PANAS BERAPI! RAFIZI KATA HANYA PENYOKONG UMNO SAJA BOLEH DAFTAR KAT R.O.S.!? INI SEMUA SALAH UMNO

SEMUANYA SALAH UMNO! Itulah yang dikatakan oleh Rafizi! Dia sudah kantoi komdian dia salahkan UMNO pulak. Dia kata dia tubuhkan NGO dan kutip derma, bila orang siasat dia sebenarnya tubuhkan syarikat Sdn Bhd dan lebih malang lagi syarikat dia tidak diaudit sejak dari tahun 2012. Bila kantoi dia nak divert isu.

Laporan polis sudah dibuat dan kita tengok samada pihak berkuasa berani atau tidak mengambil tindakan pada budak lembut ni.

Tapi ku nak tanya ROS, apakah kamu semua ni anjing UMNO? Kalau betul mereka ni anjing UMNo macamana pulak DAP, pkr dan PAS serta parti-parti pelik yang tidak menyokong kerajaan boleh tertubuh? Malah macamana dengan lambakan NGO-NGO pro pembangkang boleh didaftarkan? Takkan la ROS nak duduk diam je dengan tuduhan Rafizi ni?

Kena ingat ya, kat Malaysia ni kalau dituduh dan pihak kena tuduh diam, maka rakyat Malaysia akan anggap pertuduhan itu adalah betul. Aku nak cabar ROS ni, kalau korang betul berani dan bukan anjing UMNO seperti dikata Rafizi, maka korang kena ambil tindakan ok.

Kepada Rafizi, sudahlah tu bro, kan dah terang lagi bersuluh awak dah buat salah? Mengaku je la, jadi la jantan sikit walaupun kita tahu awak ni seorang yang lemah lembut. Face it like a man ok. Tak payah la nak divert isu. At least 1MDB sedia disiasat, awak pulak belum apa=apa lagi dah salahkan UMNO.

Sekarang ni, kalau kita keracunan makanan pun salah UMNO la, tak percaya? Tengok printscreen kat bawah ni aku ambik dari page Asrul Samad. Oh My Politik!
Korang boleh pergi kat page dia dan tengok, macamana mentaliti PAKATAN, KLIK SINI

5 Responses to "PANAS BERAPI! RAFIZI KATA HANYA PENYOKONG UMNO SAJA BOLEH DAFTAR KAT R.O.S.!? INI SEMUA SALAH UMNO"

  1. haram jadah kau parpukari sootha viri..asyik2 mamak je jadi sasaran benggali macam korang nie

    Kau ingat kat kedai nasik ganja ada jual tempoyak?? Memang kau layak kena buang negera la parpu woit..mayb timbuktu lagi sesuai untuk sootha viri macam kau!

    mamak tak makan tempoyak la...sebab ia melemahkan otak dan melayukan pemikiran..sekian!

    ReplyDelete
    Replies

    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kalau dah otak penipu, dia rekalah apa saja cerita yg seronok bagi dia. Mcm aku baca satu cerita fasal pak mertua orang keluarkan duit ASB kena gst katanya. Padahal berkali2 aku keluarkan ASB x kena pun gst. Penyokong PR ni memang kaki temberang.

    ReplyDelete
  3. Dah lebih 3 tahun kita lihat setakat ini belum nampak lagi wakil rakyat PKR mula bekerja. Kalau setakat buka mulut untuk mencerita aib orang lain baik tak payah jadi pemimpin rakyat. Itu bukan kerja itu tah hapa ke namanye - macam buat dosa kering je. Menjelang PRU 16 ni elok kita semua beringat sebab pemimpin yang bodoh yang cuma pandai membuat ucapan yang berbau seperti longkang hanya di lantik olih tangan-tangan pengundi yang bengap dan berjiwa pendendam.

    ReplyDelete
  4. Nasi ganja memang sedap. Nama je ganja tapi x de ganja pun.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!