MARI TENGOK VIDEO UCAPAN PM DI RTC GOPENG PERAK!

Tengok sendiri apa yang diperkatan oleh PM Najib Razak sendiri, aku suka speech dia ni. Luangkan masa sikit dan tengok apa yang beliau sampaikan. Please be positive and listen to him.

Aku rasa sudah tiba masanya kita henti berbalah sesama sendiri, korang semua dah tengok kemana sahaja Najib pergi memang ramai yang turun dan ini bermakna sokongan terhadap beliau masih utuh. Jadi kita sokong Pm dan hentikan perbalahan sesama sendiri.

Menurut laporan portal Perak Today, seramai 25 ribu orang yang hadir dan anda juga boleh baca artikel tersebut, DISINI dan SINI

Kepada JEMUAN-JEMUAN yang suka berbalah sesama sendiri, aku sarankan supaya tak perlu lagi korang buat benda merepek. Ini aku tengok sampaikan TPM pun kena serang, gila ke apa korang ni? Sudah sudah la tu. Mari kita bersatu!


30 Responses to "MARI TENGOK VIDEO UCAPAN PM DI RTC GOPENG PERAK! "

  1. Aku rasa takde perbalahan antara pemimpin UMNO sekarang ni . Yang ade hanya Dr Mahathir suka sangat kritik Najib .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh, hutang negara dah banyak. kau masih nak bela si malaun ni. Hutang negara 600Bilion. 1MDB hutang 42Billion Assets tak cukup. Tanah kerajaan dijual begitu saja. Kos sara hidup makin hari makin meningkat. Dah tak cukup lagi kenakan GST pulak.

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Sebagai Presiden UMNO, BN yg kita sayangi sokongan memang tidak berbelah bagi lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presiden kalau buat tak betul, letakkan negara dalam risiko, kejayaan amat samar. Tunggu apa, ramai lagi ahli UMNO boleh ganti dia. Jawatan presiden bukan sampai mati. 6 Tahun dah lama untuk tunjukkan kebolehan. Tapi kalau makin teruk, apa nak tunggu lagi. Nak setia kepada pemimpin ada batasannya.

      Delete
  3. Betul. lepas kena GST, aku secara spontan meluat sangat dengan si PM bengap ni.

    ReplyDelete
  4. Bagi jee apa mahadir mahu bukan rugi apa pon, najib juga ada benda tak kena.pm elok 2 tahun sekali tukar biar orang sekeliling sukar merancang, apamacam pu, setuju or not

    ReplyDelete
  5. 'Najib pergi mn2 ramai yg trun, 25 ribu trun rtc gopeng'
    Hahhahahahaaaaaa.. Lawak antarabangsa hari ini. Parpu oh parpu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat tepi highway senang sikit nak usung ahli berbayar UMNO dari serata pelusuk negara. Aku nampak dia ni hanya ada penyokong berkepentingan takut hilang jawatan saja. Dia ni setakat kelentong rakyat saja lebih. habuk pun tarak. Rakyat lagi teruk masa melaun ni jadi PM.

      Delete
  6. I love PM. PM hanya love Rosmah aje. Bodoh lah nak sokong PM tak ada otak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosmah didahulukan, Rakyat diperbodohkan, Negara digadaikan. Tanah kerajaan disonglapkan. 1MDB di jholow-jolikan.

      Delete
    2. Upin dan Ipin kata "Betul..Betul...Betullll...."

      Delete
  7. Dah ketandusan pemimpin sangatkah UMNO ni? Kita patut ada PM yang lebih patriotik dan berjiwa rakyat. Najib langsung tak ada inspirasi rakyat dan semua yang dilakukan hanya setakat syok sendiri. Tak nampak kemana arah tuju negara. Hanya satu yang jelas, negara penuh dengan hutang. Generasi sekarang tanggung GST. Generasi kemudian akan mewarisi hutang Najib.

    ReplyDelete
  8. Untuk dapatkan 25K yang datang, berapa juta pula telah dihabiskan. Perabih duit setakat nak kumpul penyokong? Betul ke ada rakyat dok sokong Najib lagi selain dari ahli UMNO yang pegang jawatan?

    ReplyDelete
  9. Pundek lah Wooiiiiiiiiiiii Parpu ko minum todi lah lagi baik.........................Hampeh punya bodekkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  10. Tuan punya blog, Islam suruh kita tolong menolong dalam urusan/perkara2 kebaikan, Bukan perkara keburukan. Dlm Islam pun xgalakan kia berhutang jika tidak perlu apatah lagi yang berlebih lebihan.

    Kalau ada group pakat2/ajak bersatu untuk kita merompak, menyamun @ perkara yang merosakkan ,,,, KITA NAK SOKONG KE?

    ReplyDelete
  11. 25 ribu tu datang nak tengok wajah PM yang terakhir tu je?

    ReplyDelete
  12. Undur sajalah Najib. Rakyat pun dah menyampah. Kos sara hidup dah tinggi, kena GST pula sekarang ni. Memang rosmah didahulukan, rakyat diperbodohkan.

