TERKINI! KENAPA PIHAK BERKUASA LEPAS BEBAS PEMBUNUH DARI FAMILIA MYVI CLUB? DIMANA KEADILAN UNTUK ANAK-ANAK MANGSA?


OO ini la Yana aka Toretto yang dikatakan terlibat kematian tiga beranak yang dikatakan ada kaitan dengan Pegawai JPJ dan Polis tu walaupun ada 11 saman tak berbayar..

Mohon siasatan lengkap Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) SPRM kepada pegawai yg terlibat.

PK: Ini aku ambik dari FB ok, polis jangan cari aku tapi carilah pemandu yang dikata oleh seluruh negara bahawa mereka ni adalah pembunuh kepad pasangan malang dan seorang bayi berusia 4 bulan. Sungguhpun PDRM sudah tahan gang jahat dan pembunuh Familia Myvi Club ni tetapi mereka telah dibebaskan atas jaminan polis kalau tak silap.

Aku pelik kenapa lepas bebsa syaitan ini semua? Oh ya mesti korang ingat kenapa aku tuduh dia kalau takde bukti kan? Melalui facebook Perak Today telah menyiarkan lapiran polis oleh saksi kejadian tentang apa yang berlaku pagi tu. Aku lampirkan laporan polis yang aku ambil dari FB Perak Today kat bawah ni;


Ini laporan polis dan aku percaya satu Malaya dah tahu gang pembunuh MyVi Familia lahanat ni terlibat, CCTV pun dah menunjukkan mereka bawak kereta macam setan. Ada CCTV pun ada sekali aku sertakan kat bawah ni:


Nampak tak? Sepatutnya Pihak Polis jangan bebaskan mereka dengan jaminan, kasi letak dalam dan kasi rasa sikit betapa seronoknya hidup dalam lokap. Aku memang tak puashati kenapa mereka dibebaskan, senang-senang macam tu je? Dah la sebelum ini betina ni kata dia ada cable dalam polis.

Lepas tu puak pakatan pokemon pulak keluarkan satu keratan yang kununnya dari Kelab lahanat Familia tu yang UMNO bantu mereka untuk melepaskan diri, selepas siasatan dilakukan didapati itu adalah fake account.


Tolong la rakyat Malaysia jangan politikkan perkara ini, apa yang berlaku sekarang ni bukan perihal politik tetapi adalah satu jenayah yang berat! 6 Myvi lahanat tu twlah meyatimkan anak-anak yang tidk berdosa tu, wahai pihak berkuasa sebelum kamu mahu lepas bebaskan syaitan-syaitan ini, mari kita tatapi gambar anak kecil kat bawah ini Sudah aku tak nak cakap lagi!


8 Responses to "TERKINI! KENAPA PIHAK BERKUASA LEPAS BEBAS PEMBUNUH DARI FAMILIA MYVI CLUB? DIMANA KEADILAN UNTUK ANAK-ANAK MANGSA?"

  1. Kita pun tak tau apa cerita yang sebenar . Biar lah polis jalan kan siasatan . Tak payah lah kita memandai mandai buat cerita .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelarrrr takdr lagi kluarga KO mati free kena langgar....tulah KO ckp mcm tu

      Delete
    2. Sorry bro bukan nak bela polis. Setahu aku diorang cuma ikut prosedur. Nak tahan reman bukan senang. Paling lama pun 14 hari, itu pun kalau hakim benarkan (sila rujuk sek.117 Kanun Prosedur Jenayah). Kalau x, terpaksa la lepaskan dengan jaminan. Lepas dengan jaminan bukan bermaksud diorang lepas terus bro, selagi tiada keputusan oleh Jabatan Peguam Negara sama ada untuk tuduh atau tidak, diorang kena lapor diri tiap2 bulan kat balai. Memang semua orang marah kat manusia2 camni. Kalau kita bunuh, kerat dan panggang lepas tu bagi makan anjing daging diorang ni, entah2 anjing pun x lalu makan. Apa yg terbaik boleh kita lakukan adalah berdoa pada Allah agar keadilan dapat ditegakkan dan dajal2 ni dituduh dan dikenakan hukuman yang setimpal. Insya Allah, jika semua orang berdoa, Allah akan makbulkan.

      Delete
  2. Dari video tu...tk tahu siapa nk di salahkan...semua laju2 kot. Maaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun setuju ngan kau . Mungkin yang langgar mangsa laju , yang mangsa pun bawak laju jugak . Jadi sama sama laju . Yang aku pelik tu macam mana semua mangsa boleh terhumban keluar . Kalau ikut lojik , kalau pakai seat belt , macam mana boleh terhumban keluar . Mungkin tak pakai seat belt kot .

      Delete
    2. soal pakai tak pakai seat belt, soal lain le bro.....kalau barua2 ni tak racing dan langgar kereta org lain kemungkinan keluarga tu masih hidup lagi. Jgn buat statement bangang, please.

      Delete
  3. Mangsa pakai seatbelt atau tidak masuk lane kanan ke itu bukan menghalalkan korang melanggar mereka. Yang melanggar dari belakang tetap salah. Kalau korang tak bawa laju tentu korang sempat brek.

    ReplyDelete
  4. memang bangsat la FMC..betul-betul cilaka..3 nyawa terbang..yang tinggal yatim piatu...betul-betul bangsat FMC

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!