PANAS BERAPI! ANAK MUDA KITA SEKARANG BERANI MELAKUKAN ZINA DITEMPAT TERBUKA?



Aku malu nak siar gambar ini, tapi aku gagahkan juga supaya anak muda melayu kita tak buat perangai lahanat macam ni lagi di masa hadapan, aku nak mamlukan mereka ni. Apa punya kurang ajar depa boleh lakukan hubungan seks di tempat terbuka ni?

Apakah kerana budaya yang dibawa oleh PKR kini menular ke dalam sanubari anak muda hinga mereka sudah tidak ada lagi unsur atau sifat malu? Mereka ni budak sekolah ni, boleh tengok dari cara pakaian mereka ni. Gila ke apa mereka ni?

Budak perempuan tu dah bukak seluar habis tapi yang pasti tudung dia tak bukak sebab mungkin dia rasa nak jaga aurat dia kan? Ajaran apakah yang sedang menular dalam masyarakat kita ni? Siapa yang patut kita salahkan ni?

Untuk cerita dan berita panas, sila ke FB Parpukari KLIK SINI

38 Responses to "PANAS BERAPI! ANAK MUDA KITA SEKARANG BERANI MELAKUKAN ZINA DITEMPAT TERBUKA?"

  1. Islam kita di Malaysia ni auratnya yang penting tutup rambut sahaja...seluar ketat terlondeh kain belah jalan berpegang tangan semua boleh janji rambut tak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kena setuju sebab PAS kata dia penting kena pakai tudung, seluar terbukak no hal, tudung mesti kena jaga beb. Jangan usik, Nauzubillah

      Delete
    2. ni saheh anak orang PKR nooo.... sebab anak orang UMNO semua baguih baguih mcm parpu kari.. hang cakap mcm takdak pedoman hidup

      Delete
    3. Mmg betul. Dakwah yg djlnkn oleh ustaz dan org yg mngaku nk jaga hukum Islam ialah perempuan mesti tutup rambut. Org lelaki x pernah pulak dsentuh wp apa dosa yg dbuat. Dlm ceramah ustaz2 x pernah sentuh tgjwb suami, kburukn merokok dll. Dlm ceramah hny pihak isteri sj yg dsentuh dan plg bnyk ialah tutup rambut. Ye la sekurang2nya dosa dedah rambut xde.. Ngape x tunjuk muka lelaki tu jge? Perempuan kt atas tu bleh jd anak kpd mana2 ibu bapa. Muka pompuan nmpk tp yg lelaki tkt nmpk blkg je..

      Delete
    4. Ada tu pkai tudung tp seluar ketat, bila mbongkok ckt nmpk lurah jubo....tp ada org ckp xpe sbb yg penting rambut tutup

      Delete
    5. Hukum Allah kita kena ikut, yang aku marah ni hukum PAS, apa saj kau boleh buat, masuk bilik hotel bagi kaunseling kat bini orang jam 3 pagi pun boleh tapi tudung jangan bukak, so depa dok ikut la ni. Bahya wei, aku yang takde iman ke atau yang lebai-lebai bebal baru belajar arab sikit dan terus letak gelaran ustz tu yang takde pedoman ni?

      Delete
  2. aku pun setuju kalau hudud dilaksanakan. tapi ade lak orang tua sorang tu kata tak boleh, hudud katanya tak de lain potong potong potong, undang2 zaman batu lagi kata nya. abih cam ne. katanya lagi kalau melayu ngan cina merompak melayu potong tangan cina masuk penjara tak adil katanya. abih cam ne. saksi susah nak cari kata nye video tak leh jadi bukti kata nya abih cam ne. aku dengar dia p umrah harap harap dia mendapat panduan dan pedoman semasa di mekah. amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..yg sorang tua tu dah jadi arwah..bagi fatwa ikut nafsu...kalau ikur fatwa dulu ade ade bini kena liwat free aje...oh yaa x sabar nak tengok cikgu Pa Spender kena hukum hudud PAS tu...

      Delete
    2. Betul tu..yg sorang tua tu dah jadi arwah..bagi fatwa ikut nafsu...kalau ikur fatwa dulu ade ade bini kena liwat free aje...oh yaa x sabar nak tengok cikgu Pa Spender kena hukum hudud PAS tu...

