

    ReplyDelete
  35. Kata madah gurindam Kejora sedap didengar dan juga disebut
    Bukan seperti komen anon1.59pm macam pukimak berserabut
    Pukulan dibuat pun tidak kasar hanya secara halus dan lembut
    Itu pun udah ramai macai pengikut tun matdey belah lari cabut

    ReplyDelete
  36. Seronok juga kalau tengok kaedah cara geng Kejora menyerang
    Tidak perlu nak bertetak bertikam nak guna lembing atau parang
    Pukulan dibuat hanyalah dengan menggunakan madah dikarang
    Itu pun udah ramai pihak musuh yang tertiarap sakit mengerang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape !? Lembing dan parang, telur pun tak do yo!

      Delete
  37. Sama2 lah kita lihat nanti.....Orang yg. suka menjatuhkan orang satu hari nanti sama ada lama atau sekejap dia akan tersungkur secara hina.

    ReplyDelete
  38. Sesiapa yang suka memaki2 orang adalah terdiri daripada mereka yang memang berketurunan KURANG AJAR!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu dulu beb zaman tak tamaddun.......sekarang siapa yg mengkritik mat lanun adalah gulungan terpelajar beb gwa cakap lu......sapa yg sokong najib tu adalah gulungan yg bangap.....macam mat maslan 3.85 suku! Ade ke nasi goreng GST tak kena GST? Mat bangla lagi pandai dah!

      Delete
  39. Reentry lahanat sial keparat kelihatannya udah semakin tunduk
    Dia takut juga kalau nasib menimpa seperti Wak Seman Kaduk
    Penangan bisa santet mat Indon lebih dari patukan ular senduk
    Orang tua kutuk tu dah kena tahun lepas setahun diia terduduk

    ReplyDelete
  40. Reentry bingai mahu guling kerajaan ibaratnya siang hari bermimpi
    Tak sedar dirii dia hanya umpama biduk di lautan luas tidak bertepi
    Sama le juga puak haluan kiri yang lain yang cuba nak bermain api
    Sekali Geng Kejora masuk mengamok semua habis diam menyepi

    ReplyDelete
  41. Geng Kejora nii macam Y.B Khairy ler bila berhujah lancar dan petah
    Udah diam menyepi geng Tun Madey yang sebelum ini kuat melatah
    Sekor demi sekor puak-puak haluan kiri ni kitorang makan dan ratah
    Kini dah lengang senyap terus tidak lagii berbunyi apa abok sepatah

    ReplyDelete
  42. Mana geng-geng Mat Indon kenapa siih dah agak lama ngak tampil diri
    Ayuh dong kita ramei-ramei godam dan hancurin geng puak haluan kiri
    Mari kita tibai balun lanyak ganyang cukup-cukup budak bingai Reentry
    Baru le aman dan senang mahu buat kerja Bapak Najib dan Y.B Khairy

    ReplyDelete
  43. Gue lihat negara Malaysia begitu maju serta pembangunan amat pesat
    Apa-apaan lagi yang dia nggak puas hati dan repot ini Reentry bangsat
    Lantaran terlalu ngikutin Pak Madey maka nya si goblok inii udah sesat
    Emangnya pantas kalau bajingan siyal ini pihak berwajib segera siasat

    ReplyDelete
  44. Kelihatanya macai penyokong Bapak Madey ngak lagi pantas bicara
    Serupa juga Reentry bajingan udah nggak mampu lagii dia bersuara
    Gue rasa kalian semua emang butuhkan syair pantun madah Kejora
    Bagei sang pria mendambakan serta berdendam rindu sama si dara

    ReplyDelete
  45. Nampak nya macai-macai Tun Madey dah menyerah dan berputus harap
    Kinii tinggal geng mat Indon dengan Geng Kejora saja yang komen kerap
    Semua habis kena tibai lanyak terguling tertonggeng tersembam tertiarap
    Termasuk lah juga si bahalol lahanat Reentry pukimak sial hanjeng kurap

    ReplyDelete
  46. Macamana nak jawab kat mana 42Billion hilang. MH370 pun hilang sampai sekarang tak jumpa. Orang-orang yang kena culik kat Sabah pun hilang tak boleh dicari. Sekarang ni, kapal Ron95 pun boleh hilang tak ada jawapan. Semua benda boleh hilang waktu Najib jadi PM. Cuma satu benda yang tak boleh hilang, kalau hilang Najib memang akan bersara. ROSMAH kalau hilang, Najib pun akan hilang juga.

