PANAS BERAPI! GUAN ENG AJAK HADI DEBAT TENTANG HUKUM DALAM AL QURAN!

Tak lojik untuk Joseph Lim untuk ajak Hadi berdebat tentang isi kandung hukum hudud dalam Quran. Tak mungkin Joseph Lim terbawa2 dengan gelaran Khalifah Omar Abd Aziz.

Mungkinkah ianya sebenar cabaran dari puak PASMA tapi tak berani bersuara. Takut dari clean sweep bagi puak ulamak, puak Anwarinas akan disapu keluar dari PAS.

PK: Ini aku petik dari The Unspinners beb, apa cerita ni PAS? Sampai macam ni seklai Presiden korang si chauvinist ni buat? Takkan korang nak diam je kot? Erkkkk KAHLIFAH UMAR korang ni kan?

5 Responses to "PANAS BERAPI! GUAN ENG AJAK HADI DEBAT TENTANG HUKUM DALAM AL QURAN!"

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. SALAM BRO,AKU ORANG UMNO TAPI AKU MOHON AGAR HJ.HADI JANGAN MELAYAN ORANG GILA MACAM GUAN ENG.PEDULIKAN DIA.CUMA MAKLUM KAT ORANG MELAYU NI HAD KESABARAN ADA BATASNYA.JANGAN MELAMPAU SANGAT.BERITAHU DIA DALAM BIBLE DIA PUN ADA LARANGAN MAKAN DAGING BABI.ADA DIA IKUT ?

    ReplyDelete
  3. Jangan sebut nama khalifah omar lagi pada si kafir ini.
    dia tak layak dilibatkan dengan nama sedemikian.

    ReplyDelete
  4. Bro...itu cerita di luar, jahat atau buruk mereka tetap pembangkang.

    Bro, hang tentu ada kabel baik, kalau boleh tolong uruskan debat mahathir Najib terlebih dahulu, kita kena perbetulkan dan settle kan terlebih dahulu masalah dalam kain kita sebelum sebok dengan tepi kain orang.

    Dalam kain sendiri, ruam dah merebak nak jadi kurap. tolong bro !!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!