      Delete
    3. terbaik unknown

      Delete
  3. Mgapa tunjuk gambar wanita nih dan pon tak tunjuk gambar jantan sial mih?? Tunjuk jubor jantan je.
    Tunjukla kontek jantan nih bersunat atau tidak. Betul mmg perangai seperti sundal jantan

    ReplyDelete
  4. Parpu, sebelum ini saya banyak bersetuju dgn artikel yg saudara tulis. Tapi kali ini saya amat tidak bersetuju dgn cara menyiarkan gambar pasangan tersebut utk memalukan mereka. Tidakkah menjaga aib seseorang akan dibalas Allah dgn menjaga aib kita? Mana tau suatu hari nnti aib saudra atau anak atau cucu Parpu sendiri akan terdedah dgn perbuatan tangan sdr sendiri? Saya juga tidak bersetuju dgn perangai remaja tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, aku siar ni supaya anak2 muda kita lain kali sebelum buat agar mereka beringat. Depa buat gila aku pun buat gila. Semoga Allah mengampuni aku

      Delete
  5. salam pak parpu..

    boleh saya tau, bila dan di mana benda hare ni terjadi dan jugak intro background 2 hamba Allah ni..?

    sapa plak yg dapat tangkap gambaq ni..(mmg tak diragukab) n apa tindakan susulan yg pihak yg terserampak dengan isiden ni dan ambik?

    apa plak dah jadi pada dua orang mahkluk Allah ni..?

    mohon dapat perjelaskan supaya kami jelas dan tak speculate yg bukan bukan.!! semoga ini bukan dari saudara mara terdekat kita.. tapi saya hampa, ini dah terjadi pada saudara seagama saya.. Sigh!

    ReplyDelete
  6. Inilah hasil pedidikan seks oleh kerajaan dan media arus perdana sejak tahun 1996..

    Kalau kerajaan dok ulang dan sebut zakar masuk kedalam jubo setiap hari pagi petang dan malam, jaja tilam busuk kehulu kehilir, dok popularkan penadah jubor sisaifool bukakari, dok jaja sumpah kena tala jubo dari Masjid Wialayah ke Masjidil Haram, apalah sangat dengan benda nie kan parpu kari sootha viri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org lain xde pun tkesan buat perkara buruk ni sbbkn kes anuwar. Apa hal plak 2 org kt atas tu berzina sbb tgk polis angkat tilam? Sewel sungguh. Entah2 dua remaja kt atas tu x pernah tgk tv pun apatah lg berita. Tp kepaka dh penuh dgn filem lucah

      Delete
    2. Kepala hotak kau! orang lain tu sapa??? cina ? india...ini melayu la wei... Kau pergi lepak kat bandar sri permaisuri, KL... area restoran mamak setiap malam..tengok sapa konker area tu...rata rata gay melayu islam dah konker tempat tu...pundek lu la cakap tak terkesan...20 tahun pendidikan seks zakar masuk jobo... gay melayu islam punyela ramai..meraka tak malu lagi beb....semua jenis penadah jubo macam si sepul tu kot..kikikiki

      Delete
    3. Hebat teori kepala hotak ko. Sebab the one n only reason ie anuwar maka bpusu2 org melayu berzina. Cuba ko rujuk kitab bukan blog ye knape seseorg tu tjerumus kpd zina. Ko pun gay n bzina jge ke sbb dh 20 thn dsumbat crite anuwar n tgk polis usung tilam ke mahkamah?

      Delete
    4. Pundek kau la..bab ni kau nak rujuk kitab..kitab apa hah? Quran??? Takat nak rujuk utk kepentingan atau cedok sana sini... go and fly your kite la brader......

      Kau no haram jadah punya melayu ke benggali mcm parpuSalim tak sedar diri dan tak akan sedar diri sampai bila bila masa pun sampai sume melayu islam tadah jubo mcm sepol kerana duit dan glamour baru nak sedar diri kot...Hari hari baca citer stim zakar masuk jubo...melayu mana tahan beb...mesti nak try benda-benda songsang nie kan..hehheheh

      Dont think that you r smart..you are just another arsehole like saifool bukakari! hihihi

      Delete
    5. Ko dh buat research ke siap dgn data sahih. Stakat baring letak tangan kt dahi terus buat tuduhan nmpak sgt pundek ko ni.

      Delete
    6. Brader..biarje depa ni bergelumang dengan dosa sodomi..melayu nie pantang ditegur...

      Delete
    7. Kerajaan cerita ZAKAR MASUK BONTOT! Wahai lahanat, ini zakar masuk puki bukan bontot. Kau ni kalau bini kau mengandung pun mesti kau salahkan kerajaan punya kan?

      Delete
  7. entah2 bukan kat malaysia kut

    ReplyDelete
  8. Apsal tak siar gambar lelaki tu? Kenapa setiap kali hal macam ni, perempuan yang difokus? Nak ambik kesempatan ke? Lelaki kaki perdaya budak pompuan tu pulak yang dibagi lepas. Yang buat *****, yang ambik gambar pun lebih kurang.

