PANAS BERAPI! DAP DOK TUKAR NAMA JALAN KEPADA NAMA PEMIMPIN MEREKA YANG KITA PUN TAK KENAL!? WTF

Memandangkan puak-puak DAP bukannya peduli sangat dengan sejarah kecuali sejarah kedatangan orang Cina di Pulau Pinang yang diimport oleh British bagi mengukuhkan kedudukan mereka di pulau tersebut, banyaklah pembohongan dan penyelewengan fakta yang telah dibuat oleh DAP terutama sekali yang membabitkan PEMBERSIHAN PULAU PINANG daripada orang Melayu agar generasi-generasi akan datang percaya bahawa orang Melayu memang tidak pernah menduduki Pulau Pinang berdasarkan penggubahan demografi negeri itu sekarang.

Tindakan DAP menukarkan nama beberapa batang jalan kepada para pemimpin DAP, adalah salah satu daripada objektif tersebut. Walaupun baru 2 penggal memerintah Pulau Pinang, DAP telah menukarkan nama beberapa batang jalan di negeri tersebut. Sebelum ini, Lebuh Sungai Pinang 4 sepanjang 290 meter telah dinamakan sebagai Persiaran Karpal Singh 1 manakala Lebuh Sungai Pinang 5 sepanjang 510 meter diberi nama Persiaran Karpal Singh 2. Medan siar kaki pada sebahagian tepi pantai Jelutong dari Sungai Pinang ke Lebuh Sungai Pinang 1 sepanjang 1.55 km dikenali sebagai Persiaran Karpal Singh.

Terbaru, sebatang lagi jalan di Pulau Pinang yang terletak di Taman Bayu Mutiara, Bukit Tengah, Bukit Mertajam, telah dinamakan seempana seorang lagi pemimpin DAP, Chian Heng Kai, mantan Ahli Parlimen Bukit Mertajam.

Siapa Chian Heng Kai selain daripada menjadi pemimpin DAP dan bekas Ahli Parlimen Bukit Mertajam? Apa jasa besarnya di Bukit Mertajam sehingga namanya diabadikan kepada sebatang jalan? Apa jasa Chian Heng Kai berbanding nama beberapa orang pemimpin Melayu DAP seperti Ahmad Nor untuk diingati?

Semakin terbukti dan semakin jelas apa sebenarnya yang sedang cuba digapai oleh DAP. Maka bayangkanlah kalau mereka memerintah negara ini....

DAP dan amalan sistem apartheid Afrika Selatan yang telah dimansuhkan, saling tidak ubah dan tidak tumpah. Dicampur pula dengan sistem Zionis yang membawa masuk kaum sejenis mereka untuk membuktikan demografi mereka melebihi penduduk asal... itu yang sedang dilakukan di Pulau Pinang... BACA SETERUSNYA DI BULETIN 247

17 Responses to "PANAS BERAPI! DAP DOK TUKAR NAMA JALAN KEPADA NAMA PEMIMPIN MEREKA YANG KITA PUN TAK KENAL!? WTF"

  1. Melayu PAS dan PKR tetap bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Jalan Mat Sabu takdak??

    ReplyDelete
  3. 1.bodoooooo punya olang!!isu celah gigi jeeee!!
    2.sekarang orang dok pikiaq pi mana duit rakyat dari kwap!PNB ,KWSP dll dicuri masuk dalam IMDB kemudian lesap gitu saja!!!
    3.patutpun dulu ada orang dok bergaya dengan cincin berkuta-juta!!buat pilem holywood!!rupanya dok hura duit rakyat!!!
    4.ishhhh!!ada lagi puak dok sokong depa!!bodoooo pianggg betuii la tu!!sama macam kalimutu a/l pandiya dok jahanamkan TH!!!

    ReplyDelete
  4. Kau lah bodoh, sokong DAP Sial tu. Tak sedar diri...kalau tak ada UMNO selama ni, kau hanya layak jadi Ahmat Ahmat Cina...

    Ekonomi tak tahu, tak tak pernah belajar, Diploma pun tak ada, tak tahu pasal GST tak nak belajar. Yang dia suka dengar fitnah Pembangkang. kau lah bodoh sampai mati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.oittt!!nak cakap pasai gst!!tu menteri yang jaga gstpun bengong tentang gst!!apa tah lagi cai macam macam hangpa ni!!
      2.hang belajaq tinggi ke bhaii!!nampak bodooooo je!!macam kalimutu a/ pandiya tu!!!

      Delete
  5. kimak la cina sial nie semua...melayu2 bodoh bangga nie setia jlat batang cina nie...cina ambik alih malaysia pow melayu tak kisah asal dapat jilat batang cina yang kencing tak basoh...hapuskan cina!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ada rancang jalan nicol david , persatuan nasi kandar cadangan jalan parpukari di hadapan jalan karipillei juga akan diperkenankan km,tahniah parpu

      Delete
  6. Tunggu la hehe wahai melayu masa pula akan jadi seperti pelarian rohingya. Padan muka lu..bodoh punya melayu. Org kitak sudah lagakan lu melayu sama melayu. Dari dulu sampai sekarang senang mkn cucuk..

    ReplyDelete
  7. Padanlah muka dgn org melayu tak hbs2 sokong org cina selama ini, ini baru kat penang cina pegang dah mcm ni bayangkan kalau negara kita cina kafir yg mentadbir confirm org melayu akan di tindas hbs.

    ReplyDelete
  8. ini baru sikit tunggu dan lihat ape2 lagi yg si haram cina nie akn buat kalau ikot kan hati depa mmg nak jadikan malaysia mcm cina semua jalan tukar nama cina....gampang btl

    ReplyDelete
  9. Setuju dgn parpu.. Pembersihan org melayu di pulau pinang sedang berlaku..
    MOTOR KENA BAYAQ TOL KAT PENANG!!!
    tadak org dedahkan ka?

    ReplyDelete
  10. Orang Pas ngan PKR bangsat ni suka arrrrr nama jalan kena tukar cam ni....bagi depa ini isu kecik celah gigi ja.....tunggu nnt cina2 dap ni mai tidur ngan bini depa pun depa itu tak pa..

    ReplyDelete
  11. Kita tunggu dan lihat apa akan jadi?
    Dulu depa berani cetuskan 13 Mei, kerana mereka rasa mereka dah cukup kuat, sedangkan mereka tidak tahu org. yg mereka hina sedang sembunyi kuku.

    ReplyDelete
  12. Boddo punya melayu penang...padan muka hangpa.. takpa punya pasai...besok lusa hangpa tengok anak2 hangpa sekolah kat mana...masa tu tak payah nak berguling atas jalan buat lagak pejuang pas.

    Boddo...boddo..boddo..sokong lagi dap.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!