    ReplyDelete
  13. Walaupun tak pernah sokong PR sebelum ni, lepas GST keyakinan kepada Najib dah kosong. Resign sajalah, tak perlu buang masa lagilah. Kau setakat syok sendiri saja.

    ReplyDelete
  14. Korang ingat kalau Najib undur , GST di hapuskan ? Tak kira lah siapa pun jadi PM , GST akan terus di buat . Kalau Anwar jadi PM pun aku pasti GST di teruskan . Sebab nya mudah saja . Kebanyakan negara di dunia ini sudah laksanakan GST , tak mungkin Malaysia satu satu negara hendak hapuskan GST . Kalau korang nak GST di hapuskan maka eloklah korang teruskan mimpi korang itu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini ayat bodoh Ahmad Maslan. Kalau sebelum ni, kerajaan boleh hidup tanpa GST, kenapa sekarang tak boleh. Jadi, kalau PR boleh buat manifesto yang kata tak ada GST, kau ingat ada rakyat nak memperbodohkan dirinya untuk mengundi BN lagi. Kalau ada pilihan, adakah rakyat nak pilih GST?

      Delete
    2. Ramai dalam BN ni memang bodoh sombong. Mereka dengar cakap PM dan Menteri depa 100%. Kalau menteri depa kata taik tu emas pun depa percaya. Sebab tu BN banyak kena tipu waktu PRU. Orang PR dok diam saja pasal GST, bila PRU check-mate terus macam 2008 dulu. Terus telungkup kali ni.

      Delete
  15. SEBAB MEMBOHONG NAJIB KHIANAT.

    Siakap senohong gelama ikan duri.
    Bercakap bohong lama2 mencuri.

    Siakap senohong gelama ikan belot.
    Bercakap bohong dah pula mrmbelot

    Perjuangan & pengorbanan pejuang2 dulu menentang penjajah hingga kita mendapat kemerdekaan dimusnahkan sekelip mata oleh seorang BANGSATwan yang mengaku berketurunan Bugis. Minda & jiwanya telah dijajah oleh musuh utama Islam, iaitu Zionis Yahudi, Amerika, British & Little Israel Spore. Pengkhianatan ini dibuktikan apabila si pengkhianat ini tidak mampu berdikari dan menyandar sepenuh hati kepada musuh2 Islam dalam pentadbiran negara. Dalam erti kata lain, Najib telah belot menyusup-masuk musuh ke dalam menyebabkan kota pertahanan negara roboh rebah menyembah bumi.

    Saya cukup heran kenapa Najib meniru ciplak cara Spore seperti contoh:-

    1. Khidmat Penasihat Yahudi, USA & UK.
    2. Membenarkan Sachman Gold Yahudi beroperasi & malah bersekongkol mengguna pakai kelicikan mereka dlm penipuan/riba terutama dlm kes 1MDB. Tak lupa juga Apco Yahudi bagi khidmat teknologi maklumat/IT dlm pentadbiran kerajaan.
    3. Mengamalkan meritokrasi & sanggup menidakkan DEB (Hak Keistimewaan Melayu).
    4. Talent Corp yg mengutamakan bangsa asing hingga kepakaran anak bangsa sendiri diketepikan.
    5. Mengikut jejak Temasek Holdings yg dikendalikan oleh keluarga pm Spore (Najib tubuh 1MDB juga melibatkan keluarganya... Anak Rosmah & teman rapat Jho Low).
    6. Mentransformasikan slogan PAP/DAP 'Malaysian Malaysia' dan dijelmakan dengan 1Malaysia yg menjahanamkan.

    HARAPKAN PAGAR..PAGAR MAKAN PADI..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, Najib tak ada patriotisme langsung.

      Delete
    2. Najib memang haprak. pelik kalau orang kata dia sokong najib. Tak satu kualiti yang boleh membanggakan. Ganti sajalah orang lain.

      Delete
  16. Bila hutang dah berlambak dan cukai pun makin banyak. Negara maju apa yang PM ni boleh buat. Rasa mau lingkup Malaysia dibawah Najib. Hidup rakyat makin lama makin tertekan. Negara maju kepala hotak dia, Kalau negara maju tapi bila rakyat makin tertekan, siapa yang untung? PM dan konco-konconya sajalah.

    ReplyDelete
  17. PERHATIAN:

    Berikut adalah ulasan balas dari seorang teman seperjuangan berkaitan hujah saya semalam, 'SEBAB MEMBOHONG NAJIB KHIANAT'. Semoga pencerahan kami berdua dapat meyakini rakyat jelata sebab mutlak mengapa Najib amat berbahaya dan justru wajib disingkirkan dari pucuk pimpinan.
    .........................................................................