    ReplyDelete
  47. Hidup reentry.......Allah selamatkan Tun M dan musnahkan mat monggol bugis! Ade ke naikkan tol dapat jimat RM 400 juta untuk beli jet baru bagi pukimah round dunia, Geng najib betul betul tolol tarak main main punya, ini pukimah cakap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak betul ada hati lagi nak sebat duit rakyat dengan naikkan tol.

      Tiunmahaipangsai Ah Jib Gor jibai..!!!

      Delete
  48. Hari ni Sultan pahang kata raja raja tak terlibat dgn politik.......itu hari najib kata sultan pahang sokong dia.......alahai mat bugis monggol, tarak sapa nak nko dah! Kah kah kah......hidup Tun M!!! Wira sejati malaysia!

    ReplyDelete
  49. O YOU MUSLIMIN(MALAYS) WHO BELIEVE!TAKE NOT FOR AULIYA'(SUPPORTERS AND HELPERS) YOUR FATHER'S AND YOUR BROTHERS IF THEY PREFER DISBELIEF(KAFIR ) TO BELIEF(MUSLIM).AND WHOEVER OF YOU MUSLIMIN(MALAYS) DOES SO,THEN HE IS ONE OF THE ZALIMUN(WRONG -DOERS). S. AT TAUBAH V.23

    ReplyDelete
  50. Aku kalau jadi Ah Jib nak pangsai pun tak lawas.

    Warghhh....Kah.....Kah....!!!!

    Terima KaseeeeYYYY.....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry blog tahi kucing hang apa jadi? Hilang terus. Dulu hari kau meroyan kat blog hang pasal bil elektrik kau banyak sangat. Kau ini memang bebal lah reentry, kau tayang bil elektrik sekali dengan poskod........kau ni bodoh ke apa? Kutuk sini kutuk sana, maki sini maki sana, habih itu tayang bil elektrik kat blog......stupid fool.

      Delete
    2. Tapi don't worry lah reentry, rilek brader. Jangan kau pula kena cirit. Bil elektrik itu dah tak ada lagi. Blog kau aku rasa kau dah tutup. Time itu aku pun tak save. Lain kali jangan buat kerja bodoh tayang bil.

      So you teruskan kerja carut mencarut kau tanpa was was.

      Delete
    3. Woi anon1150 am & 12.59 pm Reentry kini udah tinggal cawat
      Kat blog dia sepii bisu tak ubah macam pen kehabisan dakwat
      Setiap hari dengan geng Kejora ngan mat Indon dia kena liwat
      Kalo tak percaya reentry7.blogspot.com korang pergi ler lawat

      Delete
    4. Poskod taik posto apa kebender ni.Pergi mamphos lah dengan poskod.Namawee kutuk Melayu Islam sekor berok pun tak berani touch.Siap dapat jumpa Menteri Pukimak dapat dana lagi.

      Apa lagi ayat yang sesuai untuk kepimpinan BN/UMNO sekarang selain dari PUKIWAK!
      Sekarang raja pun dia dah berani nak sound macam gengster mafia kepala bana.


      PtuiiiiiHHHH....!!!!

      Delete
  51. ko tampal ayat Quran kat sini takde pekdahnya....Kejora ngan parpu ni bukan baca quran...baca bila nak mati dgn kenduri jer ....
    Quran ini bukan ikutan samdol dua ekor ni...Najib adalah ikutan dan Duit adalah sembahan....Inilah realitinya
    Buat kejora: Kalu Cakap nak menang, makan nak kenyang, hidup nak senang.......Bye-bye lah ...Lupakan kpd kebenaran. Moga ko beroleh Husnul Khotimah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woii barua bangsat 12.13pm apa kebender tu yang nko sasau merapu
      Ngko ingat kami ni budak-budak tak sekolah ke ko nak goreng menipu
      Agak nyer ngko ni baru hari ni jer mari jengah masuk dekat blok parpu
      Mangkuk lahabau nii eloknya parpu halua sebat saja dengan penyapu

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!