PANAS DARI PERMATANG PAUH! PENYOKONG AS DIHALAU MACAM ANJING OLEH PENYOKONG PKR! SEBARKAN

Teruknya perangai penyokong PKR ni. Mereka menghalau penyokong PAS macam anjing, ayuh kita sebarkan pada semua yang berada di Permatang Pauh!

18 Responses to "PANAS DARI PERMATANG PAUH! PENYOKONG AS DIHALAU MACAM ANJING OLEH PENYOKONG PKR! SEBARKAN"

  1. Aku risau jugak, aku takut semua tu wayang saja, jangan2 yang kena halau tu geng BN,

    ReplyDelete
    Replies
    1. yALAH JENIS MANUSIA ADA VIDEO KONGKEK CHINA DOLL PUN TAK PERCAYA KAN, APA LA SANGAT VIDEO NI, YA YA YA, AKU PERCAYA...

      Delete
    2. Ko memang benggali yang percaya semua benda parpu...

      Saifool ada tonggeng dekat kau tak? Jangan lupa suruh saifool sapu KY jelly tau kat jubo tau..kikiki

      Delete
    3. sokong prpu..ramai dah la ni ada mata dah tak nmpak ada telinga pekak ada kpala takda otak....

      Delete
  2. Tok Batin BalingMay 6, 2015 at 8:30 PM

    Apa2 pun kita harap pengundi P.Pauh dah matang dapat membuat pilihan yang terbaik besok.

    ReplyDelete
  3. Agak2 kalau cinapek bawak sepanduk "TAMBAH HAK2 SJKC", pukimak2 pkr tadi berani tak halau macam anjing???

    Itu lah gara2 pukimak penganut ajaran sesat dan songsang juburi sekeluarga.Hanya tahu membenci sesama Melayu tapi jubok cinapek dijilat bersih licin!

    Itulah amalan dan ajaran pemimpim2 pkr dari juburi sekeluarga hinggalah ke rafizi pondan bulat botak tengah.

    Tidak salah penyokong PAS membawa sepanduk HUDUD HUKUM ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana berani bro, silap2 depa join sekali pertahankan cina, acapkali melayu suka hancurkan melayu dan ampu bangsa lain, melayu jenis ni memang bangsat dan hina sungguh

      Delete
    2. Bn rasanya xblh menang kat pematang pauh.kat rompin pun hampir 7000 undi bn hilang sbb protes gst..kat pmtg pauh pun sama akan berlaku.bn kalah sbb protes gst.

      Delete
    3. Bn rasanya xblh menang kat pematang pauh.kat rompin pun hampir 7000 undi bn hilang sbb protes gst..kat pmtg pauh pun sama akan berlaku.bn kalah sbb protes gst.

      Delete
    4. Ko Mak Lampir ke? boleh dok ramal2 ni?

      Delete
  4. lawak betul. pi mai pi mai pi pun berapa ekor tu jugak!
    KEPADA MEREKA YANG PANDAI MANDARIN DENGAR SUARA MEDU "TERASA TENG" MCA. KAWAN BAIK HANG. ATAU AJAK ANAK pe.am FASIH MANDARIN TOLONG TRANSLATE

    https://soundcloud.com/malaysiakini-2/gst-malays-will-pay-more-heng-tells-chinese
    Reply
    AnonymousMay 6, 2015 at 8:16 PM


    http://www.sinarharian.com.my/tindakan-mahkamah-jika-pas-bentang-usul-hudud-1.273901

    GUA SAMAN LAGI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian....kat dr mim takde sapa nak layan, copy and paste kat sini pulak!

      Tak malu ke??

      Delete
  5. Pukimak parpukari!! azeez rahim kalau takde media mana mau buat kerja, aku kenal sgt mamat ni, azeez 10%

    ReplyDelete
  6. Orang Baling dah fedup ngan Azeez Rahim ni, mereka ibaratkan dia - Anak Dipangku Diletakkan, Kera Dihutan Di Susui, kau tunggulah PR akan datang kata mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang baling mana ni? Hang ja kot?

      Delete
  7. Permatang Pauh PRK has turned into a battle field among the Malays. PAS Malats and PKR Malays are at odds with each other and crapping for power. If the Malays are fighting among themselves and weaken the Malays, the Chinese and others should not be blamed for the downfall of UMNO/BN in the next PRU14. In addition to this problem of a Malay tsunami, Tun Mahathir is trying to discredit DS Najib that may caused the support of Najib as UMNO president and leader of the BN government. Di we want to see a change of government, if we do we have to wait for the coming PRU14 and let the rakyat vote for the next government.

    ReplyDelete
  8. Yup if we make wrong choices next pru the malays will living under the bridge...looks like thats what we want. Ingin jadi pelarian d bumi sendiri sbb tidak mensyukuri nikmatNya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka melayu, bodoh.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!