    ReplyDelete
  9. Stail mengongkek sebijik macam Anwar Ibrahim mengongkek pelacur Cina.

    Peliwat tua punya pengaruh lah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOw...kau kongkek macam mana pulak? ikut jobo ka?

      Delete
  10. isu seks jawapan saya salah kita tak sensor internet...dulu masa umur 17 tahun aku pergi pinjam tape kat speedy..satu tape nak pinjam amik masa 3 jam sbb nak usha line...balik lepas 2-3 hari baru leh tengok tunggu line clear....tgk pun sekali je and cepat2 takut kantoi...

    budak skang umur 8 tahun budak youtube.com taip sex sekolah...minah rempit kena rogol...pastu tengok sepuas hati berejam2.....salah sapa??????kerajaan tak sensor internet sedangkan CHINA bukan islam pun sekat internet seks nie........kenapa????

    namun PENDAPAT AKU .....ini adalah diversion siap parpukari jawab lagi...masa di entry tabung haji dia xmo jawab sbb dah malu so nak cover line buat la post nie pastu buat2 lupa.....

    hmmmm.....respek ur tactic bro tapi...jangan la berkokok dilaman sendiri jer....g la laman2 musuh berkokok tarik penguundi atas pagar yang dah berkampung kat sana tue...kata sayang umno sbb duit eh silap sbb lahir dari hati.... no hard feeling ya gua dah follow lu lama bro sejak mula lagi...2008 gua hampir g blogger meeting kat uncle don kl....gua nak sembang gua orang lama je jgn terasa pedas cili lu tue...;p;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org malaysia ni suka suruh pihak lain srlesaikn masalah. Xde nk offer mcm mne diri sendiri boleh mbantu mnyelesaikn masalah. Klu masalah pihak lain la yg kena setelkn. Pihak yg plg mudah nk dkambinghitamkn ialah kerajaan. Ko buag keje aku duk perati jer....muahaha..
      ini la gambaran sebenar masalh kronik remaja hr ni hgga mlimpah2 tak dpt nk dsorok lg. Lps buat dosa buang bayi plak. Ini pun salah kerajaan jge kan. Bukan salah ibu bapa yg x ambik tau ke mne anak2 pergi...nk tegur anak2 pun x bpe bbunyi, hp anak pun lbh canggih dpd jp parents. Bila ckgu pgl ibu bapa @ ambik tindskn mngamuk sakan. Ye la....dpn parents elok jer anak2 tu mnutup aurat.

      Delete
  11. ini bukan berzina terang-terangan...ini asmara sembunyi2x di dlm semak..korang yg kacau privasi dorang pehal?..bodohlah...kesian couple ni...nak lepas cinta berahi pun puak unta ni sibuk..mungkin dorang takde duit nak sewa hotel jdi kat semak pun jadilah..tak kan tersebar kalau korang biarkn je dorang main sampai habis..lepas tu bialah dorang balik...

    konfirm ade puak unta nak attack aku lepas ni..malaysia maju

    ReplyDelete
  12. Anak sape la nt kawen ngan budak pompuan n lelaki kt atas tu? Rasanye jantan kt atas tu xnak dh kawen ngan pompuan ni. Dh dpt sume watpe nk kawen lg kan....

    ReplyDelete
  13. tak takut lagi sama orang apalagi sama tuhan

    ReplyDelete
  14. INI sebab umno parti yahudi yg tak mahu hudud.
    Selagi Malaysia dijajah umno selagi itulah bangsa melayu jadi sampah macam parpu minum arak terang terang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan yahudi je tak nak hudud...org melayu..org cina..org india..org kadazan..org iban..pendek cite org bodoh je yg nak ikut hudud bodoh parti pas ni..dah lama perintah kelantan asyik banjir je..bala tuhan atau memang pemerintahnya bodoh tak reti nak menyelesaikan masalah alam semulajadi secara moden...dah 20 thun..masih tak settle...bodoh

      Delete
  15. org melayu kuat kongkek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo bangs alain tak kuat kongkek la, bagus la melayu kuat kongkek, tapi kalau mau kongkek kena kongkek tempat tutp la, cina pun kuat kongkek. India lagi la mana sempat dia kongkek. Sama je orang malaysia ni semua kuat kongkek cuma cover line la lancauuu

      Delete
  16. Biasalah ni di kalangan muda bumiputra kat kita.. jangan kita hipokrit hal ni, klau x korang knp tengok halaman ni, kan?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!