    En. Othaman Ahmad,
    Saya ada terbaca dalam satu artikel yang ditulis oleh Datuk A. Kadir Jasin bahawa corak dan gaya pemerintahan Ds Najib banyak dicorakkan oleh Allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis (JJ) yang bertindak sebagai strategies, penasihat, sahabat dan “family friend” nombor satu Perdana Menteri. Beliaulah yang merangka dan melaksanakan dasar komunikasi dan penjenamaan (branding) Perdana Menteri yang melahirkan pemerintahan ala Presiden Amerika (American Presidential style) oleh Mohd Najib. Sekaligus acuan itu menjadikan JJ Ketua Turus Pentadbiran (Chief of Staff).
    Sebab itulah kita lihat Ds Najib memerintah seolah-olah beliau seorang presiden dengan barisan kakitangan, penasihat dan pegawai khas sendiri. Gaya pentadbiran ini memisahkan beliau daripada parti dan, dalam hal-hal tertentu – seperti 1Malaysia Development Berhad – memisahkan beliau daripada Kabinet. Sedangkan sistem kita adalah sistem ala Westminster.
    Tidak hairanlah kalau agensi berita Perancis, L’Agence France-Presse (AFP) dalam laporannya mengenai kematian JJ menyebut JJ sebagai Chief of Staff Perdana Menteri.
    Dalam kapasiti sebagai ketua turus itulah beliau menentukan segala tindak-tanduk Perdana Menteri dengan melaksanakan apa yang beliau pelajari mengenai pentadbiran ala White House (Rumah Putih) ketika menjadi duta ke Amerika Syarikat diantara tahun 2009 dan 2012. Perlu disebutkan juga bahawa JJ adalah sahabat nombor satu Amerika Syarikat di Malaysia. Bendera di Kedutaan Amerika di ibu negara dikibarkan separuh tiang pada 5 April 2015 bagi menghormati beliau.
    Beliau berperanan merangka strategi politik dan pentadbiran Mohd Najib. Manifestasi kepakaran (handiwork) beliau ialah ketika kempen Pilihan Raya Umum 2013 di mana Mohd Najib ditonjolkan sebagai simbol utama.
    Maka timbullah slogan-slogan seperti “I Love PM” dan “Sokong Saya Undi BN” serta penggunaan media baru seperti Facebook dan Twitter untuk mempromosikan Perdana Menteri. Dalam kempen PRU 2013 peranan Umno dan BN tidak menonjol kononnya Mohd Najib lebih laku daripada Umno atau BN.
    Itulah kaedah yang digunakan oleh para strategis Presiden Barrack Obama pada Pilihan Raya Presiden Amerika tahun 2008 di mana Obama menang besar.
    Tetapi strategi yang sama yang beliau gunakan bagi pihak Mohd Najib tidak berhasil. Barisan Nasional hampir kalah dilanda Tsunami Cina (meminjam ungkapan Mohd Najib) dan banyak pihak, termasuk (Tun) Dr Mahathir Mohamad dan (Tun) Daim Zainuddin, secara terbuka berkata prestasi buruk BN berpunca daripada kesilapan strategi oleh “penasihat half-past six”.
    Namun hampir tidak ada siapa menuding jari ke arah JJ. Sebaliknya beliau menjadi lebih berpengaruh dan disanjung oleh Mohd Najib dan digeruni oleh orang disekeliling Perdana Menteri. Hatta Umno dikatakan mendengar cakap beliau.
    Kematian tragik beliau amat memberi kesan besar kepada pentadbiran Pejabat Perdana Menteri (PMO). Apatah lagi turut juga terkorban ialah Ketua S/Usaha Sulit Perdana Menteri, Datuk Azlin Alias. JJ dan Azlin ibarat jari dengan kuku.
    Selain memegang kunci kepada jentera politik, propaganda dan penjenamaan Mohd Najib, Allahyarham juga diketahui memainkan peranan penting dalam pembiayaan politik (political funding) Perdana Menteri.
    Yang terkini peranan itu telah diserahkan kepada Tan Sri Lim Kok Wing apabila dilantik sebagai Penasihat Khas Program Perdana Menteri seperti yang dilapurkan oleh media pada 22 May 2015 yang lalu.

    ReplyDelete
  18. Kalau yg hadir tu jadir atas paksa rela..memang la ramai..yg dari jabatan2 pun diarahkan hadir..xpergi kena show cause..

    Tun datang perak haritu takde paksa rela kehadiran..

    Sekarang ni isunya kami sayang parti.. selamatkan parti .. parti lebih penting dr presiden!

    ReplyDelete
  19. KO LANTIK LAH MAHATHIR TU JD PM SAMPAI MATI ...PUEH HATI?
    BODO BELAKO...SAIDINA ALI KATA ...DENGAR APA YANG DIKATA BUKA LIHAT SIAPA YANG BERKATA...INI BALACI MAHATHIR BAGI KOMEN KEMAIN, TAPI PANGKAH DAP...PUNGKEK DASAR PENGUNDI TAK TAHU HULU HILIR..KERJA KERAJAAN KUTUK KERAJAAN, KUTUK BRIM DIA DEPAN SEKALI BERATUR NAK DUIT, KUTUK GST PASTU NAK MAKAN ITU INI...NAK RUMAH MURAH NAK KLINIK NAK NAK NAK nAHHH PUNGKEK

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!