PANAS BERAPI! PAS TERUS DIHINA PKR DI PERMATANG PAUH!




Demikian layanan PKR terhadap PAS yang suatu masa adalah harapan PKR untuk membantu jentera politik dan propaganda PKR.

PKR hanya tahu main wayang tapi keupayaan bergantung harap pada PAS.


Kini sebab PKR menentang hudud yg dipersetujui sebulat suara oleh DUN Kelantan, PAS dilayan serupa habis sepah, madi dibuang.

Presiden PAS dimaki kerana berkata PAS tak perlu dikaldaikan untuk bantu Wan Azizah di PRK Pmtg Pauh yg menentang hudud.






Pemuda PAS DAN PAS Pmtg Pauh pun tak setuju tapi dikenakan tekanan.

Lagi pun, mencalunkan wan azizah dah serupa passing kerusi antara suami isteri round ke 2.

Kali ini PAS dipaksa bantu tapi AMK enggan minta maaf. Ditambah pula PAS dihina kolot oleh PKR.
 
PK: Ini aku ambik dari The Unspinners, memang inilah keadaannya di Permatang Pauh, dari raut wajah Wan Azizah pun dah boleh baca dia memang tak berminat dengan PAS. Bagi dia ini kubu kuat suami dia. Apa nak heran? Lepas ni aku akan ulas pasal apa yang sedang berlaku kat Permatang Pauh. 

3 Responses to "PANAS BERAPI! PAS TERUS DIHINA PKR DI PERMATANG PAUH!"

  1. Kemenangan di Rompin mudahkan PAS laksana hude d, kata naib presiden
    satu Undi PAS - satu kemenangan untuk RUU hudu d

    Taniah kepada olang umno dan bumiputra sebab GST membayar cukai lebih banyak dari olang lain :
    PRK Rompin Dan PRK Permatang Pauh : Akhirnya Ketua Wanita MCA Pecahkan Tembelang Pemimpin Umno
    http://inderasipejuang.blogspot.com/2015/05/prk-rompin-dan-prk-permatang-pauh.html


    ReplyDelete
  2. Sampai sekarang pun aku keliru dengan PAS ni . Dia nak sokong ke atau tak nak sokong Wan Azizah kat permatang Pauh ?

    ReplyDelete
  3. Pas ni parti sampah,miskin nk kuar pakatan pun takut...Pas lebih rela dihina ....modal lain xde asik hudud je,negeri miskin terus miskin....pas majukan kelantan baru crita hudud ok.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!