PANAS! TAHNIAH RAKYAT PERMATANG PAUH KERANA ANDA MENDAPAT ANUGERAH PALING SPECIAL!













MUAHAHAHAHAHAHA! Tak baik sial aku gelakkan orang sebab bencana tetapi dalam hal Permatang Pauh ni aku suka tengok jadi macam ni, dah kata jauhkan diri korang dari keluarga Anwar, tak mau dengar degil, amekaw sekarang kan dah kena bala. besra punya BALA DARI KAJANG kini ke PERMATANG PAUH!

Aku tak mau tulis banyak-banyak sebab aku nak menikmati saat indah di Tanah Liat Permatang Pauh! Mana Jijah si nenek kipas? Where is she? Tenggelam dalam banjir? Atau lari pi luar negara lagi? Dimanakah kau wahai Jijah?

15 Responses to "PANAS! TAHNIAH RAKYAT PERMATANG PAUH KERANA ANDA MENDAPAT ANUGERAH PALING SPECIAL!"

  1. Pukimak parpukari!! Ko tk punya otakkah,?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai janda Bedah ,marah nampak,rindu pada bang Nuar ke, ataupun frust tak dapat konek Anwar.kah..kah..kah...

      Delete
  2. Tu lah kenapa tak sokong Hudud..sesuai ke tidak ke kena cuba dulu..macam GST bagi tempoh 6 bulan kalau masih sama barulah kita bersuara...bagilah Kak Wan masa lepas 6 bulan tiada perubahan lu fikir lah sendiri..kita kerja pun ada tempoh percubaan sebelum disahkan..

    ReplyDelete
  3. Bahana tolak hukum hudud allah bayar cash...

    ReplyDelete
  4. ahli umnongok jangan duk buat2 rajin pi tolong, biaq nenek kipas dan samseng2 buat gotong royong..

    ReplyDelete
  5. Itu baru sikit. Banyak lagi bala akan tiba.

    ReplyDelete
  6. PAS kata sokong hudud, tapi kenapa undi penentang hudud. Allah Taala pun Pemimpan dan Ahli pas nak tipu. Memang bala la yang datang.

    ReplyDelete
  7. Habis tu banjir di Kelantan tu, apaa>>>

    ReplyDelete
  8. dah la tu bro...hujan tu kan Allah Taala punya hak..

    ReplyDelete
  9. erm...hari tu banjir kat Kg Manjoi sebab DS Azizah jugak ke? heheheheh..

    agaknya banyak bala kat Ipoh kot. BALAsubramaniam...BALAravi..BALAsami....kikiki

    Memang saifool dah sootha viri kau dah parpu woit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. banjir kat manjoi mb turun, banjir kat permatang pauh, kipas dgn tuan punye kipas lansung tak nampak.... lambang kebodohan orang2 yg pangkah nenek kipas tu

      Delete
  10. Ribut..banjir...kerja Allah...bukan kita...bkn bn..bkn pr..

    ReplyDelete
  11. Aku bab banjir tu.. ok aku setuju bab Allah Taalla.... tapi sendiri p pangkah parti yang terang2 tak nak hudud tu..
    tu memang bangang tahap dewa.... lebai dewa bangang..
    Islam bukan di hati... di mulut je... hampas..
    Sanggup gadai maruah/Islam kerana dunia yang sedikit.... haik ptuih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOit..kalau nak sangat hudud suruh la UMNO cepat-cepat luluskan HUDUD 1 Malaysia? Apsal Kelantan je hudud? Ada jugak bagang satu Malaysia kat sini

      Poria la hang nie...

      Delete
    2. Pi library, bukak perlembagaan Malaysia. apa itu PERSEKUTUAN dan apa itu KERAJAAN NEGERI

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!