PANAS BERAPI! GUAN ENG TAWAR RUMAH MAMPU MILIK UNTUK RAKYAT MISKIN BERNILAI RM300 RIBU!



Apakah semuanya ini? Eh! Takpe la, apa saja kerajaan Pulau Pinang dibawah kekuasaan racist Tokong Guan Eng buat takde siapa pun marah, malah nampak gayanya PAS dan PKR pun menyepikan diri. Rumah murah kat Penang atau yang dipanggil mampu milik untuk rakyat dibuat pada harga 300 ribu.

Cuba la kalau tempat DAP ni kerajaan BN yang buat, aku yakin dan pasti bukan saja puak fuckatan tetapi ahlul UMNO sendiri akan berdemo dan maki hamun dari Pm hingga la ke Menteri. Betul tak? Puak Red Bean Army dok bawak satu propaganda tahap babi punya, mereka kata apa saj afuckatan buat tak sedasyat Najib dengan 1MDBnya dan GSTnya.

Apa dah jadi dengan rakyat Malaysia ni? Kita dedahkan apa saja yang tak betul tak kira la dari pihak kerajaan mahupun dari puak pembangkang, SALAH TETAP SALAH! Kalau korang nak bising pasal 1MDB tu, tunggulah hingga keluar keputusan dari Audit Negara dan PAC. Kalau ada yang tak betul kita sendiri akan mintak supaya tindakan diambil. SO sekarang ni bagi aku mereka ni INNOCENT UNTIL PROVEN GUILTY!

So bukak mata dan tengok kebobrokan yang sedang brlaku di Penang beb. Mampu ke orang melayu nak beli rumah berjumlah 300 ribu ni? Dan telah terbukti dalam surat diatas tu, daripada 33 yang memohon hanya seorang saja melayu. Akai ada ka?

7 Responses to "PANAS BERAPI! GUAN ENG TAWAR RUMAH MAMPU MILIK UNTUK RAKYAT MISKIN BERNILAI RM300 RIBU!"

  1. Siapa babi lu pundek, jangan mimpi le nak rampas peneng. Rakyat peneng taat dan puas hati dengan dap pr.kita kaya la boleh bayer,kalau tadak duit jangan merempat kat peneng,belah la parpu buncit ciitt cit ciiit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedah perlis ada sultan, aceh rohinya ada,selatan thai ada. Pas tak payah la politik islam islam. Korang tak mau mutiara ke. Nanti dah dapat pakat bagi sorang sikit, yang ko layan nuaq buat apa, akai pakai la sikit.

      Delete
    2. Puas hati kebenda. mana letaknya negeri berkebajikan? takdak duit tak boleh dok penang? apa punya statement bongkak ko ni la

      Delete
    3. Cerita lebih2 tak boleh, jgn sampai negara di bom shj..semua babi tak boleh kaya & mati kempunan.

      Malaysia sudah aman, babi bikin kacau.

      Delete
    4. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kita tak bongkak macam umno, kita harap rakyat peneng bagi kami mandat 7 tahun lagi kita akan hapuskan orang orang miskin insak ala.

    ReplyDelete
  3. taraf rakyat miskin bagi kaum cina adalah pada paras 300ribu, yang cina kaya dapat income lebih dari paras tersebut.

    Yang bangsa lain-lain paras miskin adalah pada garis 30 ribu ke bawah.....jadi memang gerenti tak layak gamaknya beli rumah kos 300ribu.

    Itu lah ramai cina miskin yang layak dapat rumah disitu agaknya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!